×

irani vs israel

irani vs israel

· 10 · 1050

  • Postime: 8
bucki
ne: 17-05-2006, 17:22:35
a do mund ta ndali  irani  zgjerimin e izraelit  ne vendet islame

http://www.mediamonitors.net/johnhenshaw1.html



  • Postime: 1826
  • Gjinia: Mashkull
Sirio00
#1 ne: 18-05-2006, 06:00:52
Akoma nuk e marre vesh ti qe Izraeli nuk po zgjerohet me??? Perkundrazi ai po u leshon toka palestinezeve per veteqeverisjen e tyre dhe ata po e bejne lesh e li pasi nuk e kane idene sesi qeveriset.
Sa per Iranin, Izraeli e ka treguar me fakte dhe e ka vulosur me lavdine e ushtrise se Yllit te Davidit qe i ka vene perpara ne te gjitha rastet ushtrite e vendeve qe e rrethojne dhe aq me pak pyet per ushtrite e vedeve qe nuk e rrethojne dhe qe nuk jane arabe (Irani), te cilet jane trima vetem me deklarata fantazmagorike dhe asgje me shume.

  • Postime: 2800
  • Gjinia: Femer
BabyDance
#2 ne: 18-05-2006, 06:34:07

Akoma nuk e marrë vesh ti qe Izraeli nuk po zgjerohet me??? Perkundrazi ai po u lëshon toka palestinezeve për veteqeverisjen e tyre dhe ata po e bëjnë lesh e li pasi nuk e kanë idenë sesi qeveriset.


Aman mor Sirio00 une ty ste kuptoj fare , pse ate mendje ke ti  (?)
Nuk sheh cka vuan populli palestinez  (?)
Gjithe kjo kohe , gjithe ky pushtin nga kush eshte bere , nga Izraeli normal edhe tash del ta mbrosh Izraelin  :@
Tja kishte liru tokat Palesties me kohe nuk do kishte ndonje problem deri tash , por ato jan ardhur dmth> Izraelitet jan popull i ardhur ne ato vende , skan ardhmeri aty sepse ne nje vend qe nuk eshte i yti nuk mundesh te ndertosh shtepi .
Nuk ka dite qe nuk vriten ndonje femije , grua atje ne Palestine , si e komenton ti kete  (?)

Logjiko pak mos ja fut kot . ><

  • Postime: 1826
  • Gjinia: Mashkull
Sirio00
#3 ne: 18-05-2006, 07:15:15
Persa i perket ardhmerise shiko pak nivelin ekonomik dhe shoqeror te Izraelit dhe krahasoje jo me Palestinen, por me vendet e lira qe ka perreth, Sirine, Jordanine, por edhe Egjiptin.
Izraelitet kane qene atje qe ne kohet biblike, pra qe ne filliimin e koherave dhe per kete ka nje dokument te pamohueshem qe e verteton: Dhiata e Vjeter e cila pranohet nga te Krishteret dhe muslimanet njekohesisht.

  • Postime: 2800
  • Gjinia: Femer
BabyDance
#4 ne: 18-05-2006, 07:32:38
Une te pyeta dicka tjeter ti dole prej teme krejtesisht .

Ske faj .

Vazhdo me ate mendimin tend . ;) se nuk shkon njeriu me koke ne murrrr.

  • Postime: 105
SirenegiuS
#5 ne: 18-05-2006, 10:57:16
Akoma nuk e marrë vesh ti qe Izraeli nuk po zgjerohet me??? Perkundrazi ai po u lëshon toka palestinezeve për veteqeverisjen e tyre dhe ata po e bëjnë lesh e li pasi nuk e kanë idenë sesi qeveriset.
Sa për Iranin, Izraeli e ka treguar me fakte dhe e ka vulosur me lavdine e ushtrise se Yllit te Davidit qe i ka vënë përpara ne të gjitha rastet ushtrite e vendeve qe e rrethojne dhe aq më pak pyet për ushtrite e vedeve qe nuk e rrethojne dhe qe nuk janë arabe (Irani), te cilët janë trima vetëm me deklarata fantazmagorike dhe asgjë me shumë.
Është e vërtetë qe u terhoq nga pushtimet ne Gaza se po i kushtonin shtrenjte, por duke shtuar banimet ne Bregun Perendimor, duke ndertuar një mur izolues vija e te cilit është caktuar sipas qejfit te Izraeliteve, duke mbajtur te pushtuara territore qe nga lufta e 1967-es. Palestinezet (ne atë kohe quheshin akoma Arabe nëpër botë) bene gabim të madh qe nuk pranuan planin e ndarjes te 1947, me shpresen se do heqin qafe teresisht Izraelitet pushtues (me mandat ndërkombëtar).
Palestina nuk ka ndonjë eksperiencë qeverisjeje. Kjo është diçka mëse normale pasi Palestinezeve iu njoh një e drejtë qeverisjeje e pergjysmuar vetëm ne 1994 (Autoriteti Palestinez). Nuk duhet anashkaluar fakti qe edhe sot e kësaj ditë, ai qe mund te quash shtet palestinez, është një grumbull territoresh te shkeputura me banime Izraelite aty-këtu, kontrolluar dhe rrethuar nga gjitha anet nga ushtarët Izraelite. Palestina mbahet me ndihma vullnetare te vendeve arabe por dhe te komunitetit ndërkombëtar (deri ne ardhjen ne fuqi te Hamasit, se tani i janë prerë ndihmat thuajse teresisht.) Si te qeverisesh i pushtuar, si te qeverisesh kur Izraeli mund t'i arrestoje kur te doje ministrat e vete, te bombardoje qendren e kabinetit, siç bombardonte rezidencen e Arafatit dikur, si te qeverisesh kur nuk ke një maredhenie te jashtme te mirëfillta. Palestinezet nuk kanë si te tregojnë qe dinë te qeverisin. Deri tani kanë treguar qe i kanë mbijetuar terrorit te shtetit Izraelit (fatkeqësisht ndonjëherë, madje shpesh duke iu pergjigjur me te njëjtën monedhe, vrasje te te pafajshmeve, por dhe këtu duhet pare me kujdes asimetria e forcave ne te dyja palet.)
Për fitoret nuk i kanë meritat yjet dhe Davidi, ndjesë paste. Izraeli ka ndertuar shtetin me te fortë ne rajon, fale një investimi Amerikan, qe megjithëse mund ti këtë kushtuar shtrenjte e ka shperblyer Ameriken me aleatin me te mirë te saj, fatmiresisht ne një rajon strategjik. Por ka arritur te ndertoje një shtet te fortë, edhe si pasoje e punës te Izraeliteve në vend dhe shumë te tjerëve te pasur nëpër botë, qe e ruajten besnikerine e tyre. Pasi u vrane dhe u internuan nëpër Europe, do jepnin jetën për një shtet te tyren. (Për këtë dashuri për vendin dhe popullin e vet dhe punën qe kanë bërë duhen marrë shembull, duke lënë menjane gjithë ndyresite qe mund te kenë bërë.) Perveç forces te shtetit Izraelit dhe ndihmes Amerikane, përçarja e Arabeve është një faktor i rëndësishëm. Por duhet pranuar edhe prabametja e tyre. Kjo duhet pare ne vijë më me prapambetjen e botës se tretë ne përgjithësi dhe perparimin e botës perendimore, qe është pasoje e një sërë zhvillimesh ne historinë e afert te marredhenieve nderkombtare, duke filluar nga kolonializmi, kapitalizmi, ecja përpara e shkences dhe dijës ne disa vende dhe terheqja ne errësirë e disa te tjerave.
Fakte, nuk quhen ato te marra nga Dhiata e Re, ku shumëkush kontriboi me aftësitë e veta letraro-imagjinare.
P.S Diçka me tepër për Iranin, për te cilin nuk kam ndonjë simpati, mund te shkruaj ne ndonjë postim te mëvonshëm. Pres qe te tjerët te bëjnë një lidhje te mirëfilltë Iran-Izrael.

  • Postime: 1826
  • Gjinia: Mashkull
Sirio00
#6 ne: 19-05-2006, 02:21:10
me vjen keq por nuk kam perdorur shembullin e Dhiates se Re, por te Dhiates se Vjeter qe mesa di une pranohet si nga te Krishteret, hebrenjte ashtu edhe muslimanet.

  • Postime: 2028
  • Gjinia: Mashkull
sulltani
#7 ne: 19-05-2006, 10:13:15
sirio e ke gabim. sipas historise ne palestine kane qene fenikasit dhe jo cifutet apo hebrenjte. hebrenjte kane qene pak me ne lindej.

sa per te te dhenje ne informim te vogel, muslymanet vertet e pranojne teuratin, por jo kete teurat qe kemi ne kohen tone sepse per ne eshte i ndryshuar nga dora e njeriut.

  • Postime: 4
wafa
#8 ne: 06-08-2007, 20:50:32
 o syrio ne palestin kan qen fisi filistin e jo izraelit ato kan ardhur me von

  • Postime: 223
Zeri Im
#9 ne: 09-08-2007, 21:30:04
sirio e ke gabim. sipas historisë ne palestine kanë qenë fenikasit dhe jo çifutët apo hebrenjte. hebrenjte kanë qenë pak me ne lindej.

sa për te te dhenje ne informim te vogël, muslymanet vërtetë e pranojnë teuratin, por jo këtë teurat qe kemi ne kohën tonë sepse për ne është i ndryshuar nga dora e njeriut.

Izraelitet nuk jane hebreje,une e di dhe kete shume sakt,ata jane ashkalij nga egjipti(kepti).I soll Profeti Musau ne keto toka.Keta jane bukashkele asgje tjeter.