Një planet për çdo yll - Astronomi

Një planet për çdo yll

ne: 12-01-2012, 21:22:08
Shkencëtarët kanë nxjerrë përfundimin se çdo yll në galaktikën tonë ka të paktën një planet që rrotullohet rreth tij.

Shkencëtarët dhe studiuesit pas shumë vëzhgimeve të kryera ndër vite kanë nxjerrë përfundimin se në galaktikën tonë Rruga e Qumështit ka të paktën 100 miliardë planetë.

Shkencëtarët kanë nxjerrë këtë përfundim duke përdorur e kombinuar tre teknika të ndryshme kërkimi në gjashtë vjet studime. Teknikat e përdorura janë ajo e quajtura mikrolensing, analiza statistikore dhe vëzhgimet e kryera nga tre grupe pune të ndryshëm.

Studiuesit janë të aftë të pohojnë se në bazë të këtyre kërkimeve çdo yll në galaktikën tonë ka të paktën një planet, shumica e këtyre planetëve kanë përmasa të vogla, të ngjashëm me Tokën, se sa masa të mëdha.

“Ne jemi mësuar të mendojmë se Toka është unike në galaktikën tonë, por duket se ka miliarda planetë me përmasa të ngjashme me Tokën në orbitë rreth yjeve të Rrugës së Qumështit”, - thotë Daniel Kubas bashkautor i studimit në fjalë i publikuar në gazetën Nature.

(ar.si/BalkanWeb)