Udhetim me shpejt se drita? - Astronomi

Udhetim me shpejt se drita?

ne: 10-05-2009, 00:35:18

A keni menduar ndonjehere te udhetoni ne bordin e "Enterprise" me shpejtesine e drites ose ta kaloni ate?

Endrra juaj mund te behet realitet. Dy shkencetare amerikane po studiojne mundesine per te arritur nje udhetim qe ta kaloje shpejtesine marramendese, te provuar deri me sot ne sagen e "Star Trek".

Studimi deri tani duket optimist, pasi nuk bie ne kundershtim me asnje ligj te fizikes.

Sipas "Science Daily" dy fizikantet amerikane po punojne te bere realitet ate enderr fanta-shkencore. Gerald Cleaver dhe Richard Obousy, jane te bindur se duke manipuluar nje porcion hapesire permes nje perqendrimi shume te madh energjie mund te arrihet ne krijimin e nje "flluske" ne gjendje qe te shtyje anijen kozmike me nje shpejtesi me te madhe krahasuar me ate te drites.

Top Channel

• Gjinia: Femer

#1 ne: 10-05-2009, 14:24:15
Dicka e pabesueshme dhe e paarritshme deri tani. Fizikantet qysh moti kan bere perpjekje te bejne nje zbulim te tille........mbase permes kesaj edhe do te mund te arrihej deri ne planetet tjera.

#2 ne: 18-05-2009, 22:40:17
Kurr nuk munde ta besoj nje gje te tille, te pakten edhe disa shekuj.
Kjo munde te arrihet vetem nese shkenca hec me shpejtesi dyfish me te madhe se ajo e drites.

#3 ne: 01-03-2010, 22:02:44