×

JETA BASHKESHORTORE NE XHENNET

· 7 · 2559

JETA BASHKESHORTORE NE XHENNET

· 7 · 2559

  • Postime: 455
  • i identifikuar
    sedati
    ne: 03-01-2006, 08:12:23
    Muhammed Mutevel-li Esh Sha'ravi

    JETA BASHKESHORTORE NE XHENNET

    PYETJA:
    Dëshirojme t'a dijme-sipas mundesise-si do te jete jeta bashkeshortore ne Xhennet? Ne vecanti per besimtarët ,te cilet Allahu s.w.t do t'i martoje me Hyri-të?
    PERGJEGJA:
    Kur e shqyrtojme ajetin و لهم فيها أزواج مطهرة و هم فيها خالدون " Aty do të kenë ata bashkëshorte të pastra dhe aty do të jenë përgjithmonë"( ),na ben te kuptojme se me "bashkeshorte te pasterta", eshte per qellim jeta bashkeshortore me knaqesite e saja,te cilat ndryshojne nga knaqesite e jetes bashkeshortore te kesaj bote.
    Dikush do te thoshte: Vertet jeta bashkeshortore e kesaj bote bartë veshtiresi,mospajtime,mospershtatje,qofte nga burri apo gruaja;disa flasin shume,disa kane natyre te zymte,ose problemet per shkak te ngjyrave,racave…Ndersa sa i perket bashkeshorteve te pasterta te Xhennetit,ceshtja me to eshte ndryshe,ato jane te pasterta me urdherin e Allahut ;fizikisht e shpirterishte.
    Ne Xhennet nuk ka mundesi te kete dic qe te neverit  apo  te shkakton nervozë.Cdo gje ne te eshte e pastert dhe pastruese me urdherin e Allahut.
    Ka thene Ibnul Kajjimi ne koment te ajeteve" إِنَّ الْمُتَّقِينَ فِي مَقَامٍ أَمِينٍ {51} فِي جَنَّاتٍ وَعُيُونٍ {52} يَلَؚْسُونَ مِن سُندُسٍ وَإِسْتَؚْرَقٍ مُّتَقَاؚِلِينَ {53} كَذَلِكَ وَزَوَّجْنَاهُم ؚِحُورٍ عِينٍ {54} يَدْعُونَ فِيهَا ؚِكُلِّ فَاكِهَةٍ آمِنِينَ {55} لَا يَذُوقُونَ فِيهَا الْمَوْتَ إِلَّا الْمَوْتَةَ الْأُولَى وَوَقَاهُمْ عَذَاَؚ الْجَحِيمِ Vërtet, ata që i patën frikë Zotit, janë në vende të qeta.52.Janë në Xhennete e në burime që rrjedhin.53.Veshin petka nga mëndafshi e kadifeja, ulur ballë për ballë.54.Ja kështu, edhe i martojmë më bardhoshe symëdha (me hyrija).55.Aty kërkojnë t'u sillen çdo lloj peme dhe aty janë të sigurt.56.Aty nuk do të përjetojnë vdekjen, përveç asaj të parës në dunja. Ata i shpëtoi (All-llahu) prej vuajtjeve të Xhehennemit( )".,aty do te kene vendbanime te bukura,siguri prej cdo te keqeje,do te jete i perfshire Xhenneti  me peme e lumenje,do te kene rroba te bukura,takim me antaret e familjes,knaqesi me hyrijat,mundesine e kerkimit te cdo lloj fruti duke qene  te sigurte se  nuk do t'u nderpritet furnizimi e as nuk do te jene te demshme,dhe ne fund dituria e tyre se aty nuk do t'a shijojne vdekjen.
    Hyrija eshte  grua e re,e bukur,e bardhe me sy të zi.
    Hasani ka thene: Hyrijat jane shume te bardha me sy shume te zi.
    Eshte polemizuar rreth rrenjes,prej se ciles rrjedh kjo shprehje.Ka thene Ibni Abbasi: El haver,në te folurit e arabeve dtth: El Bijd (E bardhe).Kete mendim e ndan edhe Katadeja.
    Mukatili ka thene: El Haver dtth: Fytyrebardhe.
    Ne esence,fjala El Haver dtth: El Bejad (Bardhesi) ndersa Et Tahvir dtth: Et Tebjid (Te besh dic te bardhe).
    Ne realitet,fjala El Hur,eshte marre nga bardhesia e madhe ne sy (El Haver fil ajn),e cila eshte bardhesi e madhe me (ngjyre) te zeze te fuqishme.El Hur perfshin te dyjat, (te bardhen e te zezen).  
    Ne Sihah( ) thuhet se:El Hur,eshte ajo qe ka sy shume te bardhe me ngjyre shume te zeze.Grua Havra' eshte ajo qe ka havër (sy shume te bardhe  me ngjyre shume te zeze) te qarte.
    El Hur ne sy eshte kuptim,qe formohet nga bukuria e ngjyres se bardhe dhe ngjyres se zeze,qe cdonjera bukurine e fiton nga e shoqja.Sy havra' eshte kur te dendet bardhesia e te bardhtit te syrit dhe e zeza e të zi-të të syrit.Gruaja nuk quhet Havra' derisa te kete ne syrin e saj havër (me ngjyre shume te bardhe e te zeze),te bardhe ngjyre trupi.
    Fjala عين ج عيناء "Ain sh. Ajnaë",eshte simbol i grave me sy te medhenje.Burre A'jen eshte ai qe ka sy te medhenje ndersa gruaja Ajna' (pokeshtu me sy te medhenje).
    Mukatili thote se العين "El-Ain",dtth: gra me sy te bukur.
    Prej gjerave te bukura te grave jane syte e gjere e te medhenje ndersa prej cilesive jo te hijeshme jane syte e vegjel e te ngushte.
    Prej gjerave qe preferohen te jene te gjera tek grate jane kater :
    1-Fytyra
    2-Gjoksi
    3-Shpatulla, dhe
    4-Balli .
    Ndersa bardhesia  eshte e preferuar ne 4 vende te saj:
    1-Ngjyra e saj
    2-Vendi i ndarjes se flokeve te saj
    3-Goja e saj,dhe
    4- Syte e saj.
    Ndersa ngjyra e zeze preferohet ne 4 vende te saj:
    1-Syte e saj ( bebezat e syrit)
    2-Vetullat e saj
    3-Qerpiqet e saj dhe
    4-Floket e saj.
    Ne koment te ajetit 54,te sures ed-Duhan"و زوجناهم ؚحور عين Ja kështu, edhe i martojmë më bardhoshe symëdha (me hyrija)"( ), Ebu Ubejdete thote: Ua kemi bere bashkeshorte,ua kemi bere dy nga dy. Ndersa disa dijetare si  Junusi,Ibn Nasri dhe Ez'heriu mendojne se nuk ka per qellim Aktin e Marteses, por afrimin ne menyre te thjeshte-shoqerim,duke  e argumentuar ne baze te rregullave te gj.arabe,se nuk thuhet تزوجت ؚها  por تزوجتها  dhe kete e argumentojne me ajetin "فلما قضى زيد منها وطرا زوجناكها"... E pasi që Zejdi e kishte vendosur atë që kishte menduar ndaj saj, Ne ta kurorëzuam ty atë…(Ahzab 37),dhe po te thuhej" tezev-vexhtu biha do te kishte thene "zev-vexhnake biha".
    Vahidiu mendon se mendimi i Ebu Ubejdes ne kete kontest eshte me i qelluar sepse ai nga Tezvixhi (te martosh dike me dike) beri ate qe ka kuptimin "Te besh dic shok/cift te dicit, e jo ne kuptim te Aktit te Marteses,dhe nga ketu lejohet te thuhet:Ishte vetem e e martova me dike (zev-vexhtuhu bi ahar) sic (lejohet te) thuhet shefa'tuhu bi ahar (e kam bere nje cift me dike tjeter).  
    Ndersa te tjeret si Muxhahidi,mendojne se per qellim eshte martesa edhe pse parafjala  Øš (bi) sherben per te treguar afrim.
    Ka thene Allahu s.w.t "فيهن قاصرات الطرف لم يطمثهن انس قؚلهم و لا جان فؚأي ءالاء رؚكما تكذؚان كأنهن الياقوت و المرجان" " Aty janë ato që përqëndrojnë shikimet e tyre (vetëm në burrat e vet) e që nuk i ka prekur kush para tyre, as njerëz, as xhin.57.E, cilën të mirë të Zotit tuaj po e mohoni?58.   Ato janë si xhevahiri e diamanti (të kuqrremta në të bardhë)"( ).
    Allahu s.w.t i ka pershkruar hyrijat me ulje,perqendrim te shiqimit ne tri vende ne Kur'an:
    1) Ne suren Err-Rrahman,ajetet 56-58 ,qe me pare i cekem.
    2) Ne suren Es-Saffat,ajeti 48,"و عندهم قاصرات الطرف عين "e prane tyre jane (hyrite) symedha me shikim te perulur".
    3) Ne suren Sad," "و عندهم قاصرات الطرف أتراؚ" Ata kanë pranë vetes (hyri) sypërulura të një moshe"( ).
    Te gjithe komentatoret e Kur'anit jane te mendimit se me "shikim te perulur" eshte per qellim shiqimi vetem ne burrat e tyre e jo ne te tjeret.
    Muxhahidi ne koment te fjales "قاصرات الطرف " me shiqime te perulura" thote: I ulin shiqimet dhe shiqojne vetem ne burrat e tyre dhe nuk kerkojne aske tjeter pos tyre.
    Hasani ka thene"Ato shiqojne vetem ne  burrat e tyre dhe nuk ua drejtojne shiqimin te tjereve.Per Zotin ato as nuk jane te lakuriqesuara e as nuk veshin rroba te  tejdukshme".
    Muxhahidi thote se ato i perqendrojne shiqimet,zemrat dhe qeniet e tyre drejt bashkeshorteve te tyre  dhe jo ndaj te tjereve.
    Ndersa ne koment te fjales ترؚ ج أتراؚ (Turubun sh. Etrabun) " Te nje moshe ", te gjithe komentatoret jane te mendimit se ato jane te nje moshe, jane vajza 33 vjecare .I ketij mendimi eshte edhe Ibni Abbasi.
    Muxhahidi ne koment te "Etrab" thote:Jane te njejta.Ndersa Ebu Is-haku ka thene: Ato jane ne kulminacion te rinise dhe bukurise.Mosha e njeriut dhe shekulli i tij quhen 'turbi(dheu) i tij" sepse ai dhe mosha e tij prekun dheun e tokes ne te njejten kohe.
    Qellimi me "te nje moshe",eshte se ne mesin e tyre nuk ka plaka ,te cilave iu humb bukuria e as te reja,qe nuk do te mund t'i benin balle mardhenieve seksuale,derisa ne mesin e mashkujve ka femije,te cilet sherbejne si sherbetore.
    Ndersa ne koment te ajetit لم يطمثهن انس قؚلهم و لا جان "Nuk i ka prekur kush para tyre as njeri e as xhin"( ), Ebu Ubejde ka thene: Nuk i kane prekur.Thuhet "Ma tamethe hadha-l- beire hablun kattun" Ej: Ma messehu(Nuk e ka prekur kete deve asnje litar asnjehere).
    Ferrau ka thënë: Et Tamth dtth: El Iftidad (martese me gjak).Komentatoret thone se askush nuk ka fjetur me to,as nuk i ka prekur e as nuk ka bere mardhenie me to".
    Shejhi Sha'ravi mendon se nga siperfaqesia e Kur'anit, shihet se grate per te cilat po behet fjale, nuk jane prej grave te dunjase, por jane prej hyrijave, sepse grate e dunjase bejne mardhenie me burrat e tyre (njerzit) sikurse qe grate nga exhinet bejne mardhenie me burrat e tyre exhine.Pra ajeti aludon ne kete qe thame.(Allahu e di me se miri!).
    Ka thene Ebu Is-haku: Ky ajet eshte argument se exhinet kryejne mardhenie intime sikurse edhe njerzit. Po ashtu ky ajet tregon se hyrijat bejne pjese ne kuadrin e te mirave apo miresive qe Allahu s.w.t i  pregaditi per banoret e Xhennetit nga pemet,frutat,rrobat etj.
    Gjithashtu edhe ajeti pas tij  e aludon kete حور مقصورات في الخيام " ato jane hyri qe e kufizojne ndejen vetem ne shtepi ( tende)"( ).,pastaj Allahu s.w.t  pas ketij ajeti thote لم يطمثهن انس قؚلهم و لا جان Ø¢uk i ka prekur kush para tyre as njeri e as xhin".
    Imam Ahmedi ka thene: Hyrijat nuk vdesin gjate fryerjes se surit,sepse ato jane  te krijuara per perjetesi".
    Ajeti poashtu eshte argument i xhumhurit te (shumices se) dijetareve islamë se exhini besimtar do te hyje ne xhennet, sikurse  qe do te hyje  exhini kafir-pabesimtar ne ferr.Madje Buhariu nje kapitull te tere e emertoi ne koleksion e tij me"Kapitulli mbi Shperblimin dhe Ndeshkimin e Exhinit"( ).
    Per nje gje te tille folen edhe Selefi (te paret tane).
    Damre Bin Habibi kur u pyet:A kane exhinet shperblim? Tha:Po,e lexoi kete ajet (qe ne me larte e cekem) dhe tha:Grate nga lloji i njeriut jane per njeriun ndersa exhineshat jane per exhinin.
    Ne koment te ajetit كأنهن الياقوت و المرجان ato jane si xhevahiri e diamanti( te kuqerremta ne te bardhe)( ),Hasani dhe shumica e komentatoreve thone se Allahu ka patur per qellim kthjelltesine e xhevahirit ne bardhesine e diamantit.I ngjasoi ato ne kthjelltesine e ngjyres dhe bardhesine  e saj,me xhevahirin  e diamantin.Kete mendim e ndihmon edhe mendimi i Abdullahut, i cili thote"Femra nga grate e Xhennetit  do te veshe  70 pale rroba  nga mendafshi,i duket bardhesia e nengjurit (palca e kercikes- pjeses prej nen gju e deri tek zogu i kembes) prej  anes se pasme te saj.Kjo eshte keshtu sepse Allahu  s.w.t thote كأنهن الياقوت و المرجان ato jane si xhevahiri e diamanti( te kuqerremta ne te bardhe)( ) ,dhe kjo sepse xhevahiri eshte guri (i cmuar) ,dhe nese  ti fut diç ne te ( penje ose fije teli) dhe e pastron ate do t'a shohish  ate qe  e ke futur (penin-fijen e telit) nga ana  e kunderte e tij( ).
    Kapitull:Mbi Qendrimin e Hyrijave  Vetem  ne Shtepi
    Allahu s.w.t kur  i pershkruan hyrite thote " حور مقصورات في الخيام "Ato jane hyri qe e kufizojne ndejen vetem ne shtepi (tendë)( ).
    Ebu Ubejdete dhe Mukatili ne koment te ketij ajeti thone:Qendrojne ne shtepite e tyre .
    Ajeti mund te barte edhe kuptim tjeter dhe atë se  ato jane te mbyllura ne shtepi per burrat e tyre,nuk i shef askush. Ky mendim eshte i perfaqesuar nga dijetaret,te cilet thone siç cekem me pare: I ulin shiqimet dhe nuk shiqojne aske tjeter pos burave te tyre ".
    Shejh Sha'ravi thote:Ky eshte kuptimi i " قاصرات الطرف "…me shiqime te perulura"( ),por,ato jane te perulura vetvetiu ndersa keto jane te kufizuara (me ndeje vetem ne shtepi).
    Me pare e cekem pershkrimin e pare te hyrijave me qenien e tyre "me shiqim te perulur" ndersa keto me qenien e tyre te perkufizuara, dhe te dy pershkrimet per te dy llojet jane pershkrime te persosmerise.Cilesi a e pare apo pershkrimi i pare ishte ulja e shiqimit ndaj asaj qe ai nuk e deshiron ne burra tjere ndersa kjo (e dyta) eshte perkufizimi i njeriut (qe ia ben gruas) per te mos u dukur para meshkujve tjere.
    Bashkimi i Cilesive te Mira dhe te Bukurise ne Grate e Xhennetit
    Thote Allahu svt"فيهن خيرات حسان "Aty jane ato gra te ndershme  e te bukura"( ).Shejh Sharavi thote:El Hajrat(te ndershme) eshte shumes i fjales Hajretu,e cila nuk eshte e dyfishuar(me teshdid),sikur fjala: Sidetu dhe Linetu,ndersa Hisan eshte shumes i fjales Hasenetu,ato jane pra te ndershme me cilesi,edukate dhe moral, dhe te bukura ne fytyra.
    Krijimi i Hyrijave
    Thote Allahu  Ø¥Ù†Ø§ أن؎أنا هن إن؎اء فجعلناهن أؚكارا عرؚا أتراؚا لأصحاؚ اليمين"Ne i kemi krijuar ato ne nje krijim te ri( forme te re ). Dhe i kemi bere ato virgjeresha. Te dashura (per burrat e tyre) , te nje moshe .(ato ) jane per ata te djathtit".( ), përemrin e ktheu tek grate,ndersa ato nuk u permenden sepse shtrati deshmoi per to,meqe ai eshte vendi i tyre..
    Katadeja dhe Seid ibn Xhubejri ne koment te ketij ajeti thone: I kemi krijuar ne nje krijim te ri ndersa Ibni Abbasi mendon se per qellim ne ajet jane grate e kesaj dunjaje.
    Kelbiu dhe Mukatili mendojne se ka per qellim grate e vjetra te dunjase ,te cilave iu jane zbardhur floket.Keta thone se Allahu,subhanehu ve teala, sikur ka thënë"I kemi krijuar pas vjetersise dhe pleqerise se tyre dtth pas pas krijimit te pare ne dunja".Kete mendim e ndihmon edhe hadithi merfuë,i transmetuar nga Enesi r.a"هن عجا؊زكم العُم؎ الرُمص Ato jane plakat tuaja me shiqim te dobesuar e me rrjedhje gjaku si dhe me ndytesi qe iu del nga qoshet e syve"( ).
    عن عا؊؎ة أن النؚي  ØµÙ„Ù‰ الله عليه و سلم أتته عجوز من الأنصار فقالت:يا رسول الله أُدع الله أن يُدخلني الجنة فقال نؚي الله إن الجنة لا يدخلها عجوز فذهؚ النؚي فصلى ثم رجع إلى  Ø¹Ø§ØŠØŽØ©  ÙÙ‚الت عا؊؎ة لقد لقيت من كلمتك م؎قة و ؎دة فقال النؚي إن ذلك كذا لك إن الله إذا أدخلهن الجنة حولهن أؚكارا   " Aisheja r.a, nena e besimtareve rrefen se Pejgamberit i erdhi nje plake nga Ensaret dhe i tha:O i derguari i Allahut ! Lute Allahun te me dergoje ne xhennet? Tha Muhammedi a.s: Vertet ne xhennet nuk hyjne plakat. Shkoi Muhammedi a.s u fal dhe u kthye.Aisheja i tha : Nga fjala jote perjetoi mundime e veshtiresi.Tha Muhammedi a.s: Kjo çeshtje eshte keshtu sepse nese Allahu s.w.t i fut ne xhennet  i shenderron ne virgjeresha"( ).
    Mukatili ne koment te ketij ajeti mban nje qendrim tjeter,i cili njeherit eshte edhe favorit i Zuxhaxhit per kete ceshtje. Ai thote se ato jane hyrijat dhe se Allahu i ka krijuar per miqte e Tij dhe se ato nuk kane lindur por jane te krijuara nga Allahu s.w.t (e jo nga metoda e shtimit te kesaj dunjaje).
    Ajo çka eshte e qarte nga ajeti  eshte se behet fjale per nje krijim brenda ne Xhennet,te cilin e  argumentojne disa aspekte:
    1-Allahu s.w.t per te drejten e te devotshmeve thote يطوف عليهم" ولدان مخلدون ؚأكواؚ و أؚاريق و كأس من معين لا يصدعون عنها و لا يٌنزفون و فاكهة مما يتخيرون و لحم طير مما ي؎تهون و حور عين  ÙƒØ£Ù…ثال الل؀لوء المكنون Atyre u sherbejne djelmsha te gjithmonshem.Me gastare me ibrike dhe me gota te mbushura plot prej burimit.Prej se ciles pije as nuk u dhenb koka  e as nuk dehen.Edhe peme sipas deshires se tyre . Edhe mish shpezesh,cilin ta duan . Dhe( grate e tyre jane) hyrite symedha.Si te ishin inxhi te ruajtura"( ).
    Pra Allahu s.w.t permendi gezimin,enet,pijet, pemet, ushqimin, grate prej hyrijave,pastaj i ka permend djathtistet; pijet e tyre,shtreterit e tyre dhe grate e tyre.Ajo qe siperfaqesisht vërehet eshte se ato jane sikurse grate para tyre, te krijuara ne xhennet.
    2) Allahu,subhanehu ve teala, ka thene " إنا أن؎أنا هن إن؎اء " Ne i kemi krijuar ato ne nje krijim te ri (forme te re )( ), dhe kjo tregon se eshte fjala per krijimin e pare e jo te dytin, sepse kur Allahu,subhanehu ve teala,deshiron krijim te dyte e cek ate siç thote  " و أن عليه الن؎أة الأخرى " Dhe se Atij i takon ngjallja e tjetër (ringjallja në ahiret)( ). dhe ajeti tjeter و لقد علمتم الن؎أة الأولى  " dhe ju e dini zanafillen e pare"( )
    3) Ligjerimi apo drejtimi me  me و كنتم أزواجا ثلاثة" e ju te ndaheni ne tri grupe "( ), vlen per burrat e per grate  dhe se krijimi i dyte  eshte per te dy llojet  sikurse ajeti إنا أن؎أنا هن إن؎اء  Ne i kemi krijuar ato ne nje krijim te ri (forme te re )"( ), i ka bere te qarta vecorite e tyre (grave)me kete krijim.
    Hadithi qe e cekem me pare nuk tregon per vecorite e plakave me kete pershkrim por tregon per ortakesine e tyre me hyrijat dhe se nuk ka per qellim veçimin  e hyrijave nga grate e dunjase  me cilesite e permendura, sepse grate e dunjase kane me shume te drejte ne burrat e tyre sesa ato dhe se krijimi do te jete per te dy llojet. Allahu e di me se miri!
    Fjala e cekur ne ajet عرؚ ج عروؚ " Të dashuruara (për burrat e vet), të një moshe( )., dtth te dashura per burat e tyre. Ka thene Ibn El A'rabiu: Se grate e ketij lloji jane: Te sjellshme  dhe te dashura ndaj burave te tyre.
    Ebu Ubejdete ka thene se grate e tilla jane:Te degjueshme,te bukura dhe te stolisura para burave te tyre.Autori mendon se per qellim eshte sjellje e mire e tyre dhe butesia ndaj burrave gjate mardhenieve seksuale.
    Mebredi ka thene:Gruaja e tille eshte: E mallengjyer dhe dashuruar fort per burrin e saj .
    Komentatoret ne koment te fjales " العُرُؚ " Të dashuruara (për burrat e vet)", kane thene se ato jane ashike( dashnore-el avashik) ,te dashrurara ( el mutehabbibat),jane femra lozonjare(ganxhat),jane te sjellshme,xhentile (sheklat),jane te dshruar dhe shume te permalluara per burrat e tyre ( el muteashshikat el galimat) dhe jane lozonjare (el magnuxhat).Tere keto jane prej shprehjeve te tyre.
    Buhariu e verteton kete ne Sahihun e tij kur thote se se shprehja Uruben عرؚا " Të dashuruara (për burrat e vet)", njejesi i saj eshte Urub عروؚ" ",sikurse fjala Sabbur dhe Sabr ( صؚور و صؚر ).
    Mekkasit i quajne El urbetu ( العرؚة ),Medinasit i quajne El ganxheh (الغنجة) ndersa Irakianet i quajne Esh shekleh ( ال؎كلة ).Shprehja urub( العرؚ ) e ka domethenien e grave qe jane te dashura per burrat e tyre.Keshtu shprehet Buhariu ne kapitullin" Bid'u-l- Halki ( Fillimi i Krijimit).Shejh Sha'ravi thote: Mendoj se Allahu,subhanehu ve teala, me keto cilesi permbledhi bukurine trupore dhe sjelljen e tyre te mrekullueshme,madje ky eshte qellimi kryesor qe kerkohet prej grave dhe me gra te tilla njeriu arrin knaqesine kulmore me to.
    Ajeti لم يطمثهن انس قؚلهم و لا جان "Nuk i ka prekur kush para tyre as njeri e as xhin"( ) aludon ne arritjen  kulminacionit te knaqesise me to dhe se knaqesia e njeriut me gruan me te cilen nuk ka fjetur askush pos tij eshte nder per te.
    Nga Persosmeria E Bukurise Se Grave Te Xhennetit
    Thote Allahu,subhanehu ve teala,إن للمتقين مفازا حدا؊ق و أعناؚ و كواعؚ أتراؚا " S'ka dyshim se të devotshmit kanë fitime të mëdha.32.Kopshte e vreshta rrushi.33.Edhe vasha të një moshe( )..Fjala Kevaib (Vasha) eshte shumes i fjales Kaib,qe dtth: Nahid ( gjinje te shtrenguar).
    Katadeja,Muxhahidi dhe komentatore tjere kane thene se Kelbiu ka thene"Ato jane felkat (Beqaresha me gjinje te rrumbullaket),te cilat i bejne gjinte e tyre ne forme kubi.
    Kuptimi i vertet eshte se behet fjale per femra me gjinje te bukur sikurse shege  e jo te leshuara.Femrat e tilla quhen كواعؚ و نواهد( Kevaib dhe Nevahid) .
    Kapitull:Cilesite E Bukura Te Grave Te Xhennetit Dhe Nderimi Me To Burrat E Tyre
    Transmeton Buhariu nga Enes Ibni Malik se Pejgamberi Alejhi selam  ka thene "…po te shfaqej nje femer nga grate e xhennetit token do te mbushte me ere çka ka mes toke e qielli dhe do te shendriste. Mbulesa e saj mbi oken e saj eshte me e mire se dunjaja dhe çka ka ne te "( ).
    Transmetojne Buhariu dhe Muslimi ne Sahihat e tyre nga Ebu Hurejre se Pejgamberi Alejhi selam ka thene "Grupi i pare qe do te hyje ne xhennet jane ne forme te henes se nates se bedrit  pastaj ata qe i pasojne shendrisin  sikurse yjezit qe xixillojne ne qiell, per cdo njerin prej tyre ka nga dy gra , palca e kërçikës se te te cilave duket nga ana e pasme e mishit te tyre dhe çdo gje qe eshte ne xhennet eshte e virgjer( ).
    Ebu Hurejre transmeton se Pejgamberi ka thene"Per xhennetliun ka dy gra nga hyrijat dhe mbi cdo njeren ka nga 70 pale rroba, nga jashtesia e te cilave duket paca e kërçikes se tyre"( ).
    Transmetohet nga  Ebu Seid El Huderiu se Pejgamberi Alejhi selam ne koment te ajetit كأنهن الياقوت و المرجان ato jane si xhevahiri e diamanti( te kuqerremta ne te bardhe)( ), ka thene " Shiqohet njeriu ne faqen e saj me te pastert sesa pasqyrja .Po te afrohej nje margaritar  prane fytyres se saj  çka ka mes lindjes e perndimit . Mbi te ka 70 pale rroba .Shiqimi i tij deperton ne trupin e saj derisa e shef edhe palcen e kërçikes nga jashte( ).
    Ebu Hurejre transmeton se Pejgamberi Alejhi selam eshte pyetur "O i derguar i Allahut! A do t'i takojme grate tona ne  Xhennet ? Tha: njeriu do te arrije gjate dites deri tek 100 virgjeresha( ).
    Numri I Grave Te Banoreve Te Xhennetit
    Sipas haditheve te verteta cdo njeri do te këtë nga dy gra.Ne këtë rang hadithesh nuk permendet numer me i madh.Nese keto hadithe ( te lartecekura S.I) jane te ruajtura (Mahfudha)( ) atehere qellimi me to ose është ato qe i kane shtese ndaj dy grave,ku numri i tyre do te jete konform numrit te shtepive qe i kane,disa me pak e disa me shume,sikurse numri i djelmoshave dhe sherbetoreve (qe do te jete me shume sepse cdo shtepi do t'i këtë te vecante S.I).
    Ose është per qellim se i ipet njeriut forca e atij qe mund te bej mardhenie seksuale me këtë shifer grashe dhe keshtu rezulton se mendimi i fundit është i qelluar( i ruajtur-Mahfudh).Disa e kane transmetuar këtë hadith me kuptim ku i ka thënë" kaq e kaq gra".
    Tirmidhiu  transmeton nga Enesi se Pejgamberi Alejhi selam ka thënë" Besimtarit i ipet ne xhennet force e kaq dhe kaq (shifre burrash) per mardhenie". i është thënë: O i derguari i Allahut! Po a ka mundesi ai per nje gje te tille?Tha: I ipet force e njeqind vetave"( ). Ky hadith është i vertete dhe ndoshta ata qe e transmetojne thone 100 virgjeresha duke e transmetuar me kuptim apo ka mundesi qe dallimi i tyre ne numrin e grave është sipas dallimit te tyre ne pozitat ne xhennet.Allahu e di me se miri!
    Nuk ka dyshim se besimtari ne xhennet do te këtë me shume se dy gra.Kete e verteton edhe hadithi,i cili gjendet ne dy koleksionet e verteta,i transemtuar nga Ebu Bekir Bin Abdil-Lah Bin Kajs e ky nga babai i tij, i cili thote: Ka thënë Pejgamberi Alejhi selam "Vertete besimtari ne xhennet do te këtë shatore te diamantit te paster,gjatesia e te cilave do te jete 60 mile.Robi besimtar ne to ka familje.Endet neper ta ndersa ata nuk e shohin njeri tjetrin"( ).
    Lenda Nga E Cila Jane Te Krijuara Hyrite Dhe Disa Cilesi Te Tyre
    Sa i perket lendes prej se ciles jane krijuar Hyrite,thote Ebu Selemete Ibni Abdurrahman "Per dostat e Allahut ka nuse ne Xhennet, qe nuk i kane lindur as Ademi e as Hava, por jane te krijuara prej shafranit".
    Kjo eshte transmetuar nga dy sahabinje,Ibni Abbasi dhe Enesi,Allahu qofte ndare i knaqur prej tyre,dhe dy tabiin Ebu Selemete dhe Muxhahidi,Allahu i paste meshiruar.
    Sido qe te jete,Hyrija është prej krijesave te Xhennetit,e cila nuk ka lind nga babai dhe nena.Allahu e di me se miri!
    Nese shohim nje femer te bukur qe na mahnit bukuria e saj magjepsemi,megjithe dijen se ajo  eshte e krijuar prej dheu,atehere si qendron puna me ato femra qe jane te krijuara nga shafrani.
    Sa i perket lendes se krijimit është transmetuar edhe nje variant tjeter:
    Transmetohet nga Zuhriu se Ibni Abbasi ka thene:Vertet ne Xhennet  eshte nje lum i quajtur Bejdah,mbi te ka shatore prej xhevahiri,e nen te jane te krijuara hyrijat .Thone banoret e Xhennetit: Ejani te shkojme tek 'Bejdahi".Shkojne dhe flasin dore per dore me keto roberesha,e nese ndonjerit i pelqen ndonjera,e prek ne dore dhe ajo e pason( ).
    Thote Ibni Abbasi: Ishim ulur tek Ka'bi nje dite e tha:Po t'a kishte qitur doren nga qielli nje hyri, do te kishte shendritur tere toka sikurse shendrit dielli dunjane.Une po uregoj per doren, po si eshte puna me fytyren e saj , bardhesine dhe bukurine e saj"( ).
    Ne Musnedin e Imam Ahmedit transmeton Muadh Ibni Xhebel se Pejgamberi Alejhi selam ka thene: Nuk ka grua qe e nervozon burrin ose i shkakton probleme e te mos thote gruaja e tij nga hyrite:Mos e nervozo, mos i shkakto probleme Zoti te vrafte.Ai tek ti eshte musafir,ka gjasa qe të ndahet nga ti e te vije tek ne"( ).
    Ka thënë Rebii Bin Kulthum: Shikonim ne Hasanin ne te rinjte e tha: O turme  te rinjesh! A nuk permalloheni per hyrite?
    Vazhdon Rebiu e thote: Me ka rrefyer Ibni Ebi El Havari se atë e kishte informuar Hadremiu,i cili kishte buajtur nje nate tek Ebu Hamzeja.Thote: Buajtem une dhe Ebu Hamzeja ne plafonin e shtepise.M'a terhoqen shikim levizjete tij ne shtrat deri ne mengjes.(Ne mengjes) I thashe: O Ebu Hamza! Tere naten je rrotulluar.Tha: Kur rashe te flej,m'u personifikua nje Hyri saqe ndieja edhe lekuren e saj.Ajo m'a preku lekuren time.I tregova per kete Ebu Sulejmanit,i cili me tha" Vertet ai njeri ka qene i permalluar (per xhennet).
    Ibni Kethiri thote: Hyrite i takojne burrat e tyre tek dyert e Xhennetit e iu thone:Kohe te gjate iu kemi pritur,ne jemi te knaqshme e jo te hidheruara,ne jemi vendase e jo nomade-endacake,ne jemi te perjetshme e nuk vdesim. I thote burrit te vet me zerin me te embel:Ti je dashuria ime e une e jotja.Pas teje nuk kerkoj aske tjeter..."( ).
    Kapitull: Mbi Martesen E Banorve Te Xhennetit, Mardheniet Seksuale,Knaqesite, Mospatja E Spermes,Mosdobesimi I Trupit Nga Mardheniet Dhe Mos Obligimi I Guslit
    Ebu Hurejre rrefen se Pejgamberi Alejhi selam ishte pyetur se "A do te arrijme tek grate tona ne xhennet? Tha: njeriu do te arrije gjate dites deri tek 100 virgjeresha ".
    Me pare cekem hadithin e Ebu Musait,per vertetesine e te cilit është dakorduar ne mes dijetareve,ne te cilin thote Pejgamberi Alejhi selam" Vertete besimtari ne Xhennet do te këtë shatore te diamantit te paster,gjatesia e te cilave do te jete 60 mile.Robi besimtar ne to ka familje…"( ).
    Ne hadithin e Enesit qendron" Besimtarit ne xhennet i ipet force kaq e kaq per gra". Këtë hadith e ka cilesuar si sahih Tirmidhiu.
    Taberaniu, Abdullah Bin Ahmedi dhe te tjeret transmetojne nga Lekit Bin Amiri, i cili kishte thënë: O i derguari i Allahut! Cfare mund te njoftohemi per Xhennetin? Tha: Për lumenje nga mjalta e paster,lumenje nga gota,prej se ciles nuk shkaktohet kokedhimbje apo pendim,lumenje nga qumeshti,shija e te cilit nuk ka ndryshuar.(Pastaj) Uje jo i amullt,pastaj peme,qe pasha Allahun jane nga ato qe i dini dhe me me te mira,pastaj gra te pastera.Thashe: A do te kemi ne xhenet gra te ndershme?! Tha: Te ndershmet jane per te ndershmit.Knaqeni me to sic knaqeni ne dunja,sikurse qe edhe ato ndiejne knaqesi me ju,por nuk ka lindje"( ).
    Transmetohet se Abdullah Ibni Mesudi ne koment te ajetit إن أصحاؚ الجنة اليوم في ؎غل فاكهون Ata të Xhennetit tash janë të angazhuar me kënaqësi( ). thote jane preokupuar me ndarjen e virgjereshave( ).Nje koment te tille e pohon edhe Evzaiu dhe Ibni Abbasi.
    Ka thënë Mukatili se ata jane preokupuar ndarjen e hyrijave,i kane harruar banoret e zjarrit,te cilet nuk i perkujtojne dhe nuk interesohen fare per ta.
    Ebu El Ahvesi thote se jane prokupuar me ndarjen e beqareshave ne shtreter ne dhomat e nuserise.
    Seid Ibni Xhubejri thote:Epshi i njeriut rrjedhe 70 vjet duke patur knaqesi"( ).Nuk behen te papastert qe te kene nevoje per pastrim e as nuk iu humbe fuqia por mardheniet e tyre jane te knaqshme dhe s'kane lodhje ne asnje aspekt.
    Njeriu me i perosur atje do te jete ai qe me se shumti është ruajtur ne këtë bote.Cdo kush qe pin vere ne këtë bote nuk do te pije ne ahiret.Kush vesh mendafsh ne këtë bote nuk do te vesh ne boten tjeter,kush han nga enet e arit nuk do te haje prej tyre ne boten tjeter.Kur ishte pyetur per to Pejgamberi Alejhi selam kishte thënë " Ato jane per ata(pabesimtaret) ne kete bote ndersa per ju jane ne Ahiret"( ).
    Andaj, ai i cili i perdor ne kete bote dhe kenaqet me to, nuk do t'a shijoje knaqesine e tyre ne Ahiret.
    Transmeton Imam Ahmedi nga Xhabir Ibn Abdil-lah se ky i fundit e kishte pare Omerin,i cili kishte blere mish per nje dirhem per familjen e tij e i tha:ç'eshte kjo? Tha:Mish e bleva nje dirhem per familjen time. Tha : A kush te doje nga ju blen ate qe deshiron. A nuk ke degjuar te kete thene Allahu: أَذْهَؚْتُمْ طَيَِؚّاتِكُمْ فِي حَيَاتِكُمُ الدُّنْيَا وَاسْتَمْتَعْتُم ؚِهَا  Ju  i shfrytezuat te mirat ne jeten e dunja e i perjetuat ato…"( ).
    Ka thënë Hasani" Erdhi nje delegacion nga Basra ne krye me Ebu Musain tek Omeri.Shkonim cdo dite dhe ai kishte buke  per tre vete.Na ka rënë te hame me dhjame,yndyre,qumesht,mish te thate,i cili troshitej pastaj hidhej ne uje te zihej,ose mish te fresket,por rralle.Nje dite tha: Pasha Allahun une po shof se ju nuk po e hani dhe po e urreni ushqimin tim.Pasha Allahun!Po te doja,une do te haja me se miri buke,do te jetoja me se miri por une kam degjuar Allahu,subhanehu ve teala, duke nencmuar nje grup njerzish per dic qe kishin bere e kishte thënë" أَذْهَؚْتُمْ    Ø·ÙŽÙŠÙ‘َِؚاتِكُمْ فِي حَيَاتِكُمُ الدُّنْيَا وَاسْتَمْتَعْتُم ؚِهَا  Ju i shfrytezuat te mirat ne jeten e dunja e i perjetuat ato…"( ).
    Kushdo qe e braktise nje knaqesi te ndaluar per hire te Allahut,Subhanehu ve teala do ta këtë atë ne diten e kijametit edhe me te mire,ndersa ai qe e shfrytezon ketu,ne këtë bote,edhe nese do t'a këtë ne boten tjeter te pakten nuk do t'a kete sikurse ai qe nuk i ka neperkemebe dispozitat dhe nuk ka rene ne ndalesa.Allahu e di me se miri!
    Kapitull: Polemika Rreth Shtatezanise Dhe Lindjes Ne Xhennet
    Tirmidhiu ne librin e tij El Xhamiu transmeton nga Seid El Hudriu se Pejgamberi Alejhi selam ka thene الم؀من Ø¥ ذا إ؎تهى الولد في الجنة كان حمله و وضعه و سنه في ساعة كما ي؎تهي besimtari kur te deshiron femi ne xhennet bartja (shtatzania ),lindja dhe mosha e tij jane ne kohen kur ai te deshiron.( )
    Dijetaret polemizuan per kete.Disa thane ne Xhennet ka mardhenie por jo edhe lindje.Kjo eshte transmetuar nga Tavusi,Muxhahidi dhe Ibrahim En Nah'iu.
    Buhariu transmeton nga Ishak Ibn Ibrahimi se Pejgamberi Alejhi selam ka thene إذا ا؎تهي الم؀من  Ø§Ù„ولد في الجنة كان في ساعة كما ي؎تهي و لكن لا ي؎تي  besimtari kur te deshiron femije ne Xhennet eka ne cfare ore te deshron  por nuk deshiron . Fjala "nuk deshiron" e cekur nuk eshte pjese e hadithit. Shejh Albani ne nxjerrjen e haditheve te El Mishkatu( 5648) thote: Thenia e Is'hakut nuk eshte pjese e hadithit.Pastaj eshte dic qe nuk ka argument,dhe se vet domethenia siperfaqesore e hadithit e kundershton kete.
    Ibni Kethiri ne librin El Bidaje Ven Nihaje, transmeton nga nje grup prej tabiineve,si: Tavusi,Muxhahidi,Ibrahim En Nahi'u se "Nuk ka lindje ne Xhennet".Kjo eshte e vertet,sepse mardheniet e tyre nuk percaktojne femiun, sikurse ne dunja, sepse dunjaja eshte vater,ne te cilen deshirohet  mbetja e pasardhesve,ndersa sa i perket Xhennetit,qellimi është mbetja e asaj pasurie  dhe nuk ka vdekje.Mu per kete nuk kane mardheniet e tyre sperme,qe t'a ndaloje knaqesine e mardhenieve, por kur dikush deshiron  femi  ndodhe ashtu siq deshiron.Allahu ka thene    Ù„هم ما ي؎اءون عند رؚهم ذالك جزاء المحسنين  Ata te Zoti i tyre kane cka te dojne e ai eshte shperblim i bemiresve.( )
    Muhammedi transmeton nga Ruzejn El Ukajliu se Pejgamberi Alejhi selam ka thene إن أهل الجنة لا يكون لهم فيها ولد Banoret e Xhennetit nuk do te kenë fëmi".
    Sa i perket komentit te Is'hakut ka mospajtime,sepse ai ka thënë" إذا ا؎تهى الم؀من الولد Kur te deshiroje besimtari femije" ndersa ne e dime se pjeseza Idha-Kur" është per dic te realizuar dhe po te perqellimohej ajo qe e tha prej domethenies do te thoshte " Le ishteha el mu'minu-do te deshironte besimtari,sepse ajo qe nuk ndodhe është me prioritare per pjesezen Lev-Sikur sikurse qe gjeja e realizuar është me proritare per pjesezen Idha-Kur".
    Kane thene mohuesit e lindjes: Ky hadith( ) ( i Ruzejnit) eshte i qarte se nuk  lind femra, dhe se nuk do te kete lindje,kemi edhe disa argumente.
    1) Hadithi i Ibni Ruzejnit i cekur me pare
    2) Ajeti و لهم فيها أزواج مطهرة و هم فيها خالدون "Aty kane gra te pastera( )  dtth prej Menstruacioneve,Lehonise dhe veseve te keqia.Muxhahidi thote te pasterta nga menstruacionet,nevoja fiziologjke,urina,sperma, lindja,jargosja.Ndersa Atau ne koment te ketij ajeti thote: Jane te pasterta nga lindja,uria,menstruacionet,nevoja fiziologjike.
    3) Ne sahihun e Muslimit transmetohet se Pejgamberi Alejhi selam ka thënë" Mbetet ne Xhennet nje pjese e zbrazur,pastaj krijon Allahu,subhanehu ve teala,krijesa dhe i vendose per banim aty"( ). Po te kishte ne Xhennet lindje,kjo pjese natyrisht se do t'iu takonte femijeve dhe ata do te ishin me meritore se te tjeret.
    4)Me pare cekem se nuk ka ne xhennet as sperme e as vdekje ndersa ne e dime se njeriu krijohet nga sperma, e nese atje ska sperme ska as lindje.
    5) Allahu,subhanehu ve teala,shtatzanine dhe lindjen i ka krijuar se bashku me spermen e menstruacionet,e nese grate lindin ne Xhennet  atehere ato nuk jane te pasterta nga mestruacionet e as nga sperma .
    6) Ne e dime se lindja qellim final ka ruajtjen e gjinise njerezore.Shohim se melaiket nuk shtohen sepse melaiket nuk vdesin,andaj kur Allahu te na ringjalle te gjitheve dhe do te na beje te perjetshem,nuk ka nevoje te ruhet lloji njerezor meqe nuk ka vdekje
    7) Allahu,subhanehu ve teala,ka thene " وَالَّذِينَ آمَنُوا وَاتََؚّعَتْهُمْ ذُرِّيَّتُهُم ؚِإِيمَانٍ أَلْحَقْنَا ؚِهِمْ ذُرِّيَّتَهُمْ  E ata qe besuan e edhe pasardhesit e tyre ishin me besim, ne atyre do tuashoqerojme pasardhesit e tyre"( ).
    Allahu i lajmeroi se do t'iu beje nder duke i takuar-bashkuar                       me pasardhesit e tyre,te cilet kane qene ne dunja,dhe po te krijonte per ta ne Xhennet pasardhes tjere,do t'i kishte cekur sikurse i ceku keta te dunjas.
    8) Disa thone se mund te vazhdoje lindja jo per ndonje qellim,ose per ndonje qellim pastaj skadon kjo gje.Keto dy thenie jane te pavenda,sepse ne Xhennet nuk te ndodhe te kesh femi e pastaj te vdesin,apo t'a kesh nje knaqesi e pastaj te te mohohet e drejta e defrimit me te.Kjo eshte e pamundur.
    9) Ne Xhennet nuk zhvillohet njeriu sikurse zhvillohet ne dunja (femi, burre,plak), nuk ka femi qe te rritet e as burre qe te plaket,por ata jane te rinje te moshes 33 vjecare,dhe po te kishte ne xhennet lindje,foshnja patjeter se do te duhej zhvilluar derisa te behet burre,dhe ajo cka eshte e njohur se kush vdes nga femijet shnderrohet ne burra 33 vjec,pa u zhvilluar fare.
    10) Se Allahu,subhanehu ve teala, banoret e Xhennetit i krijon ne forme te melaikeve ose edhe me te persosur,duke mos urinuar,kryer nevojen e madhe fiziolgjike,fjetur,por frymezohen per falenderim Allahun, subhanehu ve teala, dhe nuk plaken neper kohe,nuk rriten trupat e tyre por mbeten ashtu sic i beri ne fillim deri ne Ebed ( perhere).  
    Megjithe kete disa pretendojne se nje gje e tille eshte e mundur ne Xhennet.
    Thote Hakimi se Ebu Sehli ka thene: Vetem jo te drejtit e mohojne kete hadith" Dtth. Hadithin e lindjes ne xhennet, dhe se per nje gje te tille kemi me shume se nje zingjir (sened) te transmetuesve.Pejga mberi kur u pyet per kete, nuk e mohoje nje gje te tille.Thote Allahu,subhanehu ve teala," وَفِيهَا مَا تَ؎ْتَهِيهِ الْأَنفُسُ وَتَلَذُّ الْأَعْيُنُ Ne te kane çdo gje që ua deshiron shpirti, gjithqka qe mund te kenaq syte"( ).Andaj nuk eshte e pamundur qe besimtari te deshiroj nje gje te tille dhe se Ebu Sehli nuk e shef si shkak te moslindjes pastrimin e grave nga menstruacionet.
    Ndersa ne u themi se ne nuk jemi te padrejt dhe nuk kemi ne zemrat tona shtremberim,por nuk e pohojme nje gje te tille duke u bazuar ne hadithin e Ibni Ruzejnit "...aty s'ka lindje". Treguam me pare edhe fjalet e Ataut e te tjereve se ato jane te pasterta nga menstruacionet dhe lindja. Tirmidhiu rrefen nga dijetaret e selefit dhe halefit (te me hershmit dhe te me vonshmit) dy mendime per kete, ndersa ebu is'haku e perfaqeson mendimin se s'ka lindje ne Xhennet.Ebu Umame ne hadithin e tij thote:"(Ne xhennet) s'ka as sperme e as vdekje. Xhenneti nuk eshte bote e trshegemise por eshte bote e perhershme, nuk ka vdejke qe te trshegohesh nga te tjeret".
    Hadithi i Ebi Seidit është prej haditheve me sened me te mire.Senedi i Tirmidhiut është gjykuar me "garabe-i huaj-jo i sigurte" dhe se nuk është transmetuar perveq nga nga hadithi i Ebi Es Siddik En Naxhijj,shprehjet e te cilit i ishin peshtjellur.Njehere e transmeton me " Kur te deshiroje femiإذا ا؎تهى الولد ,heren tjeter Ai do te deshiroje femijeإنه لي؎تهي الولد ndersa heren tjeter Njeriut prej banoreve te xhenetit,do t'i lindetإن الرجل من أهل الجنة ليولد له Allahu e di me se miri!
    Ndersa per fund te kesaj polemike themi se nese Pejgamberi Alejhi selam e ka potencuar nje gje te tille,ajo eshte e vertet dhe nuk  dyshojme, e ndoshta komenti i hadithit te Ruzejnit eshte se nuk ka lindje te afatizuar( barra 9 mujore) dhe nuk e mohojme kete lindje ose siq eshte e cekur ne hadith shtatezania, lindja e mosha ne cilin moment ai deshiron te jete.
    Degjimi I Kengeve Te Hurive Dhe Argetimi Me To Ne Xhennet
    Thote Allahu,subhanehu ve teala," وَيَوْمَ تَقُومُ السَّاعَةُ يَوْمَ؊ِذٍ يَتَفَرَّقُونَ {14} فَأَمَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ فَهُمْ فِي رَوْضَةٍ يُحَؚْرُونَ Dhe diten kur do te vendoset qasti i fundit ate dite do te ndahen (te gjithe njerezit, besimtaret nga jo besimtaret) Ndersa per ate te cilet besuan( ne njesine e allahut) dhe qe punuan miresi e drejtesi te ketillet do te behen te gezojne jeten e larte e te pasosur ne kopshtet e kenaqesise (ne xhennet)"( ).
    Jahja Ibn Kethiri ne koment te pjeses se fundit te ketij ajeti thote:" kenaqesi dhe degjim (defrim dhe argetim)", ndersa ne koment te fjales "juhberun" thote:" degjim (i muzikes, kengeve ne xhennet)".Ndersa Muxhahidi dhe Katadeja thone:"Begatohen dhe kenaqesia e vesheve ne degjim eshte prej nderit e begatise".
    Enesi transmeton se Pejgamberi Alejhi selam ka thene: " Vertet hyrijat do te kendojne ne Xhennet,do te thone: Ne jemi hurijat e bukura, te krijuara per bashkeshortet e ndershem"( ).
    Ebu Umame transmeton se Pejgamberi Alejhi selam ka thene"Nuk ka rob i cili hyn ne Xhennet e te mos i qendrojne dy hyri tek koka e dy tek kembet,te cilat i kendojne me zerin me te bukur qe e ka degjuar njeriu dhe xhinni.Nuk eshte prej zerit (veglave te ndaluara) te shejtanit"( ).
    Ibni Umeri thote se Pejgamberi Alejhi selam ka thene"Grate e Xhennetit do t'iu kendojne burrave te tyre me zerin me te bukur,qe askush nuk e ka ndegjuar.Prej vargjeve te tyre jane edhe keto: Ne jemi te mira e te bukura ,gra te njerezve te ndershem".Shiqojne me sy dhembshuri dhe kendojne:  ne jemi te perhershme e nuk vdesim,jemi te sigurta e nuk frikesojme,ne jemi vendase e jo endacake( ).
    Jahja Ibni Ebi Kethiri ka thënë"Hyrite i takojne burrat e tyre tek dyert e xhennetit e thone: Sa gjate iu kemi pritur.Ne jemi te knaqura,nuk hidherohemi,jemi vendase e jo nomade,jemi te perhershme e nuk vdesim.Me zerin me te embel i thote" Ti je dashuria ime ndersa une jam dashuria jote.Pas teje nuk kerkoj aske".
    Kapitull: Ata Do Te Degjojne Dic Edhe Me Mire Se Kjo
    Muhammed Bin El Munkediri ka thënë" Kur te jete dita e kijametit therret nje thirres: Ku jane ata qe i largonin degjimet e tyre nga ndejet e epshit dhe fyejve te shejtanit? Vendosni ne kopshtet e miskut ,pastaj iu thote melaikeve: Beni t'a degjojne madheshtine dhe falenderimin Tim( ).
    Ibni Abbasi ka thënë" Ne xhennet është  nje peme,nene hijen e se ciless kaloresiec njeqind vite(100).Flasin banoret e xhennetit ne te dhe permallohen disa.E permendin knaqesine e dunjase ndersa Allahu,subhanehu ve teala, dergon nje ere prej xhennetit,e cila e leviz atë peme me cdo knaqesi qe ka qene ne dunja( ).
    Kapitull: Degjimi I Banoreve Te Xhennetit Fjalimin E Allahut, Subhanehu Ve Teala  
    Nje prej begative me te medha eshte se ata do t'a degjojne drejtperdrejt fjalimin e Allahut,Subhanehu ve teala  drejtuar banorve te xhennetit.

    Marre nga " El Fetava El Kubra" te Shejhut Muhammed Mutevel-li Esh Sha'ravi,f:693-720)
    Pershtati ne shqip: Sedat Gani Islami
     

    • Postime: 440
    • Gjinia: Mashkull
  • i identifikuar
    gysi
    #1 ne: 03-01-2006, 21:50:31
    Kjo teme me duket se ka interes thjesht per muslimanet dhe po e kaloj tek forumi musliman, dhe meqe ka natyre te marredhnieve mes grave dhe burrave po e kaloj tek forumi i gruas muslimane.

    • Postime: 370
    • Gjinia: Femer
  • i identifikuar
    Isra
    #2 ne: 06-01-2006, 05:35:03
    Po vertet, me duket teme shume interesante.
    Bere mire Gysi qe e kalove ketu :)
    Selam

    • Postime: 1107
    • Gjinia: Femer
  • i identifikuar
    Borebardha
    #3 ne: 06-01-2006, 07:22:43
    teme shume interesante  :)

    • Postime: 86
  • i identifikuar
    Vetvetja
    #4 ne: 04-02-2006, 10:33:50
    Drite dhe paqe nezemren tande Sedat!!
    A di te me tregosh se a ka ndonji hadith ku pershkruhen Burrat e Grave te Xhenetit. ne Kuran si puna e Hyrive jane permendur edhe djelmoshat e bukur qe rrijn te gatshem me gota ne duar, por nuk ka asgje me teper. Femer apo mashkullperjetojm te njejtat gjera me ndryshime te vogla ne disa aspekte, por vuajtja e gezimi jane njejt per dy gjinite.
    Athua Zoti nuk permend shperblim konkret per femrat pse meshkujt do te kundershtonin? Apo megjithate kemi ren ne rend te dyte. Nuk permendet per femrat se qfar burri apo burrash do te kene nese burri i kesaj  toke nuk do te jet i xhenetit e as i deshirueshem.
    madheshtia nuk do padrejtsi, por ketu mungon diqka. A me kupton apo jo qka dua te them.
    Nuk jemi ne qe vendosim gjinine ne te cilen do te lindim.
    Qka shkruan ne Kuran ne te gjithe mund ta dijm sepse esht libri me i perhapur nder njerez dhe gjindet per lexim edhe ne faqe interneti. Po Zoti ua ka deftuar disa njerzve ne veqanti ca te fshehta ne lidhje me xhenetin. Sa ka kesi te dhenash?
    meka ra te ndegjoj per nji grua qe pohon se e ka pare gjenetin dhe flet se cilat lloj te femrave jane me lart sipas kategorive, me duket se me se pari ne lartsi kishte permendur grate lehona qe vdesin. Ate grua e njoh nga larg pse esht ne te njejten rruge me dajen tim, dhe e di gjithashtu qe ka qen e varfer dhe ka rrit me mundim nji djal jetim. Ndoshta jam gabim por un kam pershtypjen se pikerisht njerzve me te vuajtur u zbulohen disa fshehtesi per ti pergezuar qe tua bej me te leht jeten e veshtir.
    Cilido qoft nga ju qe din ndonji gje ne kete aspekt ngatheniet e personave te caktuar qe u esht zbulu ndonji e fsheht filluar prej Muhammetit-paqa qoft me te.
    Pres nga ju, nese jo diqka konkrete ateher ku mund te lexoj te tilla gjera.

    • Postime: 455
  • i identifikuar
    sedati
    #5 ne: 10-02-2006, 23:22:41
    Selam alejkum!
    Me vjen mire qe te paska rene ta lexosh kete teme dhe dhashte Zoti te gjithe muslimanet hyjme ne Xhennet pa llogari!
    E nderuara moter! Sa I perket brenges sate te them se Allahu nuk ka dalluar krijesat e Tij ne baze te gjinise sepse ne Kur'an ka potencuar qarte s njeriu shperblehet ne baze te sasj qe ben mashkull apo femer qofte dhe nisur prej ket, edhe femra do ta kete shperblimin e saj:
    1- Do te mbetet gruaja e burrit, me te cilin ka vdekur ne kurore,
    2- Do te shnderrohet ne hyri dhe do te behet zonje e grave te burrit te saj,
    3- Vajzat e pamartuara dhe plakat do te shnderrohen ne hryi symedha, ku te parat martohen ma banoret e Xhenneti, te cilet do te jene ne pamje dhe gjatesi tea demit, njeriut me te bukur, tecilin e krijoi Allahu me duart e Tij, etj
    Me rendesi eshte se tek Allahu favorizimi do te behet ne baze te vepres. E kam lexuar ne nje broshur, te cilen edhe e kam perktheyer per "Jetimi" nje hadith ku potencohet se njeriu I pare qe do te hyje ne Xhennet pas Pejgamberit, alejhi selam do te jete femer. Pra ky eshte nder…
    Moter per momentin nuk kam kohe me shume shpresoj se prape do te shkruaj ose nese deshiron viziton faqen time www.sedatislami.tk aty do te mund te gjesh  diq, ose mund edhe te me shkruash ne sedat_islami@hotmail.com e une mund t'I pyes ketu profesoret e mi per gjera me te hollesishme!
    Selam

    • Postime: 10
  • i identifikuar
    student
    #6 ne: 19-01-2007, 05:09:38
    Sedati,

    Ka thene nje dijetar (Temmemi, mos gaboj) "kush mbledh opinionet e gjithe dijetareve, ka mbledhur gjithe te keqen" dhe "ka nje mendim i vetem per kete".

    Aty ne ate shkrim thua me pak fjale:

    Hyri = gra te krijuara jo nga Adami dhe Eva.

    Ke na nje evidence te forte per kete pervec transmetimeve te opinioneve Maukuf (qe arrijne te sahabi) dhe Maktu (qe arrijne te tabiu) (qe nuk arrijne te Profeti)? Ke na nje hadith Sahih?

    Pastaj keto opinione qe transmetohet, isnadi (zinxhiri) i tyre si klasifikohet?

    Edhe sikur te klasifikohet i forte, a korrespondon me zinxhire me te forta apo i kundershton ato?

    Qe disa dijetare kane menduar qe Hyrite nuk jane prej bjave te Adamit dhe Eves, njihet shume mire. Ti ke permendur Ibn Kajimin, dhe njihet mire pozite e tij qe e ka permendur edhe ne librin e tij Haadi al-Aruaa.

    Por ti nuk ke permendur se evidenca me e forte qe ka mbeshtetur se ato nuk jane prej Adamit dhe Eves eshte se ne nje hadith thuhej se xhehenemi ka me shume femra dhe ne hadith tjeter thuhej se ne parajse ka me shume femra.

    Nuk ka ndonje hadith qe te thote qe hyrite nuk jane vajzat e Adamit.

    Per sa i perket vargut te suras Uakia (56)ku thuhet se ato jane krijuar nje krijim i ri dhe u bene virgjeresha, ti ke permendur se ky ajet, disa mendojne se jane per femrat ketu.

    Ne fakt, ky ajet flet per femrat ketu. Kete mund te lexosh si ne Tefsirin e Ibn Kethirit. Po ne kete tefsir mund te lexosh se Ebu Ubejdeh thote se ato u permenden ne vargun e meparshem qe u quajten "HYR".

    Nuk besoj se Esh-Sha'ravi nuk e ka lexuar kete tefsir. Por qellimisht nuk e ka permendur se pike se pari do dobesonte thenien e tij dhe so tregonte se cfare eshte definicioni Hyr.

    Po ky ajet vetem nje llogjike ka. LLogjika e vetme eshte se flet per nje "krijim te ri"...dhe u bene "virgjera". Tani une nuk di se nqs te ishte "krijimi i pare" sic thote autori, si mund pse atehere Zoti do thoshte "u bene virgjeresha". Si mund te krijohet nje person "jo i virgjer" ne "krijim te pare"?

    Nuk imagjinoj dot se ca pozicioni apo modeli mund te krijohesh me "krijim te pare" qe te mos jesh "i virgjer"?

    Kjo eshte per grate e kesaj bote dhe ne thenien e Ebu Ubejdes i referohet Hyrive qe u permend po nje ajet me pare ne te njejten Sureh.

    Atehere ai ajeti ne sureh Rahmen (55) qe thote qe asnje njeri apo xhin nuk i ka kapur me pare e ka fjalen per grate ne parajse dhe pas krijimit te dyte te tyre qe jane bere te virgjera. Zakonisht definicioni i "virgjeres" kupton qe asnjeri nuk i ka kapur (bere marredhenie) sic thuhet ne suran Rahmen.

    Nuk ke se si i shpeton principit "se nje ajet shpjegohet me nje ajet tjeter". Por kur do shtysh pa te drejte opinionet te njerezit jep shpjegime te qe nuk shkojne as llogjkes "se krjimi i pare u bene te virgjera" sikur te kishte "krijim te pare te bere te cvirgjeruara"? (!)

    Per kete mund te lexosh, Suran Rum (30)

    21. Dhe nga faktet (e madhërisë së) e Tij është që për të mirën tuaj, Ai krijoi nga vetë lloji juaj palën (gratë), ashtu që të gjeni prehje te ato dhe në mes jush krijoi dashuri dhe mëshirë. Në këtë ka argumente për njerëzit që mendojnë.
    ..............
    27. Dhe Ai është që e shpik jetën dhe pastaje përsërit atë, e ajo (përsëritja) është edhe më e lehtë për Te (sipas mendimit tuaj). Shembëlltyra më e lartë është vetëm e Tij në qie tokë dhe Ai është mbizotëruesi, i urti.

    Ketu thuhet, shume qarte se dashuria krijohet nga grate qe u krjuan nga pala juaj, dhe permendet rikrijimi edhe ne parajse, i njejte.

    Nuk mund te copetosh ajetet sipas qefit ne Suran Uakia, Suran Rahmen dhe Suran Rum, por ne fakt keto ajete plotesojne njera-tjetren. Dhe ne aspektin qe shpjegohen, bien ne harmoni. Kur i merr me vete sipas asaj qe deshiron te shpjegosh, pa marre parasysh ajete te tjera, krijon konfuzione!

    Tani autori permend se u permenden me ato sendet ne parajse.

    Nje pyetje te thjeshte kam "Pse atehere njerezit e parajses edhe se permenden ne parajse, atehere a nen-kuptohen njerez te tjere pervec neve (per meshkujt)?"

    Kur'ani nuk eshte kufizuar per kohen e tashme! Por Kur'ani flet edhe si ne shume hadithe, ca behet ne Parajse sikur e dime shume mire se keto gjera nuk kane ndodhur tani.

    1.Permendja e krijimit ne parajse (qe nuk permendet ne parajse, por nje krijim i ri ne suran uakia) nuk mund te merret si evidence. Ne fakt kijasi (analogjia) eshte fare e dobet, i ka fut analogjise me "lopate" se ka krahasuar sende te parajse me krijesa njerezore dhe me shpirt. Nuk ka send qe te vdesi edhe te rikrijohet, kurse persa i perket gjallesave ka.

    2.E shpjegova se nuk ka krijim te pare te cvirgjeruar, apo jo? Si mund te krijoje Zoti nje person te cvirgjeruar me krijim te pare. Atehere ca thote autori se krijimi i suras uakia (56) flet per krijim te pare por edhe ne te njejten kohe flet "per virgjerim" nuk ka kuptim. Nuk ke si te krijohesh i virgjer, po nuk qesh i pa virgjer.

    3.Ligjerimi ne Kur'an i drejtohet kryesisht Meshkujve.... Ne parralelizm nenkuptohen edhe femrat. Psh ne raste ku thuhet martoheni me gra, atehere apo u drejtohet edhe femrave te martohen me gra. Ca thote autori te pika (3) eshte shume shpjegim i dobet, vec se tregon tendecen e tij te hyje si t'i doje qejfi aty e ketu vetem qe opinioni i tij te dallohet. Sikur e verteta te ishte gjendur vetem ne opinionet e tij.

    Per opinione qe permendin se Hyrite jane grate e kesaj bote, ke Ibn Kethir ne komentin e tij te suras Uakia dhe shtimin e tij pas komentimit, Ebu Ubejden qe thote se grate e rikrijuara pas plakjes u permenden ne nje ajet me pare po ne te njejten Sureh me fjalen "hyr".

    Pastaj mund te hapesh Tefsirin e Tabarit dhe te lexosh tabiin e mirenjohur Hasan El-Basri ku thote se fjala "hyr" nuk nenkupton vecse femrat e kesaj bote te rikrujuara.

    Per kete mund te lexosh edhe tefsirin e razit ku permendet i njejti opinion.

    Por opinionin me te forte mund ta gjesh ne Sahih Muslim, Libri 40, kur Ibn Sirin permend se disa persona po krenoheshin se ka me shume burra apo gra ne xhenet dhe se Ebu Hurejra permend dy gra (hyrite sic transmetohet te Sahih Bukhari). Atehere sipas llogjikes se autorit qe t'i permende, per ca po argumentonin njerezit se ka me shume burra apo gra (qe jane domosdo ne parajse). Si mund te argumentosh se ca hyjne me shume ne parajse burra apo femra nqs nuk nenkupton se hyrite jane femrat e kesaj bote sic permendi Ebu Hurerja?

    Sikur te mos ishin ashtu atehere, Ebu Hurejra nuk duhet te permende hadithe qe nuk kishin evidenca sa ca hyjne me shume ne parajse...se eshte gje shume pallogjikshme! Por ky hadith eshte meshhur, mutuatir si te Sahih Bukhari dhe Sahih Muslim.

    Pastaj shpjegime te tilla ka pasur eshte Kurtubi, i cili e shpjegoi hadithin me larte me ate qe permenden se ne xhehenem ka me shume femra duke thene se ato jane femrat e Adamit dhe Eves dhe nuk do rrine ne ferr vec se perkohesisht dhe jo pergjithomone sic permendet te Sahih Bukhari ne me shume se nje zinxhir transmetimi.

    Imam Neueui permend Kadi Iyad qe perdor te njejten hadith kur permenden hyrite qe e kupton se jane femrat e kesaj bote.

    Ibn Haxhari el-Askalani perdor te njejtin argument, hadithin e Ebu Hurejres te tregoje se bijat e Adamit jane me shume ne parajse.

    Sikur te ishte se ishin femra hyri, jo te bijat e Adamit, tere ato argumente me larte bien poshte llogjikisht sipas kuptimit qe autori permend me larte.

    Jo kaq, por keta autore vene deri ne analogjine sa kur nje person (femer i pyet) se jane xheloze. Ata thone se femrat ne boten tjeter nuk jane xheloze (sic permendet te Sahihu), per keto hyrite (sipas shpjegimit te tyre si krijesa te tjera).

    Atehere po sipas te njejtin shpjegim nqs femra kerkon me shume meshkuj (sic kerkojne keta meshkuj), i bie se ata mos te kene ndonje kundershtim xhelozie se hadithi flet per te gjithe per xhelozine (qe do i hiqet) dhe jo vetem per femrat. Por nuk kam pare ndonje te pohoje deri me sot se femra do kete me shume meshkuj. Kurse per vete i hyjne analogjise sa andej ketej, aty edhe ketu....nga hyet dhe nga s'hyet. Nqs do ishin te sinqerte, duhet te kishin pohuar te njejten analogji per veten e tyre sipas premisave qe parashtruan vete se pari.

    Njeri prej ketyre autoreve vajti deri sa tha "ajo qe eshte ndaluar ketu, eshte lejuar ne parajse" duke shpjeguar nje femre sa edhe sikur Zinaja te ishte lejuar ne parajse....nuk do ishte problem se qefet dhe deshirat ndryshojne (me shume i pershtaten meshkujve sipas tyre)

    Analogjia e tyre dhe llogjika e tyre eshte kaq injorante dhe shume e dobet sa bie ne ndesh me hadithin Kudsi te Sahih Bukharit, Librit 93, ku flitet per hadithin e atij qe deshironte te kultivonte token edhe ne parajse se ne boten e kesaj jete kishte qene fermer.

    Analogjia e tyre bie ndesh me ndesh me hadithet Sahih....lere me intelekt elementar.

    Po jane po disa prej ketyre autoreve (nuk e di per autorin me larte) qe thojne se personi (mashkull) ka tendenca te kete me shume se nje partnere femer...sipas llogjikes se tyre.

    Tani, nje pyetje e thjeshte dhe si kriter (Furkan) por perdor Kur'anin, pse Zoti krijoi nje femer per Adamin (madje edhe ne parajse) nqs e krjoi mashkullin me tendence me shume se nje femer?

    Se sipas Kur'anit, Zoti krijoi nje femer. A e krijoi Adamin ne fitreh apo jo?

    Disa perdorin po te njejten definicon qe mashkulli ka tendecione te martohet me me shume se nje femer duke mos i lejuar ne kontrate femres te veri si kusht qe ky mashkulli mos te martohet me me shume se ajo. Keto tendecione qe t'i pershtatin sipas qefit te tyre eshte shume i qarte dhe bie ndesh me hadithin e Sahih Bukharit ne lidhjen me martesen e fatimase dhe koncesusin e sahabeve dhe tabi'ineve.

    Me duket shume shkrim tendecioz qe autori kerkon te shtyje vetem opinionet e  tij dhe ka hyre aty ku nuk i perket nga analogjite dhe theniet me pak te llogjikshme.

    Kam nje artikull. Eshte ne Anglisht. Por referencat e asaj qe kam thene mund te gjesh ketu:

    http://www.answering-christianity.com/pious_woman.pdf