A ekziston sinqeriteti ? - Habia Filozofike

×
Albanian Forums, Zerion Zeri yt Zeri Info, Forumi Shqiptar Al Virtual, Diskutime, Biseda, Chat Njofje, Informatika, Teknologjia, Gazeta Tema, Gazetat Shqiptare, Bota Sot, www Channel Albania, Telegrafi Kosovo, Ballkani Web, Gazeta Lajme shqip, Lajmet e Fundit Shqiperia Kosova, Dita, Panorama, Kryeartikull, Faqja Kryesore, Video Shqip, Muzike Shqipe, Njoftime, Lajmerime, Temat Online, Gazetat, Kosovare, Shtypi Ditor, Sporti Shqiptar, Dashuria, Pyetje Pergjigje, Keshilla, Ndihme, Webmaster Shqiptar, Familja, Shqiptaria, Muzika, Receta Gatimi, Imazhe, Vipat-shqiptar, Aktualiteti
Media Sociale
Mesazhe Private
Shqiptaret duke lexuar tema interesante dhe te ndryshme
Tema re

A ekziston sinqeriteti ?

A ekziston sinqeriteti ?

· 38 · 6831

  • Postime: 1122
  • Karma: +6/-0
  • Gjinia: Mashkull

ne: 04-01-2005, 12:20:35
Kjo eshte pyetje ne te cilen te gjithe pozitivisht dhe shpejt do te pergjigjemi, sepse te gjithe ne per vetveten parashtrojme se jemi te sinqerte dhe se nuk genjejme. Ndonjeri per tu shaqur pak me modest do te pranoje nje a dy genjeshtra te vogla, por te gjithe konsiderohemi jashtezakonisht precize dhe te sinqerte dhe se denjesisht flasim te verteten.

Nese se bashku veshtrojme kete pohim evident, se shpejti do te konstatojme se si sinqeriteti eshte send mjaft i rralle dhe se njeri plotesisht i sinqerte thuajse nuk ekziston.

Eshte evidente se shumica prej nesh e mashtrojne vetveten kur supozojme se jemi te sinqerte. Sepse, ne, madje edhe para se ta kemi hapur gojen, fillojme te genjejme nga casti i zgjimit ne mengjes.
Me fjale tjera, nganjehere edhe vete menyra e te krehurit te cilen kemi zgjedhur behet genjeshter; plaku i cili, qe te duket me i ri, i leshon floket si adoloshent , genjen; genjen edhe plaka e cila i ngjyros floket e saj qe te duket me e re.

Genjeshter eshte edhe tufa e flokeve te parukes cila e mbulon siperfaqen e kokes se “qerosit” Genjeshter eshte edhe proteza ne gojen e dhembrishurit.
Keto te njejtat jane edhe korsetat apo brezat rreth gruas se shendoshe e cila I ven qe te duket elegante.
Te shminkuarit (kozmetika) me te cilen njeriu deshiron t'i mbuloje rrudhat, edhe kjo eshte lloj i genjeshtres memece. Pudra, te kuqte e buzeve, surma, makijazhi ne sy, qerpiket artificiale, te gjitha keto jane tashme genjeshtra te bera para se ta hapim gojen e te flasim.
Edhe gersheti i nxeneses ne koken e vashes tridhjetevjecare paraqet genjeshter. Genjeshter eshte dhe mjaft keq ndikon goma pertypese ne gojen e njeriut ne moshe. Te gjitha keto e bejne njeriun genjeshter edhe pse ende as gojen nuk e ka hapur.

E kur dikush e cel gojen dhe thote: “Miremengjesi!”, ai kete e thote nga shprehia dhe tradita. Kete ia thote edhe atij qe ia do te miren edhe atij qe s'ia do te miren. Prandaj, edhe ketu genjen, sepse me fjale ia ka deshiruar miremengjesin edhe njeriut ndaj te cilit eshte i disponuar armiqesisht.
Ose, kur dikush e ngren receptorin e telefonit dhe i kerkon gjerat te cilat vertet nuk i deshiron, por kete e ben vetem nga kurtoazia; edhe kjo eshte genjeshter.
Nganjehere po ai i njejti, per shkak te turpit ose oportunizmit do te refuzoje dicka qe do te deshironte ta zoteroje; edhe kjo eshte genjeshter.
E rrejshme eshte edhe reklama me te cilen pershkruhet shija e cigares dhe dobite e saj shendetesore. Rasti i njejte eshte edhe me reklamen e cila pohon se pilula e aspirinit e sheron ftohjen.
Kjo eshte genjeshter edhe nga aspekti i farmakologjise.
Cdo gje qe ndodh ne boten e shitblerjes fillon me genjeshtra. Ta rikujtojme reklamen e tenistit ne doren e te cilit shohim shishen e uiskit dhe fotografine e luanit i cili perqafon shishen e veres. Ose fotografine e sprinterit te njohur i cili e pi cigaren e duhanit nga Virxhinia.
Te gjitha keto jane genjeshtra te zbukuruara te cilat i shohim te ngjitura ne mure, ne faqet e para te gazetave, ne reklamat e kinemase dhe televizionit,sikur genjeshtra te ishte bere tradite komerciale se ciles nuk i shihet per te madhe.
Po ashtu ne boten e politikes dhe politikaneve, ne kuloaret e Kombeve te Bashkuara dhe ne fjalorin e diplomateve hasim se si genjeshtra eshte rregull. Madje edhe shkathtesia eshte aftesi e larte diplomatike qe genjeshtren ta prezentosh si te vertete, te thuash dicka ashtu sikur kete nuk deshiron ta thuash, te fshehe c'deshiron, qe sa per sy e faqe te duash cka vertet e urren, qe sa per sy e faqe te urresh cka vertet e do.
Me kete rast me kujtohet anekdota e cila tregohet per Cercilin kur e ka pare epitafin ne te cilin shkruante: “Ketu pushon njeriu i sinqerte dhe diplomati i madh”, e Cercili duke e qeshur shtoi: “Kjo eshte hera e pare qe shoh dy njerez te varrosur ne nje arkivol”.
Me fja le tjera, sipas mendimit te Cercilit, eshte i papajtueshem sinqeriteti dhe kualitetet e politikanit te larte, jane te papajtueshme te nje njeri sepse, sipas Cercilit, genjeshtra eshte parakusht i politikes se shkathet.
Kushti i politikes eshte qe, per shkak te interesit, ta fshehesh, te verteten dhe ta pengosh simpatine, e te sherbehesh me dinakeri, subtilitet, mendjeprehtesi dhe me pergjigje hipokrite.
Diplomati i cili publikisht e manifeston simpatine e vet, eshte diplomat i marre. Thene ndryshe, ai kurre s'do te behet diplomat.
Edhe ne boten religjioze dhe ne sferen e liturgjise genjeshtra e fshehte pergjon ne formen e ceremonialit ekstrem dhe formalizmit te tepruar.
Ta marrim per shembull muajin e agjerimit muajin e abstenimit nga ushqimi i cili eshte shnderruar ne muaj te grykesise e per kete shpiken paragjellat (antipastet), mezelleqet, gjellat aromatike dhe delikateset prej kadaifit deri te pitet e shumellojshme. Konsumi i mishit ne muajin e Ramazanit po rritet, e te dhenat statistikore na flasin se ngjitet deri te konsumimi i dyfishte dhe ne kete menyre muaji i Ramazanit po shnderrohet ne muaj te pjatave dhe grykesise.
Prej njeqind personave qe falen, prej tyre me shume se nentedhjete qendrojne te kthyer kah Allahu te dekoncentruar, mendimet e tyre ne namaz jane te lidhura per interesat e tyre ne kete bote. Ata mendojne se po i luten Zotit e ata, ne te vertete, po u luten interesave dhe synimeve te veta dhe perulen qe Zoti (xh.sh.) vetem t'ua realizoje synimet dhe interesat e tyre.
Ose per shembull papet mesjetare kane jetuar ne luksozin mbreteror e sulltanor dhe kane notuar ne ar , mendafsh, sundim dhe ndikim. Kane qene feudale te pasur dhe kane poseduar pallate dhe te gjithe kete ne emer te fese dhe Ungjellit, i cili thote se pasaniku nuk do te hyje ne mbreterine e Zotit pervec nese deveja hyn neper vrimen e gjilperes. Kane shkuar edhe me tej dhe kane menduar se jane zoterinj te parajses dhe kane shitur shkresa per faljen e mekateve (indulgjenca).
Ne “Vendin e dashurise” gjejme se mashtrimi i vetvetes eshte sistem i gjithepranueshem: secili me vetedije dhe pa te e mashtron vetveten, e nganjehere edhe tjetrin. Dy te dashuruar bisedojne mbi dashurine dhe secili, vec e vec, deshiron te ofroje deshmi me nder te arsyes se pranueshme qe te arrije ne krevat…
Edhe dashnorit i duket se eshte cmendur prej dashurise e ai, ne te vertete, kerkon mjet qe te ike nga njemendesia e hidhur.
Ne mjediset e qyteteruara dashuria praktikohet si lloj i humbjes se kohes ose si lloj shkathtesie dhe pervoje, ose si aspekt i suksesit te personalitetit.
Nganjehere fjala dashuri perdoret si genjeshter e mjalte, e cila e mbulon deshiren e eger te zoterimit, nenshtrimit dhe supremacionit. Nganjehere, prapeseprape, fjala dashuri perdoret si plan dhe gracke e mire qe te arrihet deri te trashegimia. E ne formen me te shpeshte dhe me te perhapur fjala dashuri eshte mjet qe te arrihet kenaqesia e epsheve dhe menyre qe te qetesohet ndergjegjja, qe te mposhtet trupi dhe te menjanohet afektacioni (jonatyrshmeria).
Ai eshte mendimi yne permanent me ndihmen e se ciles tejkalojme kompleksin e mekatit. Keshtu femra nga vetja do ta heqe edhe copezen e fundit te rrobes duke e bindur vetveten se kete po e ben sepse eshte sakrifice e dashurise..., se dashuria eshte ndjenje e paster, se kjo eshte caktim i Zotit, se kjo eshte fati dhe se ajo nuk eshte e para e cila ka dashuruar, as e fundit e cila eshte flijuar.
Nuk ka rrene me te rafinuar se ajo ne dashuri. Ketu ne cdo fjale eshte rrena, ne cdo kontakt e paverteta. Edhe vete instikti seksual, edhe ai eshte i rrejshem, sepse ai aq lehte zgjohet, e
edhe lehte fiket. Ai aq shpejt ngihet dhe kerkon nderrimin e shijes. Sinqeriteti ne dashuri eshte i rralle, me i rralle se diamanti ne shkretetire. Sinqeriteti ne dashuri eshte etika e lojaleve reciprokisht, e jo shfaqje e simpatise se rendomte.
Trillohen poezi te dashurise dhe tregime romantike, dhe, nga ana e tyre, bejne komplot qe te thurin (trillojne) fijen e genjeshtrave te dekoruara dhe te bukura, ndertojne kala ne ajer dhe enderrojne endrra trendafili, fotografojne fotografi mashtruese dhe te shkelqyeshme mbi puthjen, perqafimin dhe kontaktin ne shtrat, i pershkruajne kenaqesite e vuajtjeve dhe vuajtjet e kenaqesive, permallimin e zhveshjes (privimit), lotet ne shtrat, alivanosjet tronditese, njohet mbi ndarjen dhe mjegullat, ..., aromat dhe pikturat terheqese te pikturuara me furcen e artisteve, genjeshtareve te medhenj.
Genjeshtra ne art eshte tradite klasike te cilen kahere e kane filluar poetet.
Odat dhe satirat klasike ne poezine tone, deshmojne per shtrirjen e kesaj tradite te keqe.
Arti eshte produkt i epsheve, ideve dhe temperamenti, e temperamenti dhe karakteri jane te ndryshueshem. Genjeshtra, vertet, ka shume!
Ne, vertet, genjejme edhe kur hame, sepse hame edhe kur jemi te ngopur.
Ku eshte, pra, sinqeriteti?

« Editimi i fundit: 04-01-2005, 12:23:30 nga INDRITI »

  • Postime: 1122
  • Karma: +6/-0
  • Gjinia: Mashkull

#1 ne: 04-01-2005, 12:28:25
Dikush tani mund te pyese:"po mire more Indrit nuk egzistoka e verteta fare?
Une do te thoja qe po, ajo egziston.
Etja per uje deshon ekzistencen e ujit, po ashtu prirja e njeriut per drejtesi e sinqeritet do te thote se ekziston.
Por kur atehere?
Duroni deri ne nje tjeter post.
Indriti.

  • Postime: 160
  • Karma: +0/-0

#2 ne: 08-01-2005, 05:55:13
Me kete rast me kujtohet anekdota e cila tregohet per Cercilin kur e ka pare epitafin ne te cilin shkruante: "Ketu pushon njeriu i sinqerte dhe diplomati i madh", e Cercili duke e qeshur shtoi:

 "Kjo eshte hera e pare qe shoh dy njerez te varrosur ne nje arkivol".



Thenia me e bukur  qe lexova ne ketij fillim viti , megjithate  per te qene e sinqerte  :)  pershkrimi yt mu duk interesant rreth sinqeriitetit  por gjithashtu  dua te them sikur ja xhvesh bukurine jetes dhe ne perfytyrimin tim jeta pa sinqeritet me vjen si nje xhenaze e gjalle qe pa  velin e bukur te sinqeritetit nuk i ngel gje tjeter vetem ti hedhesh dheun e zi siper , e mos te ngeli gje tjeter per te bere vetem ti lesh pandoflat si epitaf siper kokes e te ikesh nga syte kembet .

Indrit  sill shpejt vazhdimin ndryshe qiejt e jetes njerzore do permbyten nga pesimizmi.

Urime  pres vazhdimin..
« Editimi i fundit: 08-01-2005, 05:57:41 nga cl@ud »

  • Postime: 1122
  • Karma: +6/-0
  • Gjinia: Mashkull

#3 ne: 08-01-2005, 13:49:31
Me kete rast me kujtohet anekdota e cila tregohet per Cercilin kur e ka pare epitafin ne te cilin shkruante: “Ketu pushon njeriu i sinqerte dhe diplomati i madh”, e Cercili duke e qeshur shtoi:

 “Kjo eshte hera e pare qe shoh dy njerez te varrosur ne nje arkivol”.



Thenia me e bukur  qe lexova ne ketij fillim viti , megjithate  per te qene e sinqerte  :)  pershkrimi yt mu duk interesant rreth sinqeriitetit  por gjithashtu  dua te them sikur ja xhvesh bukurine jetes dhe ne perfytyrimin tim jeta pa sinqeritet me vjen si nje xhenaze e gjalle qe pa  velin e bukur te sinqeritetit nuk i ngel gje tjeter vetem ti hedhesh dheun e zi siper , e mos te ngeli gje tjeter per te bere vetem ti lesh pandoflat si epitaf siper kokes e te ikesh nga syte kembet .

Indrit  sill shpejt vazhdimin ndryshe qiejt e jetes njerzore do permbyten nga pesimizmi.

Urime  pres vazhdimin..

Ju falenderoj qe keni lexuar tere kete post nderkohe qe pa u zgjatur po postoj edhe vazhdimin. :)

  • Postime: 1122
  • Karma: +6/-0
  • Gjinia: Mashkull

#4 ne: 08-01-2005, 13:53:50
A egziston e verteta?
Pra , ashtu sikur etja per uje verteton egzistencen e ujit edhe etja per drejtesi e prirja per sinqeritet vertetojne se ato egzistojne. Por valle kur?
Kur do te pasoje ai casti i vlefshem kur do ta themi te verteten dhe kur vetem ajo do te vije ne shprehje?
Kur do vije ky cast?
Ai vjen shume rralle. Ai do te lajmerohet ne laboratoriumin e shkencetarit kur ai shikon ne mikroskop qe te kerkoje te verteten. Ne kete moment arsyeja jone njemend me plot zjarr dhe sinqeritet hulumton dhe absolutisht ne menyre objektive e kerkon te verteten. Ajo objektivisht, ne driten e numrave precize, normativave dhe vleresimeve mediton. Vetem shkenca eshte shikim objektiv, i pavarur nga devijimi dhe temperamenti njerezor. Mjet shkencor eshte vetem metoda e vertete induktive, fiz iognomike.
Momenti tjeter i sinqerte eshte ai i vetmise, i kuvendimit me vetveten, kur fillon dialogu i brendshem, ai kuvendim ne vetmi kur nuk ka vesh tjeter te pergjoje. Kjo te zenit bese, pranim, nxjerrje e sinqeritetit prej thellesise me te madhe te njeriut ne nivelin e vetedijes, ne shtangimin e sinqerte qe te kuptohet - ajo eshte nje prej casteve me te cmueshme. Atehere, ne kete moment, jeta pushon te rrjedhe qe ta shprehe sekretin e vet.
Atehere edhe koha pushon qe kesaj ndjenje mezi te kuptueshme t'ia mundesoje prezencen, sepse atehere jemi para te vertetes, atehere nuk mund te genjejme, mashtrojme dhe falsifikojme, sikur qe nuk mund te bejme kete ne castin e vdekjes dhe ne grahmen e saj.
Atehere, ne ate cast, zbulojme se tere jeten e kemi jetuar per kete cast, se kemi vuajtur dhe kemi duruar qe te arrijme deri te kjo njohje e vlefshme mbi shpirtin tone.
Rasti i ketille pason, ndoshta, nje here ne jete, dhe se vlera e tij eshte e barabarte me tere jeten. Nese ky cast vonohet dhe paraqitet pikerisht ne castin e vdekjes, tere jeta eshte humbur, ka fershelluar pa rendesine e vet, pa kuptimin e vet, pa urtesine e vet. E kane ngrene rrenat dhe ardhja ne veti ka pasuar shume vone.
Per kete, kuvendimi me vetveten per njeriun bashkekohes, te humbur ne labirintin e rrenave e falsifikateve, eshte domosdoshmeri dhe shenjteri. Ky kuvendim per njeriun bashkekohor paraqet shoken shpetuese dhe barken per shpetim. Njeriu vete lindet, vete vdes dhe fillikat vetem arrin deri te e verteta. Dhe nuk e teprojme, kur, duke e pershkruar kete bote,themi se eshte e rrejshme, ose eshte e pavertete dhe se keto te gjitha jane kapje te eres. Sepse, krejt cka na rrethon ne kete bote fenomenale, cdo gje eshte rrene dhe falsifikim. E vrasim njeri tjetrin per shkak te mashtrimit, mburrjes dhe krenarise se rrejshme.
Bota me teper eshte komedi sesa do te ishte tragjedi. Por, megjithate ne digjemi per te verteten dhe te lumtur vdesim. Ndjenja per te verteten e permbush tere qenien tone edhe pse jemi te paafte qe deri tek ajo te mberrijme. Ne, edhe pse eshte rreth nesh, nuk e shohim, por me plot zemer e ndjejme. Dhe pikerisht kjo ndjenje vershuese, eshte argument se e verteta ekziston. Edhe pse nuk e kemi pare te verteten, edhe pse deri tek ajo nuk kemi arritur dhe mberi, ajo eshte ne ne. Ajo eshte pikerisht kjo e cila na motivon, ajo eshte ideali absolut i cili as per nje cast nuk e leshon ndergjegjen tone dhe arsyeja jone perhere mallengjen per ate.
Casti i meditimit te paster na shpie kah e verteta. Te njejten e ben edhe shkenca. Ne te njejtin drejtim leviz edhe kontrolli yne i brendshem, vetedija. Edhe arsyeja jone na orienton kah e verteta.
E verteta ne Kur'an eshte sinonim i All-llahut, dhe e verteta eshte nje prej emrave te Zotit.
Te gjitha keto perjetimet tona te brendshme, indikatoret dhe orientuesit tregojne se e verteta ekziston. Vetem ajo eshte siper kesaj bote, ajo e tejkalon. Ne ate me sy nuk e shohim, por e perjetojme. Ate e deshmojne shpirtrat tone, me tere fuqine dhe impulsin e tyre.
Per kete vertet habitemi me ate i cili kerkon deshmi per ekzistencen e Zotit, per ekzistencen e te vertetes. Me pyet per te verteten, kurse ajo e pershkon tere qenien e njeriut, ajo e ka pushtuar tere zemren e tij! Si te behet objekt dyshimi dic qe eshte pika qendrore te cilen e synojne te gjitha zemrat, e dashur nga te gjitha zemrat dhe synim te gjitha arsyeve?
Si te dyshmojme ne te ekzistuarit e saj, e ajo i ka pushtuar dhe ka dominuar mbi te gjitha ndjenjat tona ?
Si te dyshojme ne te verteten dhe per ekzistimin e saj te kerkojme argumente ne te paverteten?
Si te rreshqasim mbi dykuptimesine logjike deri te kundertheniet dhe qe ekzistencen primare, reale dhe vertetesine e saj ta bejme hipotetike?
Ne kete rast une vertet nuk gjej keshille me te cmueshme vecse te them qe te gjithe t'i kthehemi natyres sone te pafalsifikuar te paster, virgjer, te dlire, te cilen nuk e ka ndotur pseudologjia e izoluar dhe te persiaturit ekuivoke, qe secili ne vetmine e tij, me meditimet personale te kerkojme pergjigje ne zemrat tona. Zemrat tona do te pergjigjen ne cdo gje.
Me fjale tjera, All-llahu u ka dhuruar zemrave tona ate kompasin, i cili nuk gabon, e te cilin e quajme intuite, aksiome kongentiale. Intuita nuk mund te mashtroje as te shremberohet
dhe deformohet, sepse ajo eshte boshti i botes fenomale, pika e saj qendrore, fusha e saj e gravitacionit dhe mbi te ndertohen te gjitha njohjet dhe kuptimet. “Me perkushtim ktheja fytyren tende natyres se All-llahut, sipas se ciles Ai i krijoi njerezit. Nuk ka ndryshime ne te krijuarit e Zotit”. (Err-Rrum30).
All-llahu kete intuite te njeriut (ne Kur'an te quajtur el fitretu) e ka bere qe ta kerkoje, dhe kete vazhdimisht, sikur qe i kerkon kompasi polet e veta dhe jep shenje ne to.
Per kete cdokush le te jete i tille si ia dikton kete natyra e tij dhe asgje me shume. E natyra se shpejti do t'i jape shenje ne te verteten.
Pa veshtiresi natyra e njeriut do ta orientoje njeriun kah All-llahu.
Behu vetem ai qe je! Shpirti yt do te te udhezoje ne rrugen e drejte.

O Zot na bej sa me te sinqerte ne fjalet e veprat tona.

« Editimi i fundit: 08-01-2005, 14:03:30 nga INDRITI »

  • Postime: 1650
  • Karma: +0/-0
  • Gjinia: Femer

#5 ne: 09-01-2005, 20:37:33
Ps....Indriti...... .O Zot na bej sa me te sinqerte ne fjalet e veprat tona.
 
e c'ka te beje feja me  kete  teme ?????

Zoti te ka krijuar te tjerat perballoji  vete  ....ky eshte  "Ligji i Natyres"

Sinqeriteti 70% nuk Egziston  30% Egziston .... duke  perfshire fjalen  e  plote "Sinqeritet" .

No body is perfect po  ama  behu perfect  aty ku eshte e rendesishme edhe pa cenuar te tjeret .

mendimi im !

Bye

  • Postime: 1122
  • Karma: +6/-0
  • Gjinia: Mashkull

#6 ne: 10-01-2005, 11:41:16
Ps....Indriti.......O Zot na bej sa me te sinqerte ne fjalet e veprat tona.
 
e c'ka te beje feja me  kete  teme ?????

Zoti te ka krijuar te tjerat perballoji  vete  ....ky eshte  "Ligji i Natyres"

Sinqeriteti 70% nuk Egziston  30% Egziston .... duke  perfshire fjalen  e  plote "Sinqeritet" .

No body is perfect po  ama  behu perfect  aty ku eshte e rendesishme edhe pa cenuar te tjeret .

mendimi im !

Bye

Per mendimin tim feja ka te beje pasi ndergjegjeson dike qe te jete i sinqerte.
Psh nje besimtar beson se Zoti e sheh dhe e mbikqyr prandaj edhe mundohet te jete sa me i sinqerte me vetveten dhe me te tjeret.

Zoti eshte e vertete e padiskutueshme qe na ka krijuar por ama nuk na la ne mes te kater udheve qe te humbasim apo te devijojme 100% nga natyra jone.
Ai vendosi norma dhe ligje mbi njohjen e tij dhe gjithcka ne keto norma mbeshteten mbi sinqeritet dhe ndergjegjie.
Se fundi mendoj se postet e mija nuk kane asnje ofendim per aske.
Zoti i ndryshon zemrat tona si te doje Ai ndersa vete eshte I pandryshueshem.
Bye.

  • Postime: 350
  • Karma: +1/-0

#7 ne: 10-01-2005, 14:15:33
Megjithe respektin e madh per predikeimet e tua dhe rrugen tende te shenjete qe po ndjek,por nuk eshte e vertete qe nje njeri duhet te ndergjegjsohet sepse ai po kontrollohet imtesisht nga nje entitet  figure apo krijese mbinaturale, se po te ishte ashtu ne mashtraojme dhe genjejme veten tone dhe qe veprimet tona jane te kushtezuar se dikush na ndjek nga afer kjo sjelle demtime ne karakterin dhe ne qenien tone.

ne duhet te jemi ashtu sic jemi te njohim dhe ti zbatojme rregullat morale etike pa kusht sepse ashtu e ndjejme,  mendoj se njeriu i ka te gjitha premisat per te vepruar apo mosvepruar ndaj nje llogjike qe na ben te jemi te vetedishem per conseguenzat tona.

sinqeirteti eshte nje indizio ne karakterin e njeriut.



  • Postime: 1122
  • Karma: +6/-0
  • Gjinia: Mashkull

#8 ne: 10-01-2005, 19:49:04
Megjithe respektin e madh per predikeimet e tua dhe rrugen tende te shenjete qe po ndjek,por nuk eshte e vertete qe nje njeri duhet te ndergjegjsohet sepse ai po kontrollohet imtesisht nga nje entitet  figure apo krijese mbinaturale, se po te ishte ashtu ne mashtraojme dhe genjejme veten tone dhe qe veprimet tona jane te kushtezuar se dikush na ndjek nga afer kjo sjelle demtime ne karakterin dhe ne qenien tone.

Une shoh te kunderten e asaj qe shikon ti

ne duhet te jemi ashtu sic jemi te njohim dhe ti zbatojme rregullat morale etike pa kusht sepse ashtu e ndjejme,  mendoj se njeriu i ka te gjitha premisat per te vepruar apo mosvepruar ndaj nje llogjike qe na ben te jemi te vetedishem per conseguenzat tona.

sinqeirteti eshte nje indizio ne karakterin e njeriut.





pershendetje!
fillimisht gjej rastin tju tregoj se respekti eshte reciprok dhe madje ky eshte edhe qellimi i ketyre diskutimeve qe te respektojme njeri-tjerin apo jo?
Nje koncept i gabuar i yti eshte se ti e rradhit Krijuesin ne radhen e krijesave megjithese e konsideron si krijues.
Nuk pretendova se ne kete menyre arrihet sinqeriteti i plote por arrihet mbi 70% e tij.

Dhe sefundi nuk shoh ndonje kusht ketu per ti zbatuar rregullat etike pervec ndikimit te Zotit ne cdo hap.

Une me te drejte shtroj disa pyetje:
Perse femija i bindet babait? perse i bindet nenes? perse ushtari i bindet komandantit? perse nxenesi i bindet mesuesit?
Ka disa arsye:
dashuria, frika, respekti, turpi.

Per kete arsye them se sinqeriteti i plote nuk arrihet.

Ndersa po te hedhim shikimin ne muajin e ramazanit kur njeriu ndalon ngrenien dhe pijen dhe me sinqeritet mban agjerim deri na darke ky njeri ka thyer nje pjese te madhe te mashtrimit, pasi ka pasur mundesi qe te mbyllet diku ne nje dhome e te ngopet mire e mire por eshte mbikqyrja e Zotit ajo qe e pengon, tupi dhe dashuria ndaj tij.

Ne kete bote shume njerez nuk genjejne por kjo nuk nenkupton sinqeritet pasi une ste genjej qe te mos me genjesh edhe ti, nuk te mashtroj qe te mos me mashtrosh, nuk te demtoj qe te mos me demtosh...

Gjithesesi ky mbetet mendimi im personal dhe nuk kam ndermend tja imponoj askuj.
Cdo te mire.




  • Postime: 1650
  • Karma: +0/-0
  • Gjinia: Femer

#9 ne: 10-01-2005, 20:02:04
hi again ....

Indriti nuk jam dakort me mendimet e tua persa i perket kesaj teme.

Besimi eshte  dicka ndryshe. Sic thashe  Zoti te ka krijuar si krijese ... te tjerat jane ligji i Natyres. ne radhe te pare duhet te  besoh tek  vetvetja pastaj  te tjerat  ....nqs se  ti nuk je ne gjendje te njohesh veten tende atehere c'fare pret ....Thjesht besimi eshte  dicka komplet ndryshe ..s'ka lidhje me  kete  teme fare ...kjo teme  ka  te beje me  Spirit ...Tip.....mendje ....goje..... veprime......

Mendimi im !

kalofshi sa me mire

Bye!

  • Postime: 1122
  • Karma: +6/-0
  • Gjinia: Mashkull

#10 ne: 11-01-2005, 12:02:38
hi again ....

Indriti nuk jam dakort me mendimet e tua persa i perket kesaj teme.

Besimi eshte  dicka ndryshe. Sic thashe  Zoti te ka krijuar si krijese ... te tjerat jane ligji i Natyres. ne radhe te pare duhet te  besoh tek  vetvetja pastaj  te tjerat  ....nqs se  ti nuk je ne gjendje te njohesh veten tende atehere c'fare pret ....Thjesht besimi eshte  dicka komplet ndryshe ..s'ka lidhje me  kete  teme fare ...kjo teme  ka  te beje me  Spirit ...Tip.....mendje ....goje..... veprime......

Mendimi im !

kalofshi sa me mire

Bye!

Nuk eshte e thene qe te jemi te gjithe dakort ne nje mendim pastaj as une nuk du qe te mbush mendjen ty dhe as qe synoj ne kete.
Pastaj ti pretendon se krijimi eshte nga Zoti Pastaj te tjerat ligje te natyres.
Une do te thoja se jane plotesisht ligjet e perpiketa te zotit ata qe dominojne ne toke.

se fundi ti thua qe besimi eshte dicka tjeter, po cfre eshte pra sqaroje.

Se fundi une e trajtova temen ne kete menyre pasi keshtu e mendoj te vertete, ti mund ta trajtosh si te te duket e vertete ty.
Cdo te mire.

  • Postime: 1650
  • Karma: +0/-0
  • Gjinia: Femer

#11 ne: 11-01-2005, 19:42:53
Ok ..se kush ka mendimin e  vet! e leme  kshu .....

kalofsh  mire

bye

  • Postime: 160
  • Karma: +0/-0

#12 ne: 14-01-2005, 04:07:58
[quote author=INDRITI
Momenti tjeter i sinqerte eshte ai i vetmise, i kuvendimit me vetveten, kur fillon dialogu i brendshem, ai kuvendim ne vetmi kur nuk ka vesh tjeter te pergjoje. Kjo te zenit bese, pranim, nxjerrje e sinqeritetit prej thellesise me te madhe te njeriut ne nivelin e vetedijes, ne shtangimin e sinqerte qe te kuptohet - ajo eshte nje prej casteve me te cmueshme. Atehere, ne kete moment, jeta pushon te rrjedhe qe ta shprehe sekretin e vet.[/
b]


bravo dhe urime


Cmund te thuash me shume se kaq  , nje definicion formule . Shpesh here qenia njerzore  per shkak te urrejtjes hakmarrjes  se te tjereve detyrohet ta ndrydhe ne brendesi  sinqeritetin si mase  per  tu vetmbrojtur . E rendesishme eshte te jesh i sinqerte me vetveten  dhe kur je me veten je dhe para Zotit.



« Editimi i fundit: 14-01-2005, 04:10:12 nga cl@ud »

  • Postime: 5460
  • Karma: +3/-5
  • Gjinia: Mashkull

#13 ne: 14-01-2005, 16:37:31
Kjo eshte pyetje ne te cilen te gjithe pozitivisht dhe shpejt do te pergjigjemi, sepse te gjithe ne per vetveten parashtrojme se jemi te sinqerte dhe se nuk genjejme. Ndonjeri per tu shaqur pak me modest do te pranoje nje a dy genjeshtra te vogla, por te gjithe konsiderohemi jashtezakonisht precize dhe te sinqerte dhe se denjesisht flasim te verteten.

Nese se bashku veshtrojme kete pohim evident, se shpejti do te konstatojme se si sinqeriteti eshte send mjaft i rralle dhe se njeri plotesisht i sinqerte thuajse nuk ekziston.

Eshte evidente se shumica prej nesh e mashtrojne vetveten kur supozojme se jemi te sinqerte. Sepse, ne, madje edhe para se ta kemi hapur gojen, fillojme te genjejme nga casti i zgjimit ne mengjes.
Me fjale tjera, nganjehere edhe vete menyra e te krehurit te cilen kemi zgjedhur behet genjeshter; plaku i cili, qe te duket me i ri, i leshon floket si adoloshent , genjen; genjen edhe plaka e cila i ngjyros floket e saj qe te duket me e re.

Genjeshter eshte edhe tufa e flokeve te parukes cila e mbulon siperfaqen e kokes se "qerosit" Genjeshter eshte edhe proteza ne gojen e dhembrishurit.
Keto te njejtat jane edhe korsetat apo brezat rreth gruas se shendoshe e cila I ven qe te duket elegante.
Te shminkuarit (kozmetika) me te cilen njeriu deshiron t'i mbuloje rrudhat, edhe kjo eshte lloj i genjeshtres memece. Pudra, te kuqte e buzeve, surma, makijazhi ne sy, qerpiket artificiale, te gjitha keto jane tashme genjeshtra te bera para se ta hapim gojen e te flasim.
Edhe gersheti i nxeneses ne koken e vashes tridhjetevjecare paraqet genjeshter. Genjeshter eshte dhe mjaft keq ndikon goma pertypese ne gojen e njeriut ne moshe. Te gjitha keto e bejne njeriun genjeshter edhe pse ende as gojen nuk e ka hapur.

E kur dikush e cel gojen dhe thote: "Miremengjesi!", ai kete e thote nga shprehia dhe tradita. Kete ia thote edhe atij qe ia do te miren edhe atij qe s'ia do te miren. Prandaj, edhe ketu genjen, sepse me fjale ia ka deshiruar miremengjesin edhe njeriut ndaj te cilit eshte i disponuar armiqesisht.
Ose, kur dikush e ngren receptorin e telefonit dhe i kerkon gjerat te cilat vertet nuk i deshiron, por kete e ben vetem nga kurtoazia; edhe kjo eshte genjeshter.
Nganjehere po ai i njejti, per shkak te turpit ose oportunizmit do te refuzoje dicka qe do te deshironte ta zoteroje; edhe kjo eshte genjeshter.
E rrejshme eshte edhe reklama me te cilen pershkruhet shija e cigares dhe dobite e saj shendetesore. Rasti i njejte eshte edhe me reklamen e cila pohon se pilula e aspirinit e sheron ftohjen.
Kjo eshte genjeshter edhe nga aspekti i farmakologjise.
Cdo gje qe ndodh ne boten e shitblerjes fillon me genjeshtra. Ta rikujtojme reklamen e tenistit ne doren e te cilit shohim shishen e uiskit dhe fotografine e luanit i cili perqafon shishen e veres. Ose fotografine e sprinterit te njohur i cili e pi cigaren e duhanit nga Virxhinia.
Te gjitha keto jane genjeshtra te zbukuruara te cilat i shohim te ngjitura ne mure, ne faqet e para te gazetave, ne reklamat e kinemase dhe televizionit,sikur genjeshtra te ishte bere tradite komerciale se ciles nuk i shihet per te madhe.
Po ashtu ne boten e politikes dhe politikaneve, ne kuloaret e Kombeve te Bashkuara dhe ne fjalorin e diplomateve hasim se si genjeshtra eshte rregull. Madje edhe shkathtesia eshte aftesi e larte diplomatike qe genjeshtren ta prezentosh si te vertete, te thuash dicka ashtu sikur kete nuk deshiron ta thuash, te fshehe c'deshiron, qe sa per sy e faqe te duash cka vertet e urren, qe sa per sy e faqe te urresh cka vertet e do.
Me kete rast me kujtohet anekdota e cila tregohet per Cercilin kur e ka pare epitafin ne te cilin shkruante: "Ketu pushon njeriu i sinqerte dhe diplomati i madh", e Cercili duke e qeshur shtoi: "Kjo eshte hera e pare qe shoh dy njerez te varrosur ne nje arkivol".
Me fja le tjera, sipas mendimit te Cercilit, eshte i papajtueshem sinqeriteti dhe kualitetet e politikanit te larte, jane te papajtueshme te nje njeri sepse, sipas Cercilit, genjeshtra eshte parakusht i politikes se shkathet.
Kushti i politikes eshte qe, per shkak te interesit, ta fshehesh, te verteten dhe ta pengosh simpatine, e te sherbehesh me dinakeri, subtilitet, mendjeprehtesi dhe me pergjigje hipokrite.
Diplomati i cili publikisht e manifeston simpatine e vet, eshte diplomat i marre. Thene ndryshe, ai kurre s'do te behet diplomat.
Edhe ne boten religjioze dhe ne sferen e liturgjise genjeshtra e fshehte pergjon ne formen e ceremonialit ekstrem dhe formalizmit te tepruar.
Ta marrim per shembull muajin e agjerimit muajin e abstenimit nga ushqimi i cili eshte shnderruar ne muaj te grykesise e per kete shpiken paragjellat (antipastet), mezelleqet, gjellat aromatike dhe delikateset prej kadaifit deri te pitet e shumellojshme. Konsumi i mishit ne muajin e Ramazanit po rritet, e te dhenat statistikore na flasin se ngjitet deri te konsumimi i dyfishte dhe ne kete menyre muaji i Ramazanit po shnderrohet ne muaj te pjatave dhe grykesise.
Prej njeqind personave qe falen, prej tyre me shume se nentedhjete qendrojne te kthyer kah Allahu te dekoncentruar, mendimet e tyre ne namaz jane te lidhura per interesat e tyre ne kete bote. Ata mendojne se po i luten Zotit e ata, ne te vertete, po u luten interesave dhe synimeve te veta dhe perulen qe Zoti (xh.sh.) vetem t'ua realizoje synimet dhe interesat e tyre.
Ose per shembull papet mesjetare kane jetuar ne luksozin mbreteror e sulltanor dhe kane notuar ne ar , mendafsh, sundim dhe ndikim. Kane qene feudale te pasur dhe kane poseduar pallate dhe te gjithe kete ne emer te fese dhe Ungjellit, i cili thote se pasaniku nuk do te hyje ne mbreterine e Zotit pervec nese deveja hyn neper vrimen e gjilperes. Kane shkuar edhe me tej dhe kane menduar se jane zoterinj te parajses dhe kane shitur shkresa per faljen e mekateve (indulgjenca).
Ne "Vendin e dashurise" gjejme se mashtrimi i vetvetes eshte sistem i gjithepranueshem: secili me vetedije dhe pa te e mashtron vetveten, e nganjehere edhe tjetrin. Dy te dashuruar bisedojne mbi dashurine dhe secili, vec e vec, deshiron te ofroje deshmi me nder te arsyes se pranueshme qe te arrije ne krevat…
Edhe dashnorit i duket se eshte cmendur prej dashurise e ai, ne te vertete, kerkon mjet qe te ike nga njemendesia e hidhur.
Ne mjediset e qyteteruara dashuria praktikohet si lloj i humbjes se kohes ose si lloj shkathtesie dhe pervoje, ose si aspekt i suksesit te personalitetit.
Nganjehere fjala dashuri perdoret si genjeshter e mjalte, e cila e mbulon deshiren e eger te zoterimit, nenshtrimit dhe supremacionit. Nganjehere, prapeseprape, fjala dashuri perdoret si plan dhe gracke e mire qe te arrihet deri te trashegimia. E ne formen me te shpeshte dhe me te perhapur fjala dashuri eshte mjet qe te arrihet kenaqesia e epsheve dhe menyre qe te qetesohet ndergjegjja, qe te mposhtet trupi dhe te menjanohet afektacioni (jonatyrshmeria).
Ai eshte mendimi yne permanent me ndihmen e se ciles tejkalojme kompleksin e mekatit. Keshtu femra nga vetja do ta heqe edhe copezen e fundit te rrobes duke e bindur vetveten se kete po e ben sepse eshte sakrifice e dashurise..., se dashuria eshte ndjenje e paster, se kjo eshte caktim i Zotit, se kjo eshte fati dhe se ajo nuk eshte e para e cila ka dashuruar, as e fundit e cila eshte flijuar.
Nuk ka rrene me te rafinuar se ajo ne dashuri. Ketu ne cdo fjale eshte rrena, ne cdo kontakt e paverteta. Edhe vete instikti seksual, edhe ai eshte i rrejshem, sepse ai aq lehte zgjohet, e
edhe lehte fiket. Ai aq shpejt ngihet dhe kerkon nderrimin e shijes. Sinqeriteti ne dashuri eshte i rralle, me i rralle se diamanti ne shkretetire. Sinqeriteti ne dashuri eshte etika e lojaleve reciprokisht, e jo shfaqje e simpatise se rendomte.
Trillohen poezi te dashurise dhe tregime romantike, dhe, nga ana e tyre, bejne komplot qe te thurin (trillojne) fijen e genjeshtrave te dekoruara dhe te bukura, ndertojne kala ne ajer dhe enderrojne endrra trendafili, fotografojne fotografi mashtruese dhe te shkelqyeshme mbi puthjen, perqafimin dhe kontaktin ne shtrat, i pershkruajne kenaqesite e vuajtjeve dhe vuajtjet e kenaqesive, permallimin e zhveshjes (privimit), lotet ne shtrat, alivanosjet tronditese, njohet mbi ndarjen dhe mjegullat, ..., aromat dhe pikturat terheqese te pikturuara me furcen e artisteve, genjeshtareve te medhenj.
Genjeshtra ne art eshte tradite klasike te cilen kahere e kane filluar poetet.
Odat dhe satirat klasike ne poezine tone, deshmojne per shtrirjen e kesaj tradite te keqe.
Arti eshte produkt i epsheve, ideve dhe temperamenti, e temperamenti dhe karakteri jane te ndryshueshem. Genjeshtra, vertet, ka shume!
Ne, vertet, genjejme edhe kur hame, sepse hame edhe kur jemi te ngopur.
Ku eshte, pra, sinqeriteti?



INDRIT - NGA KJO QE KE SHKRUAR TI - DEL SE EDHE KJO QE KE SHKRUAR ESHTE GENJESHTER.

Besoj se jam mjaft i qarte.

Sinqeriteti ekziston - por sa ekziston brenda neve, ajo eshte dicka tjeter, sepse pyetja e temes eshte "A ekziston sinqeriteti".
Pergjigja ime eshte : PO ekziston.
E tash sa ekziston brenda neve??? Le te mendoj sejcili per vete dhe le te mundohet qe te jete sa me i sinqerte - sepse sipas postimit tend te pare - edhe bota qenka genjeshter dhe me kete del se edhe Zoti qenka genjeshter, ndersa un e dij se ti je besimtar i mire dhe e beson All-llahun ndoshta edhe me shume se une.

mos me keqkupto dicka... tema eshte e mire por nese pyetja behej a ekziston sinqeriteti brenda neve, sepse ai si sinqeritet ekziston. Mos te perseritem shume.

Eshte qasje e gabuar ajo qe ke bere.

Si thua ti: Se njeriu ne bote nuk duhet ta mbaj veten, nuk duhet te krehet, nuk duhet te ket arome te mire, nuk duhet te ket iftare te begatshem gjat muajit te ramazanit, apo nuk duhet te i uroj te gjitheve bajramin edhe nese eshte ne konflikt me nje musliman tjeter?
kjo a nuk eshte sinqeritet???

Nejse mos te zgjatem.

Besoj se nuk e merr per te keqe kete qe e them.

Respekt te gjitheve  :pafshim ;)

  • Postime: 1122
  • Karma: +6/-0
  • Gjinia: Mashkull

#14 ne: 21-01-2005, 21:51:53
[quote author=INDRITI
Momenti tjeter i sinqerte eshte ai i vetmise, i kuvendimit me vetveten, kur fillon dialogu i brendshem, ai kuvendim ne vetmi kur nuk ka vesh tjeter te pergjoje. Kjo te zenit bese, pranim, nxjerrje e sinqeritetit prej thellesise me te madhe te njeriut ne nivelin e vetedijes, ne shtangimin e sinqerte qe te kuptohet - ajo eshte nje prej casteve me te cmueshme. Atehere, ne kete moment, jeta pushon te rrjedhe qe ta shprehe sekretin e vet.[/
b]


bravo dhe urime


Cmund te thuash me shume se kaq  , nje definicion formule . Shpesh here qenia njerzore  per shkak te urrejtjes hakmarrjes  se te tjereve detyrohet ta ndrydhe ne brendesi  sinqeritetin si mase  per  tu vetmbrojtur . E rendesishme eshte te jesh i sinqerte me vetveten  dhe kur je me veten je dhe para Zotit.




Flm qe me keni ndjekur :)
me respekt.

  • Postime: 1122
  • Karma: +6/-0
  • Gjinia: Mashkull

#15 ne: 23-01-2005, 13:11:57
Pershendetje Ibraim!

Fillimisht me lejo te te them qe me pare te shkrova ne kete teme nje mesazh te gjate dhe ne momentin kur doja ta postoja mu prish forumi dhe nuk hyja dot me ne te me plas.
Gjithesesi do mundohem ta permbledh sa me shkurtimisht e sa me sakte duke shpresuar qe te has ne mirekuptim.

E para me lejo te them se ti ke rene ne disa gabime.

1-Titulli i tems me te vertete ka ne fund nje pikpyrtje por kjo nuk do te thote se kerkon edhe pergjigjie apo jo?
kjo me shume i perngjan pyetjes retorike qe pergjigjia vjen me pas.

2- Ashtu si ti edhe une kam shprehur se egziston sinqeriteti porse njeriu nuk mund te zoteroje nje sinqeritet absolut ashtu sikur thua edhe vete.
Pra njeriu dashje apo pa dashje do te bjere ne gabime pasi te gabosh eshte njerezore.

3-Me te vertete bota eshte genjeshter pasi njeriu mashtrohet gjithmone pas materiales dhe le pas cdo gje njerezore, ai mashtrohet nga paraja, dollari euro dhe shet atdheun e tij, shet madje edhe nderin e tij dhe kjo eshte nje forme mashtrimi apo genjeshtre.
Edhe ne shume vargje kuranore thuhet:Me te vertete kjo bote nuk eshte tjeter pervecse mashtim, konkurin ne femije e pasuri ndersa ajo qe eshte tek Zoti nuk ka dyshim se eshte edhe me e mire

4- Po ashtu tjeter gabim qe ke bere eshte se ke vene Zotin me krijesat ja ke nenshtruar ate ligjeve te kesaj bote.
Zoti nuk mund tju nenshtrohet ligjeve te kesaj bote megjithese bota i eshte neshtruar ligjeve te tij absolute.
Dhe meqenese nuk ju nenshtrohet ketyre ligjeve del se nuk mund te jete edhe genjeshter. :)

pastaj une ne asnje post nuk kam kundershtuar te krehuren, te veshuren me modesti rregullin, perpikmerine...

Le te kthehemi tek e krehura: Si mendon ti per nje plak tek 60 tat i cili i ngre floket perpjete si nje adoloshent a nuk mashtron veten?
Mendoj se po pasi ai i ngren floket si perforcues sateliti sic bejne 20 vjecaret, mos valle mund te behet edhe ai 20 vjecar perseri?

dhe shembulli i fundit qe po te jap eshte ky:
Nese ti ke bere nje sherr me Indritin; dhe del ne forum edhe thua: Ju dua shume te gjitheve: Valle a nuk eshte kjo genjeshter?
Patjeter pasi mun ne vetvete nuk me do.
keshtu eshte edhe urimi i bajramit per njeriun qe nuk ke shkuar me te.

Gjithesesi profeti yne lutej keshtu:O zot kjo eshte drejtesia qe zoteroj une te lutem mes me merr ne pergjegjesi per drejtesine qe zoteron
Cdo te thote kjo?
qe njeriu nuk mund te arrije tek drejtesia absolute por mundohet te jeter sa me i drejte.
Me respekt.

  • Postime: 1364
  • Karma: +2/-0
  • Gjinia: Mashkull

#16 ne: 23-01-2005, 21:35:15
Pa u kapur shumë me atë që është shkruar deri me tani, por me vetë titullin dhe fundamentin e fteses për përgjigjë do të kisha konkluduar si vijon:
Sinqeriteti si cdo ndjenjë tjeter ekziston dhe ekzistencën e saj askush s'mund ta vëjë në dyshim. Sinqeritetin e shoh si një moll të varur në pemë, të cilën e kultivojnë njerëzit. Ai pra ekziston, kudo dhe kurdo. Kret varet se sa njerezit janë të interesuar për të, se sa kanë motiv për të. Fakti i ekzistimit të Zotit dhe botës tjetër janë motivet më të mëdhaja të kultivimit të këtij virtyti të lartë. Sinqeriteti është një cilësi që e humanizon njeriun.

p.s. Ju lutemi jipni rendesi sinqeritetit dhe bëjeni atë prioritet shoqëror. Bëhuni të sinqertë ndaj Zotit dhe ndaj vetvetës.

  • Postime: 5460
  • Karma: +3/-5
  • Gjinia: Mashkull

#17 ne: 24-01-2005, 18:14:07
Pershendetje Ibraim!

Pershendetje dhe ty, INDRIT

Fillimisht me lejo te te them qe me pare te shkrova ne kete teme nje mesazh te gjate dhe ne momentin kur doja ta postoja mu prish forumi dhe nuk hyja dot me ne te me plas.
Gjithesesi do mundohem ta permbledh sa me shkurtimisht e sa me sakte duke shpresuar qe te has ne mirekuptim.


Ate edhe un jam munduar ta bej, por ...


E para me lejo te them se ti ke rene ne disa gabime.

Perderisa jemi njerez edhe gabojme...  edhe ti te njejten gje diku me posht apo me lart e ke thene...

1-Titulli i tems me te vertete ka ne fund nje pikpyrtje por kjo nuk do te thote se kerkon edhe pergjigjie apo jo?
kjo me shume i perngjan pyetjes retorike qe pergjigjia vjen me pas.


Mbase ti thua ashtu... OK, mendoj ne rregull.


3-Me te vertete bota eshte genjeshter pasi njeriu mashtrohet gjithmone pas materiales dhe le pas cdo gje njerezore, ai mashtrohet nga paraja, dollari euro dhe shet atdheun e tij, shet madje edhe nderin e tij dhe kjo eshte nje forme mashtrimi apo genjeshtre.
Edhe ne shume vargje kuranore thuhet:Me te vertete kjo bote nuk eshte tjeter pervecse mashtim, konkurin ne femije e pasuri ndersa ajo qe eshte tek Zoti nuk ka dyshim se eshte edhe me e mire

4- Po ashtu tjeter gabim qe ke bere eshte se ke vene Zotin me krijesat ja ke nenshtruar ate ligjeve te kesaj bote.
Zoti nuk mund tju nenshtrohet ligjeve te kesaj bote megjithese bota i eshte neshtruar ligjeve te tij absolute.
Dhe meqenese nuk ju nenshtrohet ketyre ligjeve del se nuk mund te jete edhe genjeshter. :)


Me cito ate ku un kam vene Zotin me krijesat, dhe se e kam nenshtruar ate ligjeve te kesaj bote??? Postimi i pare ne kete teme eshte i yti... dhe jo i imi.


Le te kthehemi tek e krehura: Si mendon ti per nje plak tek 60 tat i cili i ngre floket perpjete si nje adoloshent a nuk mashtron veten?
Mendoj se po pasi ai i ngren floket si perforcues sateliti sic bejne 20 vjecaret, mos valle mund te behet edhe ai 20 vjecar perseri?


Une ne postimin tend nuk pash askund se ke cekur se nje plak 60 kur krehet apo lemohet nga koka - aty gjerat ishin te pergjithesuara...po nejse... s'ka gje...

dhe shembulli i fundit qe po te jap eshte ky:
Nese ti ke bere nje sherr me Indritin; dhe del ne forum edhe thua: Ju dua shume te gjitheve: Valle a nuk eshte kjo genjeshter?



E per kete shembull un te them nje gje si themi ne nga an jone...
Ai qe te respekton ai edhe te keshillon dhe te sugjeron... ndersa ai qe te urren te thot: Vec vazhdo...
Besoj se e kuptove edhe kete meselen time.

Gjithesesi profeti yne lutej keshtu:O zot kjo eshte drejtesia qe zoteroj une te lutem mes me merr ne pergjegjesi per drejtesine qe zoteron
Cdo te thote kjo?
qe njeriu nuk mund te arrije tek drejtesia absolute por mundohet te jeter sa me i drejte.
Me respekt.


Me respekt dhe nga une...

Dhe njehere te potencoj... Sinqeriteti ekziston... po sa ekzsiton te ne... ajo eshte dicka tjeter... ajo eshte dicka qe sejcili duhet te ndalet dhe te mendohet ne veteveten.

Respekt, dhe besoj se tash u mirekuptuam.

  • Postime: 1122
  • Karma: +6/-0
  • Gjinia: Mashkull

#18 ne: 26-02-2005, 14:40:25
Ibrahim!
Fillimisht me fal per vonesen ne kete pergjigjie pasi kam qene ca i zene :)

une ne teme i kam permendur gjerat ne pergjithesi dhe me pas kam hyre edhe ne detaje.

Psh fillimisht kam shkruar kete:

Me fjale tjera, nganjehere edhe vete menyra e te krehurit te cilen kemi zgjedhur behet genjeshter; plaku i cili, qe te duket me i ri, i leshon floket si adoloshent , genjen; genjen edhe plaka e cila i ngjyros floket e saj qe te duket me e re.
Pra besoj se te ka shpetuar kjo pa e lexuar.

e dyta ti pasi lexon shpjegimet mbi paruket, protezen, menyren e te krehurit.... del ne nje konkluzjon te cuditshem qe edhe Zoti eshte genjeshter!!!
Kete se thashe une, por e nxore ti, dhe nuk e kuptoj perse te nxjerret konkluzjon mbi qenien me te larte ne baze te parukeve apo protezave?!!!

Perfundimisht edhe une mendoj se sinqeriteti egziston bashke me te edhe e verteta ndersa ejo qe permenda me siper eshte sinqeriteti tek ne deri diku.

Sigurisht qe edhe une mund te kem bere ndonje gabim pasi te jesh njeri dmth gabimtar.

Skam deshire qe te shkruaj akoma me gjate per kete.
Indriti.


  • Postime: 5460
  • Karma: +3/-5
  • Gjinia: Mashkull

#19 ne: 28-02-2005, 09:36:48
Si duket tash qenkemi kuptuar...
respekt INDRITI  :pafshim  ;)

  • Postime: 370
  • Karma: +1/-0
  • Gjinia: Femer

#20 ne: 29-04-2005, 01:58:09
pershendetje te gjitheve,
Indrit, po shtoj vazhdimin e temes tende.... ;), e cila eshte me se e qelluar, sidomos ne kete realitet te genjeshtert ku jetojme ne sot, ne kete bote mashtruse nga e cila duhet te mbijetojme derisa te vije e vereta (vdekja)...



Kur do te pasojë ai casti I vlefshem kur do ta themi te vertetën dhe kur vetem ajo do te vijë në shprehje?
Ai vjen shume rralle. Ai do te lajmërohet ne laboratoriumin e shnecëtarit kur ai shikon në mikroskop që të kërkojë të vertetën. Në këtë moment arsyeja jonë njëmend me plot zjarr dhe siqeritet hulumton dhe absolutisht në mënyrë objektive e kërkon të vërtetën. Ajo objetikivisht, në dritën e numrave preciz, normativave dhe vlerësimeve, mediton. Vetem shkenca është shikim objektiv, I pavaruru nga devijimi dhe temperamenti njerëzor. Mjet shkencor eshte vetëm metoda e vertetë induktive, fiziognomike.
Momenti tjeter I sinqertë është ai I vetmisë, I kuvendimit, me vetveten, kur fillon dialogi I brendshem, ai kuvendim në vetmi kur nuk ka vesh tjeter të përgjojë. Kjo të zënit besë, pranim, nxjerrje e sinqeritetit prej thellësisë më të madhe të njeriut në nivelin e vetëdijes, në shtangimin e sinqertë që të kuptohet – ajo është një prej casteve më të cmueshme. Atëherë, në këtë moment, jeta pushon te rrjedh që ta shpreh sekretin e vet. Atëherë edhe koha pushon që kësaj ndjenje mezi të kuptueshme t'ia mundësojë prezencën, sepse atëherë jemi para të vertetes, atëherë nuk mund të gënjejmë, mashtrojmë dhe falsifikojmë, sikur që nuk mund të bëjmë këtë në castin e vdekjes dhe në kramzën ( grahmën) e saj.
Atëherë në atë cast, zbulojmë se tërë jetën e kemi jetuar për këtë cast, se kemi vuajtur dhe kemi duruar që të arrijmë deri te kjo njohje e vlefshme mbi shpirtin tonë.
Rasti I këtillë pason, ndoshta, një herë në jetë, dhe se vlera e tij është e barabartë me tërë jetën. Nëse ky cast vonohet dhe paraqitet pikërisht në castin e vdekjes, tërë jeta është e humbur, ka fërshëlluar pa rëndësinë e vet, pa kuptimin e vet, pa urtësinë e vet. E kanë ngrënë rrenat dhe ardhja në veti ka pasuar shumë vonë.
Per kete, kuvendimi me vetvetn për njeriun bashkëkohës, të humbur në labirintin e rrenave e falsifikatave, është domosdoshmëri dhe shenjtëri. Ky kuvendim për njeriun bahskëkohor paraqet shokën shpëtuese dhe barkën për shpëtim.
Njeriu vete lindet, vete vdes dhe fillikat vetem arrin deri te e verteta. Dhe nuk e teprojmë, kur, duke e prëshkruar këtë botë, themi se është e rrejshme, ose është e pavertetë dhe se keto të gjitha janë kapje të erës. Sepse, krejt cka na rrethon në këtë botë fenomenale, cdo gjë është rrenë dhe falsifikim. E mbysim njeri-tjetrin për shkak të mburrjes, mashtrimit dhe krenarisë së rrejshme.
Bota më tepër eshte komedi sesa do të ishte tragjedi.
Por, megjithatë ne digjemi për të vërtetën dhe të lumtur vdesim. Ndjenja për të vërtetën e përmbush tër qenien tonë edh epse jemi të paaftë qe deri tek ajo të mbërrijmë. Ne edhe pse eshte rreth nesh, nuk e shohim, por me plot zemër e ndjejmë. Dhe pikërishy kjo ndjenjë vërshuese, është argument se e verteta ekziston.
Edhe pse ne nuk e kemi parë të vertetën, edhe spe deri tek ajo nuk kemi arritur dhe mbëri, ajo është tek ne. ajo është pikërisht kjo e cila na motivon, ajo është ideali absolut I cili as për një cast nuk e lëshon ndergjegjen tonë dhe arsyeaj jonë përherë mallëngjen për atë.
Casti I meditimit të pastër na shpie kah e vërteta. Të njëjtën e bën dhe shkenca. Në të njëjtin drejtim lëviz edhe kontrolli ynë I brendshëm, vetëdija. Edhe arsyeja na orienton kah e vërteta
Te gjitha keto perjetimet tona të brendshme, indikatorët dhe orientuesit tregojnë se e verteta ekziston. Vetem ajo është sipër kësaj bote, ajo e tejkalon. Ne atë me sy nuk e shohim, por e përjetojmë. Atë e dëshmojnë shpirtrat tonë, me tërë fuqinë dhe impulsin e vet,
Per kete vertet habitemi me atë I cili kërkon dëshmi për ekzistencën e Zotit, për ekzistencën e të vërtetes. Më pyet për të vërtetën, kurse ajo e përshkon tërë qenien e njeriut, ajo e ka pushtuar tërë zemren e tij!.............

  • Postime: 38
  • Karma: +0/-0

#21 ne: 01-05-2005, 11:57:32
une  do  doja  te  shtoj  
 sigurisht  qe  sinqeriteti  ekziston  per te  gjithe  ne ,megjithese  shume  here  ne  jemi ata  qe  si  zbatojme  normat  e  tij  sepse  shume  here     detyrohemi,    snaintereson,     na  leverdis,      e  shume  e  shume  te  tjera qe  na  bejne  qe  mos  te  jemi  te  sinqerte
askush  slindi  genjeshtar  por  ishte  menyra  e  jeteses  ajo  qe  e  beri  te  genjente
askush  slindi  hajdut  por  ishte  varferia ajo qe  e  beri  te  vidhte etj  etj  etj  etj  

  • Postime: 151
  • Karma: +0/-0
  • Gjinia: Femer

#22 ne: 09-05-2005, 17:33:40
Sinqeriteti eshte ajo qe te mbron po njekohsisht ka njerz qe te keqtrajtojne sinqeritetin tend dmth me armen tende ty te vrajne kjo eshte mendimi im po prapseprap eshte e mire te jemi te sinqert se paku nuk titullohemi si genjeshtarre.

  • Postime: 2890
  • Karma: +0/-0
  • Gjinia: Femer

#23 ne: 09-05-2005, 17:45:14
Sinqeriteti eshte virtyti me i larte per nje person,por qe perdoret pak.Sado te mundohemi te jemi te sinqerte me veten ose me te tjere perseri biem ne kurthin e genjeshtres,sepse ajo ka lindur para nesh.Sinqeriteti eshte mire ta perdoresh por duke pasur parasysh vendin kohen dhe personin. Jo gjithmone sinqeriteti fiton ,Sinqeriteti i tepert ose 100% si mund ta quajme ndryshe per mendimin tim nuk egziston sot tek njerezit. Nese ekziston une do ta quaja budalla ate njeri .. :-[

  • Postime: 151
  • Karma: +0/-0
  • Gjinia: Femer

#24 ne: 09-05-2005, 17:58:46
Nese nuk eshte e sinqert nje njeri une do ta quaja genjeshtare edhe sa here qe do te rija me te do pyesja veten a edhte duke genjyer apo jo ose sdo te rija me kur me te.

Temat e fundit