×

Lidhjet jashte-martesore

· 85 · 11582

Lidhjet jashte-martesore

· 85 · 11582

  • Postime: 2213
  • Gjinia: Femer
Vogelushja Korcare
ne: 24-11-2006, 15:15:19
Kohet e fundit shume martesa po shkatrohen si pasoj e lidhjeve jasht martesore. Zakonisht jane meshkujt ata qe kan deshire te ken edhe nje te dashur anash, pervec gruas ne shtepi.

Cfar mendimi keni per keto lidhje.
« Editimi i fundit: 26-07-2010, 16:24:54 nga M A X »
  • M'pelqe
    Kot fare
    Super

  • Postime: 1580
sorelina
#1 ne: 24-11-2006, 15:26:15
Une e vrisja ne vend tma dridhte prapa kraheve.
  • M'pelqe
    Kot fare
    Super

  • Postime: 4008
  • Gjinia: Femer
SwEeTNeSs
#2 ne: 24-11-2006, 15:27:22
pfff... sikur s'ka djem te tjere :D
  • M'pelqe
    Kot fare
    Super

  • Postime: 6664
  • Gjinia: Femer
erlehta
#3 ne: 24-11-2006, 17:15:04
Po moj lepureshe, ke te drejte, keto lidhje tashme jane perhapur ne mase.
Sigurisht qe jam kunder ketyre lidhjeve. Keto lidhje quhen, tradheti bashkshortore. Askush nuk e do tradhetin. Vertete djemte jane ata qe kerkojne te kene dashnore, por ne te kundert, ta marin vesh qe gruaja e tij ka te dashur tjeter, kercet huri.

Dikush do te thote, qe ka shume arsye te ndryshme qe e con mashkullin apo femren te krijoje lidhje jashtemartesore. Cilado qe te jete arsyeja, lidhjet jashtemartesore nuk jane zgjidhja.
  • M'pelqe
    Kot fare
    Super

  • Postime: 3780
  • Gjinia: Mashkull
Syrgjyn
#4 ne: 24-11-2006, 17:58:45
Zakonisht janë meshkujt ata qe kan dëshirë te ken edhe një te dashur anash, përveç gruas ne shtepi.

Zakonisht jane meshkujt, he? U mbeshtete ne statistika kur e shkruajte kete, apo eshte thjesht opinioni yt?
  • M'pelqe
    Kot fare
    Super

  • Postime: 7995
  • Gjinia: Femer
Lisa
#5 ne: 24-11-2006, 20:04:22
Normalisht nuk do mund te gjykoja askend.....sepse ndodhin dhe jane te shumta arsyet perse.....ne te vetmen gje qe une do ti quaja fajtore eshte se tregohen shume egoiste ndaj partnereve te tyre......duke e vazhduar nje lidhje te tille do te thote qe nuk ja ndjen fare se si mund te ndihet partneri i tyre po ta marre vesh ,duke e vazhduar nje lidhje te dyte e fusin ne nje zarf te gjithe respektin qe mbanin per partnerin e tyre e vulosin dhe e hedhin ne perrua....
Eshte e dhimbshme ....por ndodh, personalisht nuk mendoj se do isha impulsive....as nuk do beja ndonje shamate ....AI e beri dhe perse apo faljet e tij nuk do te mund te ndryshonin asgje......Buka qe thyhet nuk mund te ngjitet me edhe pse mund te mundohemi eshte e pamundur.......
Por do te shtoja se ne tradhetite bashkshortore kohet e fundit kam vene re se numri (perqindja) e femrave qe tradhetojne ne martese eshte rritur goxha gati gati ka arritur te meshkujve.....
Edhe per femrat eshte bere dicka e zakonshme tashme....nuk jane me vetem meshkujt fajtore......
Nuk e di pse po ndosh kjo ....aaa thua te jene bere femrat hakmarrese apo egoiste si meshkujt.....
  • M'pelqe
    Kot fare
    Super
Capkenja
#6 ne: 04-12-2006, 11:51:02
Faktoret e lidhjeve jashte martesore jane te shumte dhe nuk mund ti gjykosh ndonjehere kaq lehte.Nje nder arsyet kryesore eshte ekonomia kur shumica e burrave pasi e kane lekun fillojne e bejne qejf me vajza me te reja,joperputhshmeria seksuale mes te dy partnereve(e zeme ata jane ne nje moshe tek 50 dhe gruaja nuk e ka ate deshire seksuale si me pare,domosdo do kerkoj tjeter burri),ose shumica e grave gjejne ngrohtesi shpirterore tek dikush tjeter ate cka nuk mund tja jap ai qe ka ne shtepi.Thuaj ishalla sna bie per pjese kjo gje ne jete,se po ra hapi deren te keqen e mendo per femijet pastaj!
  • M'pelqe
    Kot fare
    Super

  • Postime: 1626
  • Gjinia: Mashkull
arbias
#7 ne: 04-12-2006, 12:27:22
Fajtor per keto shkandalle  jan vet grat? arsyjet jan te zakonshme;un jam mashkell dhe di sekretet e mashkujve?po ma mir mos me pytni?

Ne qofse nje djal te don ,vajza duhet me dit per qfar po e don ? per pun shtepije  sherbtore bashkjetes me te lir apo vetem per humbje kohe thjesht asgje jetsore pa plane per te ardhmen,i pa bes tadhtar kurvan.
Para se te martoheni pyteni per planet ne te ardhmen osemos u martoni e me u nda mas andej eme la, thmi ne rrug se  sju kan faj ata!
Mos me gjykoni mu se uen sdi sekretet e femrave ,por kam ndegju se gruja qe se kqyr burrin i del boja?!
  • M'pelqe
    Kot fare
    Super

  • Postime: 7995
  • Gjinia: Femer
Lisa
#8 ne: 04-12-2006, 18:05:44
Une nuk e di nese e kuptova qarte arbias edhe pse e lexova 3 here shkrimin e tij...po ne mos gaboj ai na e ka hedhur ne fajin (them ne pasi e marr disi personale...edhe vete jam femer)
Nuk e di perse qenka nje femer fajtore per tradhetine e te shoqit.......femra mund te jet shume gjera mund t'ia nxi jeten te shoqit me fjale e shamate por per tradhetine ajo nuk ka faj........
C'faj ka nje femer se bashkshorti i saj nuk zgjodhi ta ndante gruan e tij por ta tradhetonte......C'faj kemi ne nese  nje mashkull nuk ka sinqeritet ne kete lidhje....C'faj kemi ne nese nje mashkulli i pelqen te bredhe lule me lule.....(kuptohet te gjitha keto i mendoj edhe anasjelltas...nese nje femer do ja bente nje mashkulli) Ty mund te te pelqeje te bredhesh me te tjere por mos u mundo t'ia hedhesh fajet partnerit...kjo nuk eshte e drejte....

"Para se te martoheni pyete per planet me thote ky" pse si do thote nje mashkull "hajde martohemi se dua te te mbaj si zar te me gatuash e te me lash"  nuk mendoj se egziston nje njeri kaq i sinqerte se po te egzistoje do e quanim budalla........

Une mendoj se faji eshte i atij qe e ben gabimin........megj ithese i shkreti "Faj" mbetet gjithmon jetim
  • M'pelqe
    Kot fare
    Super
Capkenja
#9 ne: 04-12-2006, 20:06:36
O Liza burrat ne do na e hedhin fajin cdo herë,mgjs eksperienca(flas nga ata qe njoh ne rrethin tim shoqeror)n.q.s. i referohemi shoqerise shqiptare më ka mbushur mendjen qe me shumë burrat kanë lidhje jashtë martesore se gratë.Mos të themi një apo 2 lidhje,,ehh kam pare liste unë moj te keqen nenja ty.E shumta një grua do këtë vetëm një burrë,kurse një burrë do këtë nja 2 ose 3 studente a gra.!Ndodh qe shkojnë dhe me te emen dhe te bijen njekohesisht:D
« Editimi i fundit: 06-12-2006, 21:27:25 nga Capkenja »
  • M'pelqe
    Kot fare
    Super

  • Postime: 1626
  • Gjinia: Mashkull
arbias
#10 ne: 05-12-2006, 22:31:03
Fajtor për këto shkandalle  jan vet grat? arsyjet jan te zakonshme;un jam mashkell dhe di sekretet e mashkujve?po ma mir mos më pytni?

Ne qofse një djal te don ,vajza duhet me dit për qfar po e don ? për pun shtepije  sherbtore bashkjetes me te lir apo vetëm për humbje kohe thjesht asgjë jetsore pa plane për të ardhmën,i pa bes tadhtar kurvan.
Para se te martoheni pyteni për planet ne të ardhmën osemos u martoni e me u nda mas andej eme la, thmi ne rrug se  sju kan faj ata!
Mos me gjykoni mu se uen s'e di sekretet e femrave ,por kam ndegju se gruja qe se kqyr burrin i del boja?!



E lexova edhe nje her une shkrimin tem lisa dhe prap jam dakord me at qka thash ...loja ka qare boja ka qare....? hajgare pak tash.
  • M'pelqe
    Kot fare
    Super

  • Postime: 7995
  • Gjinia: Femer
Lisa
#11 ne: 07-12-2006, 06:23:27
jo mo une nuk jam e sigurt nese i kuptoj ato qe shkruan ti .........
  • M'pelqe
    Kot fare
    Super
Capkenja
#12 ne: 13-12-2006, 23:09:45
Po mire ketu lidhje nuk i bie si tradheti :D
  • M'pelqe
    Kot fare
    Super

  • Postime: 1210
  • Gjinia: Mashkull
albnobody
#13 ne: 13-12-2006, 23:20:55
LIdhjet jashtemartesore jane specialitete gjeresa ato martesore jane gjelle e perditshme.Ne keto lidhje te dy gjinite mendoj une jane te perfshira njesoj ose me shume femrat! ;)
  • M'pelqe
    Kot fare
    Super

  • Postime: 2025
  • Gjinia: Mashkull
sulltani
#14 ne: 16-12-2006, 21:53:03
Zakonisht janë meshkujt, he? U mbeshtete ne statistika kur e shkruajte këtë, apo është thjesht opinioni yt?

keto femrat harrojne qe mashkulli shkon me femer dhe jo me mashkull. pra femra per te bere tradhetine duheni edhe ju. mos harroni qe edhe ju tradhetoni.
  • M'pelqe
    Kot fare
    Super

  • Postime: 3780
  • Gjinia: Mashkull
Syrgjyn
#15 ne: 17-12-2006, 02:42:35
këto femrat harrojnë qe mashkulli shkon me femër dhe jo me mashkull. pra femra për te bërë tradhetine duheni edhe ju. mos harroni qe edhe ju tradhetoni.

Sigurisht qe ka meshkuj qe tradhetojne, sikurse ka edhe femra. Por, sic ka meshkuj te martuar qe shkojne me gra beqare, ka edhe gra te martuara qe shkojne me meshkuj beqare.

Por une e kisha fjalen per raportin meshkuj/femra qe tradhetojne, sipas lepurushja korcare kur shkroi (theksimi eshte imi):

Zakonisht janë meshkujt ata qe kan dëshirë te ken edhe një te dashur anash, përveç gruas ne shtepi.

Argumenti yt, sulltani, vlen per te dyja palet. ;) Se cila gjini tradheton me shume, kjo eshte tjeter gje dhe per kete e kisha fjalen une.
  • M'pelqe
    Kot fare
    Super

  • Postime: 1210
  • Gjinia: Mashkull
albnobody
#16 ne: 17-12-2006, 14:27:36
Une vet me qellim ua hodha femrave ...jo pse ato e bejne por pse atyre u mbetet qe trathtojne me shume...sepse nje mashkull shkon me me shume femra se sa nje femer me mashkuj.Ketu femrat jane ato qe trathtojne apo jane objekt i trathtise...siq e tha edhe parashkruesi...mash kujt nuk shkojne me mashkuj por me femra gje qe 1(mashkull)=shume femra e shume rralle nje femer= me shume mashkuj!
  • M'pelqe
    Kot fare
    Super

  • Postime: 1626
  • Gjinia: Mashkull
arbias
#17 ne: 26-12-2006, 10:35:38
jo mo unë nuk jam e sigurt nëse i kuptoj ato qe shkruan ti .........


Realitet ska pa argumente po qfar ti besh friges...?
friga esht nga nje her vet dyshimi i njeriut qe shkakton mos besim edhe shpesh her edhe ne vete se lere me tek tjetri/ra

Kur te dyshosh gabim te bie edhe te pendohesh dhe te kerkosh falje ,kjo i takon te dy gjinive.

Por si ta vertetosh gabimin tradhtin e femres kjo ska argument per ata mbetet  vetem friga para dyshimit apo dyshimi para friges.
Per ata vajza ka te drejt te flas te zgjedh se moraliteti i vajzes esht 9 her mai lart se i mashkullit ket shum njerz se kuptojn por kjo esht realitet qe sdo shum koment.
Mbetesh e knaqur me mendimin tem .

  • M'pelqe
    Kot fare
    Super
mishel
#18 ne: 28-12-2006, 22:57:36
Vajza qetesohuni askush nuk mund te na bej me faj..por mos harroni qe as ne nuk duhet te bejme kend me faj...Thuhet shpesh qe meshkujt jane ata qe tradhetojne ok e bejme sikur  e pranojme si llogjike por me thoni dicka vajza...keta djemte me cfare shkojne?? Jane edhe ato femra si ne??? mos te paragjykojme askend, ka raste kur meshkujt qe ne kemi ne krahe shkojne me femra te perdala...por cfare do te themi ato ktheji si te duash rrotulloji si te duash po femra me ngjajne se jane...pra mos u nxitoni per te dale ne konkluzione...ne fund te fundit kur na ndodh personalisht na vishet shikimi dhe kalojme direkt ne gjykime, por mos harroni jemi ne ato qe i provokojme djemte....mbase edhe gaboj por une keshtu e shoh...
naten e mire
  • M'pelqe
    Kot fare
    Super

  • Postime: 1210
  • Gjinia: Mashkull
albnobody
#19 ne: 25-01-2007, 16:31:21
Nje shok imi ne kete pyetje u pergjigj keshtu:
Lidhjet jashtemartesore po me mbajne te martuar se po t`mos ishin ato une me gruan time qe moti do ishim ndare!
  • M'pelqe
    Kot fare
    Super

  • Postime: 7995
  • Gjinia: Femer
Lisa
#20 ne: 25-01-2007, 18:05:13
argumenti qe ka bere miky yt nuk em duket me baze fare te them te drejten nuk me duket nje pergjigje e mencur........(me vjen keq thuaj shokut :D )
  • M'pelqe
    Kot fare
    Super
Capkenja
#21 ne: 25-01-2007, 20:06:36
 Albnobody:Thuajshokut tend po mos te ishin ato jashte martese i bie te martoheshe me to sepse ato kete rast presin ti veje ne goje vete ujku !
  • M'pelqe
    Kot fare
    Super

  • Postime: 1210
  • Gjinia: Mashkull
albnobody
#22 ne: 25-01-2007, 22:11:10
Albnobody:Thuajshokut tënd po mos te ishin ato jashtë martese i bie te martoheshe me to sepse ato këtë rast presin ti veje ne goje vete ujku !
Mirë Capkene...
Kjo pyetje do një pergjigjje me te komplikuar...
Me duket qe ti s`e kuptove pergjigjjen e shokut tim.
Këtu s`bëhej fjale për trathti por për mengesi... gjë qe këtë duhet patur parasysh secili nga ne.Të ndahesh me gruan apo me burrin për këto gjëra nuk është sikur te flakesh një pale Kostume dhe te blesh tjerat kur veç ke kaluar ca vite dhe ke ndertuar një jetë familjare dhe ekonomike se bashku.
Ai e tha bukur qe gruaja e tij për seks s`është qe shumë kohe... gjersa ky vet ne fazen me te mirë... kanë shtepi dhe fëmijë...regull e para...gruaja s`i bën... s`është e interesuar fare për dëshirën dhe nevojen e tij për seks... me burrin as me askënd!
  • M'pelqe
    Kot fare
    Super
mishel
#23 ne: 27-01-2007, 19:35:02
Alnobody...ja ke mshu kot po kot fare,
me fal per menyren e te drejtuarit po kjo qe thua *(ose me sakte argumenti) nuk ka fare lidhje.
Tradhetia nuk mund te trajtohet kurrsesi si nje shpetim apo si nje zgjidhje. Askush nuk te detyron ty te martohesh te zgjedhesh gruan e jetes dhe ti premtosh asaj dashuri, perkushtim dhe besnikeri.
Nese do ecnim ne kete llogjiken tende ath une atij shokut tend do i thosha...me mire mos u marto fare .
Tradhetia ndodh por jo ne keto kushte qe e paraqet ti...me shume vulgaritet. sorry por une keshtu e shikoj!!!
Problemet ne cift i dashur alnobody nuk i zgjidh kurre tradhetia...Mbaje mend kete!!!!!!
  • M'pelqe
    Kot fare
    Super
mishel
#24 ne: 27-01-2007, 19:38:20
Ah edhe dicka alnobody... problemi i gruas se tij mund te kurohet por gjithnje nese ekziston deshira e mire per tia kuruar te shoqes kete problem ;) me kupton c'dua te them....sepse nga kjo lloj situate me i fituari eshte pikerisht miku yt...gruan po..familjen po...femije po...si dhe te dashura po....pra shume e qarte. :D :D
  • M'pelqe
    Kot fare
    Super