Nje shtet pa ferexhe - gazeta Express - Kosova Sot

×
Albanian Forums, Zerion Zeri yt Zeri Info, Forumi Shqiptar Al Virtual, Diskutime, Biseda, Chat Njofje, Informatika, Teknologjia, Gazeta Tema, Gazetat Shqiptare, Bota Sot, www Channel Albania, Telegrafi Kosovo, Ballkani Web, Gazeta Lajme shqip, Lajmet e Fundit Shqiperia Kosova, Dita, Panorama, Kryeartikull, Faqja Kryesore, Video Shqip, Muzike Shqipe, Njoftime, Lajmerime, Temat Online, Gazetat, Kosovare, Shtypi Ditor, Sporti Shqiptar, Dashuria, Pyetje Pergjigje, Keshilla, Ndihme, Webmaster Shqiptar, Familja, Shqiptaria, Muzika, Receta Gatimi, Imazhe, Vipat-shqiptar, Aktualiteti
Media Sociale
Mesazhe Private
Shqiptaret duke lexuar tema interesante dhe te ndryshme
Tema re

Nje shtet pa ferexhe - gazeta Express

Nje shtet pa ferexhe - gazeta Express

· 36 · 6243

  • Postime: 1364
  • Karma: +2/-0
  • Gjinia: Mashkull

ne: 25-09-2007, 18:40:36
Nebi Qena

Associated Press Writer

Skenderaj - 23 shtator — Fatime Jashari dhe dy nxënëse tjera u suspenduan këtë javë nga një shkollë në Kosovë, ngase bartnin ferexhe, duke reflektuar kështu debatin i cili po jehon nëpërmes Evropës - megjithatë këtë herë
me një gërshetim shtesë. Argumenti rreth asaj nëse
shoqëria sekulare duhet t'i ndrydhë të drejtat fetare të kujton debatet që janë ndezur në Britani të Madhe, rancë, Turqi dhe vende të tjera.

Por, Turqia, Britania dhe Franca tashmë janë shtete të pavarura. Kosova ende po aspiron drejtë ekzistencës kombëtare. Ajo ka përkrahjen e shumicës së bashkësisë ndërkombëtare. Megjithatë, disa frikësohen se kërkesat e tyre për pavarësi mund të dëmtohen nëse Kosova si tepër islamike. "Kjo e dëmton kërkesën për pavarësi, dëmton tërë konceptin tonë", tha Rexhep Ismajli, kryetari i Akademisë kosovare të shkencave.

Sa i përket Fatimes (18), çështja është personale. Ajo u suspendua nga shkolla e saj e mesme, 'Hamëz Jashari' në qytetit qen-dror kosovar të Skenderajt, ish-vatër e ushtrisë çlirimtare, tashmë të shuar. Rajoni rreth shkollës mbetet njëri prej më të pazhvilluarve  në Kosovë. 

Një xhami u ndërtua mu në qendër të qytetit. Ndonëse u suspendua nga shkolla, ajo vazhdon të kthehet aty, duke bartur xhaketë të zezë e cila tregon emblemën e shkollës - pikturë kjo e luftëtarëve etnik shqiptar të vrarë nga forcat serbe dhe një ferexhe mëndafshi me ngjyrë bezhë të kaltër, për të cilën insiston që nuk do ta heqë."Shpresoj se nuk do t' më duhej të zgjedhë mes të dyjave", tha ajo. "Megjithatë nëse duhet, do ta zgjedhë ferexhenë".
Disa nga mësuesit i lejuan që t'i  vijojë mësimet. Të tjetër e larguan jashtë. Një tjetër vajzë në shkollën e Fatmirës si dhe disa të tjerë nga shkollat tjera,gjithashtu u suspenduan këtë javë. Hamdi Nuredini, drejtor i shkollës 'Hamëz Jashari', tha se urdhrat nga Ministria e Arsimit  nuk lejojnë bartjen e ferexhesë apo ndonjë simbol tjetër fetar.

"Ne kemi dy vajza që bartin sot ferexhe në shkollë", tha Nuredini. "Nëse e lejojmë këtë, nesër mund t'i kemi qindra vajza që i bartin", shtoi tutje. "Pastaj duhet
të pyesni se çka është kjo shkollë: a është shkollë fetare apo publike?"  Ylber Hysa, historian dhe politikan kosovar, i ka duartrokitur vendimit të bordit shkollor,
duke thënë që edukimi jofetar është themeluar fuqishëm në
Kosovë. "Heqja e  ferexheve, para një  shekulli  e  gjysmë  ishte

mundim emancipues për shqiptarët. Ndërsa (heqja e ferexheve)sot ka fituar karakter social dhekulturor", shtoi Hysa. Shumica e kosovarëve etnik janë Mysliman, ndonëse kryesisht janë jofetar. Institucionet qeverisëse , të cilat mbikëqyren nga administrata  e  Kombeve  të Bashkuara, janë shumë të kujdesshme ndaj shoqërimit me islamët, duke u frikësuar që identiteti i myslimanit të fortë mund t'ua  dëmtojë  kërkesën  për pavarësi nga Serbia, shtet ky ku dominojnë të krishterët ortodoks. Disa shtete evropiane ende hezitojnë që ta miratojnë kërkesën e shumicës shqiptare për pavarësi. Disa analistë në Kosovë                                                                                                                                      shprehur shqetësime që ky skepticizëm, pjesërisht, ndërlidhet me trashëgiminë islamike kosovare. Raporti i shërbimit inteligjent të perëndimit sugjeroi që rajonet si Bosnja dhe Kosova, në të cilat dominojnë myslimanët mund të jenë vende ku mund të angazhohet e ashtuquajtura 'al-Qaeda e  bardhë', gjegjësisht, myslimanë me tipare perëndimore të fytyrës që fare lehtë mund të përzihen në  qytetet  evropiane apo amerikane dhe të kryejnë sulme terroriste.

Njëkohësisht, debati se çfarë lloj i shtetit do të jetë Kosova - nëse bëhet shtet - vazhdon tutje. "Ishte e lehtë të proklamohet besnikëria e fillimeve

demokratike të perëndimit gjatë kohës së represionit të regjimit serb", tha Dukagjin Gorani, komentator   etnik   shqiptar. "Megjithatë, kur perëndimi faktikisht erdhi në Kosovë, njerëzit filluan të shkonin në xhamia. Kjo nuk do ta bëjë domosdo Kosovën shtet religjioz, por sigurisht që do të fillojë të nxisë debate për atë se çfarë do të duhej të jetë". Për fund, Ismajli shtoi se feja nuk ka vend në qëllimet  e deklaruara të krahinës për t'u bërë njëri nga shtete demokratike evropiane.

"Ne luftuam me dekada që të krijojmë një shtet jofetar", tha ai. "megjithatë, feja është e drejtë e çdo qytetari, por shteti duhej të jetë jofetar".
 

  • Postime: 1364
  • Karma: +2/-0
  • Gjinia: Mashkull

#1 ne: 25-09-2007, 18:50:11
Kosova ka shumë pak njerëz vizionar, siç po shihet. Le ta mendojnë njëhere e mirë Rexhep Ismajli e Ylber Hysa se përse luftoj Kosova. Populli i Kosovës luftoj për liri dhe te drejtë: liri kombtare e fetare, te drejtën e arsimit, dhe madje te drejtën e namazit, e agjërimi, e shkuarjes në xhami (qe dikur ka qenë e ndaluar). Populli i Kosovës luftoj qe edhe
kur te rrahet nga policia, bile të mos detyrohen të bëjnë kryq (se ata qe e kanë provuar e dinë shumë mirë).

Nëse liria dhe të drejtat njerëzore cenohen, qoftë edhe nga shkijet tanë, atëhere do të na sjellin ne një pozitë te mendojmë me ndryshe, pa marrë parasysh se si.
Ylber Hysa tha se ne duhet të kemi arsim jofetar. Po çfarë lidhje ka kjo me ketë çështje? A mos ndoshta shkuarja e atyre vajzave me mbulesa në shkollë e
ndryshoj planprogramin e shkollës dhe përmbajten e librave?

Ky rast ka të bëj me të drejtat elementarenjerëzore: ushtrimin e lirë të fesë. Muslimani është musliman kudo dhe ashtu duhet te jetë. Mund te ndalohet propagandimi në shkolla, por jo vijimi i saj nga çdokush.

Le të bëhen intelektualet tanë me largpamës dhe te drejtë, se kjo ndoshta është me e vështirë, por me jetëgjatë dhe me e dobishme për popullin e
Kosovës.

Ministria e Arsimit paska thënë se ndalohet bartja e simboleve fetare në shkolla. Së pari shamia nuk është simbol fetare dhe së dyti a e ka ndaluar Ministria bartjen e kryqave nga nxënesit krishterë apo ortodoks?

Mua po me brengosë shumë fakti nga kjo frymë politike dhe intelektuale në Kosovë e cila nga ndikimi i propagandës sllave don të dal nga vetvetja, t'ia mohoj vetvetes identietin e vete edhe fetar edhe kombtar.

Ne si musliman nuk e mbeshtesim ekstremizmin dhe as qe duhet ta mbështesim, nga kushdo qoftë. Por nëse gjërat elementare te islamit paraqesin "ekstremizëm", "fanatizëm" apo "dhunë" e "luftë", atëhere kjo domosdoshmërisht tregon se po bëhet luftë, jo ndaj Bin Ladenit, por ndaj fesë islame.

  • Postime: 3079
  • Karma: +22/-4
  • Gjinia: Femer

#2 ne: 26-09-2007, 03:24:21
Pershendetje Xhavo

Shume bukur je shpreh ne postimin e dyte. Jam dakort me ate qe ke shkruar. Metevertete ndjej keqardhje per ata vajza te cileve ju mohohet e drejta e shkollimit ne nje shtet ku shumica eshte muslimane, ku prindet dhe vellezerit e tyre e derdhen gjakun qe ata ta gezojne lirine e plote qe nuk e kishin te tjerat para tyre. Shume shpejte e paskan harruar intelektualet tane te kaluaren!

Shumicat jane te mendimit se feja do te ndikoje ne pamvarsine e Kosoves. Poashtu mendojne edhe me larg, se ne BE nuk shkohet me ferexhe. Une jetoj ne perendim dhe ketu ka vajza qe ndjekin mesimin ne shkollat e mesme dhe Universitete me mbulesa. Mbulesa ketu nuk shihet me sy negativ siq shihet ne trojet tona. Mos harroj ta them se eshte shtet ku shumica jane Krishtere. E kur ketu, ne zemer te Evropes akceptohen keta gjera dhe ekziston liri e praktikimit te fese, pse shqiptaret jane aq intoleranta dhe mendjengushte?!


Ka gjera tjera te cilet duhet te plotesohen per te ecur drejte pavarsise dhe Evropes, ta mohosh identitetin tend dhe te ja marresh dikujt qe eshte motra/vellau jot te drejtat elementare, s'eshte rruga e duhur.

Mendoj se Kosovaret duhet te protestojne!

  • Postime: 1209
  • Karma: +1/-0
  • Gjinia: Mashkull

#3 ne: 26-09-2007, 13:46:33
liria, demokracia, te drejtat e njeriut.......te gjitha keto fondamentale dhe me se te drejta, por mos harroni se, sipas vendit behet kuvendi.....
shkollat publike duhet te jene LAIKE ne maksimum....
lejimi i ferexhes eshte "mendjengushtesi", e kunderta eshte "mendjehaptesi".......

po ku i kuptoni ju keto gjera!!!!!!!!!!

  • Postime: 3079
  • Karma: +22/-4
  • Gjinia: Femer

#4 ne: 26-09-2007, 14:47:31
Përderisa nuk i kuptojkemi ne këto gjëra na i sqaro athere ti te lutem!

Simbas vendit beheshka kuvendi...

Xhavoja ka dhënë një krahasim lartë, nëse vajzave muslimane ju thua te zgjedhin mes mesimit dhe ferexhes, pse athere nuk ju thotë dikush nxenesve krishter qe kur te vijnë ne mësim mos varin simbolin e tyre (kryqin) ne qafe?
A e kupton ku çon kjo gjë? Humbet toleranca fetare tek shqiptarët dhe do të fillojnë ta luftojne njëri-tjetrin për shkak te këtyre diferencave. Ti nuk me akcepton mua athere as unë ty! E pse te ecet kjo rrugë nëse shumë lehtë mund te jetohet qe çdokush ta praktikoje dhe besoje atë qe beson!


Është njëjtë sikur ti them një murgeshes kur ta ushtroje profesionin e infermieres kur të vijë ne pune ta veshe uniformen e punës dhe veshjen e saj me mbulesë ta heqe gjatë orarit te punës. Do ta beje ajo këtë? Po nëse e ushtron atë profesion me gjith zemër dhe ia lënë opcionin te zgjedhe mes Krishtit dhe uniformes punës, çka mendon se do të beje ajo? Të duket e drejtë te ja vendosh përpara te zgjedh mes besimit saj dhe profesionit?

Thash me lartë, ne zemër te Evropes jetoj, këtu çdokush veshet si i pëlqen dhe askush nuk e debaton atë se a shkojnë vajzat me shami apo pa shami në shkollë. Këtu rektoret e universiteteve, drejtoret e shkollave merren me probleme tjera si p.sh. nxenesit ti kenë kushtet e mira në shkollë, te funkcionoje nxemja gjatë dimrit, bankat e shkolles te jenë ne gjendje te mirë, te ju ofrohen lende dhe ekskurzione interesante qe të mësojnë me shumë, te gjendet mënyra si te gjejne financime për te provuar gjëra të reja te dobishme për nxenesit etj etj. Me trego te lutem si duken shkollat tona? A perkujdeset ministria e Arsimit dhe drejtoret e shkollave për gjërat qe i përmenda ne fjalinë pak me lartë?
Këtu në shkollë ekzistojne rregulla mos ecin vajzat tepër te zhveshur! Kjo për hirëë te etikës gjë qe nuk ekziston tek ne! Kur shkon ne ndonjë shkolle shqiptare e ke ndjenjen sikur je ne plazh apo bordell. Vajzat janë te lyera me nga 10 kg ngjyrë dhe gjysëm lakuriq. Interesante se kjo gjë nuk ju pengon profesoreve dhe drejtoreve tanë!


Këtu ke fëmijë qe ecin me floke te gjelbert, pink ose kaltert, me piercing dhe tatoo, njeashtu siç ke te tjera me mbulesë, kjo gjë nuk i shqeteson pedagoget. Pedagogu është i shqetësuar kur nxënësi ia pengon mesimin, nuk meson sa duhet dhe kur ka sjellje qe nuk i përshtatet normave te një nxënësi.
Pedagogut nuk duhet ti interesoje se si duket nxënësi, atij duhet ti interesoje aftësia dhe dituria, sepse aty pasqyrohet puna dhe mundi i tij!
Po thuaj se c'punojnë pedoagoget tanë...


Njerzit tanë qe duan te ecin drejtë Evropes kanë edhe shumë për te mësuar!


Pyetje për ty: Je ti kosovar? Ke përjetuar dhunen serbosllave?

  • Postime: 1209
  • Karma: +1/-0
  • Gjinia: Mashkull

#5 ne: 26-09-2007, 15:25:15
e nderuar Aida! edhe pse pyetja jote eshte pa vend dhe jo e formuluar mire, une po te pergjigjem: une jam shqipetar, jo i lindur ne Kosove, rrjedhimisht nuk kam perjetuar as dhunen serbo-sllave.....

kur ju them se ju nuk i kuptoni keto gjera(duket qarte nga postimet tuaja), i them duke u nisur nga pikpamjet unilaterale qe prezantoni. kuptimi i demokrocise ne kohet tona eshte shume kompleks, ne veqanti ai i te drejtave individuale. per fat te mire ka njerez qe keto gjera i dine dhe nuk arrine ne vendime, qe do te ishin fatale, si per Kosoven edhe per Shiperine.....

krahasimet tuaja nuk kane asnje lloje vlere per gjendjen aktuale te Kosoves, po edhe te Shqiperise.....

mos i shih gjerat nga posht lart, mundohu ti shohesh nga lart, poshte dhe mos anashkalo asnjehere "gjerat" e vogla, ne aparence pa rendesi, se ato bejne ndryshimin......... .

  • Postime: 3079
  • Karma: +22/-4
  • Gjinia: Femer

#6 ne: 26-09-2007, 17:15:27
I nderuar,pyetja ime pa vend siç e quan ti, e parashtrova me qëllim qe te ta perkujtoj kohën kur nxenesit shqiptare deboheshin nga shkollat dhe nuk kishin te drejtën ti ndjekin mesimet vetëm e vetëm se ishin shqiptare!
Dikur nxenesit tanë kanë ndjekur mesimet nëpër prodrumet e shtepive private sepse serbi ua morri te drejtën e arsimimit! Kjo quhet diskriminim!
E këtë qe e bëjnë SOT vellezerit tanë, perjashtimi i vajzave me shamia është poashtu diskriminim!

Krahasimet e mia kanë vlerë për trojet shqiptare sepse unë marr shembullin nga Evropa demokratike, e shqiptarët duan te ecin drejtë Perendimit apo jo?!


Thash me lartë, edhe shumë duhet të mësojmë sepse ka gjëra me te rëndësishme te cilët shqiptari duhet ti beje qe te arrije aty ku don, e diskriminimi i dikujt s'është rruga e cila duhet ndjekur.

Për këtë liri dhe për këtë demokraci, ku çdo shqiptar, pa dallime fetare dhe krahinore, ta gezoje te drejtën e shkollimit dhe mendimit te lirë, te tjerët kanë dhënë jetën!

Unë i shoh gjërat nga prizmi i tolerances fetare, jo nga poshte lartë siç thua ti.
Toleranca fetare për fat te keq mungon ne trojet tona! Sa me shumë te ja marrësh të drejtat dikujt, aq me shumë ka kunderefekt, dhe këtë qe bëjnë, nuk i sjell dobi popullit tonë, perkundrazi vetem perqarje shkakton.
"Gjerat e vogla" qe janë për ty te parendesishme, për te tjerët kanë rëndësi...duhet te gjendet nje rruge e mesme ku te gjith te jene te kenaqur nga rrezulltati dhe jo vetem njera pale.

Përshëndetje!

  • Postime: 1364
  • Karma: +2/-0
  • Gjinia: Mashkull

#7 ne: 26-09-2007, 18:59:59
liria, demokracia, të drejtat e njeriut.......të gjitha këto fondamentale dhe me se te drejta, por mos harroni se, sipas vendit bëhet kuvendi.....
shkollat publike duhet te jenë LAIKE ne maksimum....
lejimi i ferexhes është "mendjengushtesi", e kundërta është "mendjehaptesi".......

po ku i kuptoni ju këto gjëra!!!!!!!!!!


Shkolla është laike, por jo edhe nxënesit. Secili nxënes ka te drejtën e mendimin dhe opinionit te vetë edhe mënyrës se veshjes. Shkolla laike përcakton përmbajten dhe planprogramin. Vetëm shkollat komuniste përcaktoj çdo detaj në shkollë edhe te nxënesve qe vijnë e shkojnë. Në fund te fundit këto veprime nuk kanë kurrfar baze ligjore, sepse asnjë ligj në fuqi në Kosovë nuk e ka ndaluar mbajten e mbulesave në shkollë nga nxënesit. Është thjeshtë veprime "kry në vete".
çfarë te keqe ka nga mbulesa? Nëse ndalohet se është simbol fetar, ajo nuk është simbol fetar, por edhe sikur te ishte mbulesa simbol fetar, atëhere përse nuk hiqen edhe simbolet tjera (p.sh. kryqet nga qafët e krishterëve).

Shteti laik i Kosovës po ndërton katedrale në mes te Prishtinës. Atëhere sa seriozisht duhet ta marrim ketë m*** laicitet?

  • Postime: 3079
  • Karma: +22/-4
  • Gjinia: Femer

#8 ne: 27-09-2007, 11:58:38
Shamia nuk e pengon pavarësinë e Kosovës
 

   
Është masë e ditur për ne dhe Bashkësinë ndërkombëtare se pengesë për pavarësimin e Kosovës janë Beogradi dhe Moska. Para disa ditësh Sekretari gjeneral i OKB-së Ban Ki Moon i kishte dhënë një intervistë gazetës italiane “La Republica” i cili kishte thënë se Çeshtja e Kosovës është shndërruar në luftë globale mes SHBA-së dhe Rusisë, mirëpo disa intelektual dhe gazetar kosovar mendojnë ndryshe. Ata konsiderojnë se njëra nga pengesat e pavarësisë së Kosovës na qenka praktimi dhe veshja e myslimaneve në Kosovë Fjala është për tri nxënëset nga rajoni i Drenicës te cilat edhe pse kanë dëshmuar me suksesin dhe mirësjelljen e tyre te lartë ato duhet të largohen pasi na qenka problem për ecurinë dhe mbarëvajtjen e mësimit dhe kjo do pengonte pavarësimin e Kosovës. Mbulesa apo Hixhabi është urdhër i dhënë në Kur’an edhe pse të njëjtin petk e mbante edhe Nënë Tereza që të tillët sot ndjehen krenar me veprën e saj.
 
Të gjendur në një situate jo të volitshme  dhe duke u përballur me probleme të brendshme partitë politike në vend se ta luftojnë krimin dhe korrupsionin ata merren me çështjen e shamisë. Të mos i luftosh dhe ndeshkosh kriminelet dhe hajdutet do të thotë të u bashkohesh në krim dhe korrupsion.
 
    Nëse Ztr Ylber Hysa dhe partia e tij Ora  synojnë që Kosovës të ja sjellin pavarësinë dhe ta anëtarësojnë në instancat më të larta ndërkombëtare ata duhet ti përshtaten parimeve që ato i kërkojnë dhe për të qenë anëtare e OKB-së Kosova duhet ti respektoj të drejtat e çdo individi. Çdo qytetar i Kosovës do duhej të gëzonte lirinë e shprehjes, mendimit. Këto të drejta dhe liri në asnjë rast nuk do mund të zbatoheshin kundër parimeve të Kombeve të Bashkuara.
 
Ne si qytetarë të Kosovës duam apo nuk duam do jemi të detyruar ta pranojmë minoritetin serb si pjesë e shoqërisë Kosovare . Ata do gëzojnë të drejta në lirinë e mendimit, shprehjes dhe fesë, kemi shembullin e 800 hektarë tokë dhënë kishave serbe ndërsa muslimanet sot nuk kanë vendfalje dhe këtë e bëjnë në ambient të hapur edhe ne temperatura të ulëta.
 
Sot pseudopatriotët të shtyre për ta pranuar realitetin e ri nuk marrin guximin të ndeshen dhe kundërshtojnë përëndimoret kur vihen në pah të drejtat e pakicave serbe në Kosovë por ngurojnë të prekin dhe cenojnë të drejtat fetare Islame te bashkëkombësve të tyre.
 
Neve na është thënë të mos përzihemi në çështjet e brendshme të ministrisë së Arsimit  dhe drejtoria e Arsimit në Skenderaj merr vendime pa u konsultuar fare me Ministrinë e Arsimit edhe pse për këtë veprim ata nuk kanë mbështetje ligjore  ngase për këtë nuk ekziston ligji por para se ta sjelle vendimin Drejtoria e Arsimit në Skenderaj ata do duhej se bashku me  Ministrinë e Arsimit ta elaborojnë por gjithnjë duke respektuar  pikat që vijojnë më poshtëë:
 
 
Deklarata për Eliminimin e të gjitha formave të intolerances dhe të diskriminimit që mbështeten në fenë ose binden që është shpallur nga Asambleja e Përgjithshme e Kombeve të Bashkuara me 25 nëntor 1981 ( Rezoluta 36/55)
 
Neni 1
1.      Çdo njeri ka të drejtën e lirisë së mendimit, të ndërgjegjes dhe të fesë. Kjo e drejtë parakupton për të pasur një fe ose çdo besim që e zgjedh vetë, si dhe lirinë për të manifestuar fenë ose besimin, individualisht ose bashkërisht , si në publik ashtu edhe privatisht, përmes kultit dhe kryerjes se riteve, praktikave dhe mësimdhënies.
 
Neni 2
1.      Askush nuk mund të bëhet objekt diskriminimi nga një Shtet, nga një institucion, nga një grup ose një individ i çfarëdoshëm për arsye të fesë ose të besimit të tij.

 
DEKLARATA E PËRGJITHSHME MBI TË DREJTAT E NJERIUT
 
Neni 18.
 
«Gjithkush ka të drejtën e lirisë së mendimit, ndërgjegjes dhe besimit; kjo e drejtë përfshin lirinë e ndryshimit të besimit ose bindjeve dhe lirinë që njeriu, qoftë vetë ose në bashkësi me të tjerët, të shfaqë publikisht ose privatisht, besimin ose bindjen e vet me anë të dhënies së mësimeve, kryerjes së kultit dhe ceremonive fetare »

 
Nëse synoni të jeni pjesë e shoqërisë evropiane do duhej të keni parasysh se nesër mund të ndesheni me pakica të kombësive të ndryshme ashtu siç mund të kemi në institucione arsimore  nxënës të kombësive të ndryshme nga India, Kina etj ashtu qe do ju duhej te ja respektoni  religjion dhe praktikimin e turbanit Indian ose përndryshe do sanksionohemi nga Bashkësia Evropiane.
 
Shumë shkolla amerikane dhe angleze sot  praktikojnë mësimin e ndarë ne gjini, sipas një raporti të bërë në shtator të vitit 2006 nga Stateline në SHBA-te ky sistem është në rritje e sipër sipas tyre kjo ndarje e gjinive ka ndikuar pozitivisht në suksesin e nxënësve prandaj edhe mbulesa në këtë rast sinjalizon  se ajo vijon shkollimin për të përfituar dituri e jo të jetë objekt i gjysmëzhveshjes tek profesorët dhe bashkëmoshatarët e saj siç jemi dëshmitar i të sotshmës.
 
 
Kosovaret sa herë qe zënë në gojë demokracinë kujtojnë SHBA-te dhe Britaninë si modele të demokracisë dhe miqësisë por ata duhet ta din se me këtë rast hixhabi tek institucionet e tyre nuk paraqet pengesë në procesin mësimor, edhe pse gazetari Nebi Qena kishte përmendur Anglinë si një nga shtetet që ndalon hixhabin  e që nuk është aspak e vërtetë nëse vërtetë ndodh një gjë e tillë atëherë le ta sjell dëshminë, ndërsa sa i përket Turqisë ajo nën udhëheqjen e re gëzon përkrahje nga Bashkësia Evropiane dhe mu kjo udhëheqje kërkon mbajtjen e shamisë në institucionet publike.
 
Tani kjo me kujtoi një ngjarje ne vitin 2004 kur në Oklahoma ( SHBA) iu ishte ndaluar një vajzë muslimane 11 vjeçare të vijoj mësimin si pasojë e shamisë. Ajo arriti të vazhdoj mësimin me vendimin e vet Departamentit të Drejtësisë se SHBA-së.  Si dhe raporti i mëpastajmë i Kenneth Roth drejtor ekzekutiv i Human Rights Watch kur thotë citoj “Hixhabi nuk është vetëm pasqyrim i besimit por edhe një obligim ndaj vet besimit Islam”
 
Drejtorët e gjimnazeve  Muhamed Bajraktari dhe Bekim Latifi duhet ti preokupoj problemi me reformat që ata duhet ti zbatojnë në shkollat  që drejtojnë. Bashkëqytetaret dhe familjarët e nxënësve  në përgjithësi janë në dijeni se në institucionet arsimore sillen vagabond që në të shumtën e rasteve viktimë e kësaj janë vet femrat.
 
Këto  probleme datojnë qe nga viti 1991 dhe ende vazhdojnë,  profesorët ende kanë probleme dhe telashe me vet nxënësit, shumë nga ta janë rrahur e kërcënuar për arsye të ndryshme prandaj është nonsens tu merret e drejta e shkollimit këtyre vajzave për një pjesë mëndafshi, ajo që këto vajza posedojnë në karakterin e tyre, edukata dhe zulmi për të përfituar dije është më me vlerë se ana sipërfaqësore, mos ua merrni këto të drejta , femra në Islam vlerësohet për diturinë,devotshmërinë dhe kontributin e saj ne shoqëri e jo për pamjen e saj, sikur mendojmë se pavarësimi i Kosovës dhe hyrja në BE bëhet me anë të lakuriqësisë e jo modestisë
 
I sugjeroj Ylber Hysës dhe Nebi Qenës të merren me çështje madhore dhe të mos merren me gjëra që nuk e pengojnë procesin e pavarësisë, apo ndoshta keni frikë se mund të bini viktimë si në rastin e Milaim Zekës para pak ditësh
 
Të thuash sot se muslimanët pengojnë pavarësimin e Kosovës është i njëjtë si ti bashkëngjitësh propagandës serbe kur sulmojnë shqiptarët për nga besimi islam sa për ti bërë lajka SHBA-se dhe Evropës por që fatkeqësisht ju keni rënë pre e tyre.
 
 
I sugjeroj akademik Rexhep Ismajlit, Ylber Hysës dhe Nebi Qenës të merren me dukuritë negative që na kanë kapluar ta luftojnë krimin e organizuar, Korrupsionin, KEK-un, Infrastrukturën, Mbindërtimet ilegale që ja kanë zënë frymën Prishtinës e të kenë respekt dhe nder për këto vajza sepse ato nuk po e prishin rendin dhe qetësinë, ato vetëm po e kryejnë një obligim parësor ndaj Zotit. Nëse keni frikën ndaj Zotit mendoni se një ditë do përgjigjeni.
 
 
Malcolm X  pat thënë “ E vërteta është gjithmonë në anën e të shtypurit” kjo të jep përshtypje se sot në Kosovë të veprosh mirë dënohesh dhe të kundërtën shpërblehesh rastet e fundit e vërtetojnë këtë.
 
Sot ne përballemi me gabime fondamentale në shoqërinë tonë në të cilën jetojmë. Kemi nevojë të jashtëzakonshme për kulturë të modestisë, në veshmbathje në sjellje dhe në fjalë, përndryshe statistikat e keqtrajtimeve dhe divorceve do të keqësohen gjithnjë e më shumë dhe femrat do të jenë ato të vetmet që do ta paguajnë çmimin.
 
Njerëzit  vlerësohen për intelektin e tyre dhe jo për tiparet sipërfaqësore fizike, Nxënëset në këtë  gjimnaz e kanë dëshmuar intelektin e tyre me suksesin e treguar prandaj mos ua ndalni ketë.
 
Naim Berisha


[Marrur nga alb-muslimstudents]

  • Postime: 1826
  • Karma: +3/-3
  • Gjinia: Mashkull

#9 ne: 27-09-2007, 15:49:15
ky ne fakt eshte nje diskutim shume i madh dhe kemi te bejme me kufijte e se drejtes dhe pikerisht ate pjese ku personalja nderthuret me sistemin shteteror.
personalisht e shoh ne kuptimin e propagandes fetare e cila duhet te jete e ndaluar neper shkolla dhe nese veshjen e sheh si propagande atehere do te isha per ndalimin e ferexhese por edhe te kryqit, apo kesules se hebrejve.
Nese shihet nga ana e disiplines shkollore, atehere do te isha kunder ferexhese, por edhe fundeve apo dekolteve.
Ne fund fare une do te isha per nje unifome shkollore, te njejte  per te gjithe per te shmangur cdo diskriminim, tundim apo teprim.

  • Postime: 1209
  • Karma: +1/-0
  • Gjinia: Mashkull

#10 ne: 28-09-2007, 13:08:55
jam plotesisht dakord me ju, sirio00...

mos te harrojme edhe gjendjen nderkombetare, qe lidhet ngushte me ate KOSOVARE.....nje liri e tille do te krijonte nje "bumerang", qe veshtire mund ti dilet per zot....

  • Postime: 1364
  • Karma: +2/-0
  • Gjinia: Mashkull

#11 ne: 28-09-2007, 16:49:25
Profesori amerikan John. O. Voll, ne  ciklin e  ligjeratave ne lidhje  me ndikimet  qe  shteti mund  te kete ne fe, apo  anasjelltas, te  cilat po  mban ne  Biblioteken  Kombetare  Universitare, ka  thene  te merkuren se  dallimet ne bindjet religjioze do  te  duhej  konsideruar si  zgjidhja  me  e mire qe  mundeson funksionimin e  shoqerise  moderne.  Ai ka dhene   shembuj per te  mire  nga  Shtetet e  Bashkuara  te Amerikes, ku  ka  nje  shoqeri sekulariste, prandaj  i ka ftuar kosovaret qe  te  marrin ide nga  atje  se  si duhet  vepruar  ne  rastin konkret. Sipas  tij, ligji ne  Amerike lejon bartjen e hixhabit, prandaj  nuk  paraqiten probleme te kesaj natyre atje.

"Nuk mendoj  qe  europianet e  kane  zgjidhur me  sukses çeshtjen me  hixhabin. Mbeten mjaft  probleme ne France, Britani  e Gjermani.  SHBA – te kane percaktim shume te qarte, sepse nese dikush  ndalon hixhabin, ky  do  te konsiderohej veprim  antikushtetues" ka  thene profesori Voll.

Sipas tij, globalizimi po e  sfidon sekularizmin e  modes  se  vjeter, i  cili ne  te  shumten e rasteve eshte  identifikuar me  mosbesim ne  asnjeren nga  fete e veçanta. Kjo, per  faktin qe, sipas profesorit  Voll, ne  boten bashkekohore gjithmone e  me  shume ka  mirenjohje per  ata qe  besojne  ne diçka.


pjesë nga "Koha Ditore"

  • Postime: 2356
  • Karma: +0/-2
  • Gjinia: Mashkull

#12 ne: 28-09-2007, 19:13:03
xhavo,
A dini ju se çka kuptojmi me emrin shkolle publike e shkolle private?
Mandej, si eshte e mundur qe vetem keto tri vajza ne mesin e qidra miave ne kosovë te iu shkoje mendja qe nje dite ne moshen 18 vjeçare te vejne shami, kurse deri dje e me vite keta nxenes ndiqnin mesimet normalishte pa shami, pra shifet se ketu dreçi po punon per te keq, apo jo, ka diçka qe nuk kuptohet sjellja e tyre pra as nuk mund te pranohen me ne  shkollë me shami.
eh, tjeter do ishte po te vinin keto vajza nga nje bote tjeter, per shembull nga shtetet islamike qe te studiojn tek ne, atehere ne do te turperoheshim nese do ua ndalonim shkollimin e  tyre me bartje te shamive.
mirepo kjo per nje çast secilit qe ti teket te nesermen mund te vije ne shkolle i veshur me mbuloje apo nudo ?
kjo e e papranueshme ne nje sistem demokratik !

  • Postime: 1364
  • Karma: +2/-0
  • Gjinia: Mashkull

#13 ne: 28-09-2007, 21:31:25
Kreksi
Askush nuk po i ndalon femrat 15-16 vjeçare me minifunda, askush nuk po i përjashton nga shkolla, e as ato me te vjetra se këto.
Zotri i nderuar kini kujdes se po cënoni një te drejt me elementare njerëzore: te drejtën për shkollim dhe shfaqje te lirë te besimit dhe mendimit. Shamia është çështje besimi dhe praktikë e adhurimit ndaj Zotit, nuk është kurrfar simboli qe vihet e hiqet kur t'i teket kujtdo.

Në shumë vende te botës lejohet shamia, p.sh. në SHBA. E këtu është fjala për emigrant. Paramendo kjo e drejtë po i sigurohet emigrantit, e çka nëse i ndalohet vendasit.

Arsyetimi i ministrit te arsimit Agim Veliut është shumë qesharak dhe naiv, sepse mbulesa nuk është propagand fetare. Po për çfarë propagande është fjala këtu? Kush po bën propagand këtu dhe kush kujt po i imponohet? çka po iu pengon juve zotri, kur ato e vëjnë vetë, me dëshirën e tyre?

Zotri mos ma krahaso ti mua këtu mbulesën me lakuriqësin, sepse mbulesa shpreh devotshmeri, moral, sinqeritet, seriozitet, kulturë, ndërsa lakuriqësia është dekadencë, lazdrimllëk dhe madje kurvëri. Këto janë gjëra që nuk përputhen dhe janë larg njëra-tjetres sa lindja me perëndimin.

Zotri te nderuar ju ndoshta kënaqeni pse një vajzë te dikujt i ndalohet shkolla edhe e drejta e mënyres se veshjes morale, por dikush tjetër shqetësohet shumë, dhe hidhërohet, edhe madje nervozohet. Nëse ky fenomen merr përmasa, mund te ketë konsekuenca, sepse mbulesën s'mund ta ndalin kurrë, por po e ndalin shkollimin, po cenojnë lirinë. Po kjo nuk do t'iu zgjatë shumë (shkijeve tanë) me emrin e Zotit!

  • Postime: 3079
  • Karma: +22/-4
  • Gjinia: Femer

#14 ne: 28-09-2007, 23:55:12
Xhavo, nuk duhet te befasohesh nga këndvështrimi i Kreksit.
Një person jobesimtar nuk i kupton besimtaret dhe ndjenjat e tyre fetare. Plus asaj, me sa di unë ai jeton ne Francë d.m.th. ka mësuar tolerancen fetare te francezeve te cilët me politikën e tyre kan arrit te krijojne gheto tepër te varfura ku ekziston një % e lartë e kriminalitetit.
Gjith kjo se emigrantet ne Francë trajtohen si njerëz te shkalles se dytë!

Uroj mos e perjetojme te njëjtën gjë ne Kosovë, te behet ndarja e qytetareve ne baze te besimit fetar.

Unë e morra shembullin e Austrise, këtu feja Islame është fe e pranuar qe nga viti 1912 kur edhe doli ligji për pranimin dhe lejimin e praktikimit te lirë te fesë Islame. 1982 ka filluar Mesim Besimi i Fese Islame ne shkollat publike, lende zgjedhore d.m.th. prindet dhe nxenesit zgjedhin a kanë dëshirë ta ndjekin këtë lende apo jo. Sot ne Austri e ndjekin mesimin e fesë Islame rreth 40.000 nxënës ne perafersisht 2700 shkolla shperndare anë e mbarë Austrise. Nga 1998 ne Vjene ekziston Akademia Pedagogjike Islame ku shkollohen pedagoget për mesimdhenien e këtyre nxenesve. Kjo shkolle është hapur me qëllim qe te krijohen kuadro sa me te mira për nxenesit musliman. Ushtarët kanë mundësi (me kerkesen e tyre dhe një vërtetim nga Bashkësia Islame) sherbimin ushtarak ta kryejne ne një kaserne ku ju lejohet ta kryejne obligimin e faljes (namazit) 5 here ne ditë. Muslimani ka te drejtë te falet ne vendin e punës, ligji ia siguron këtë, nëse punedhenesi ia mohon ai e shkel ligjin!
Këtu nxenesit siç thash ne postimet paraprake shkojnë në shkollë si te ju doje qejfi duke respektuar etiken e veshjes qe mos dalin lakuriq.
Ekzistojne pedagoge te cilët japin mësim nëpër shkolla me mbulesë. Përderisa kanë kualifikimin e duhur dhe plotesojne kerkesat e vendit punës ata nuk duhet te diskriminohen për shkak te veshjes tyre.
Ne Prizren ishte tash shpejte rasti i dy kanditateve për vend pune te cilët u rrefuzuan për shkak te shamisë. Me sa di ata vajza kanë kryer fakulltetin ndërsa në vend të tyre janë pranuar kanditatet qe kanë kryer shkolle te lartë.

Imagjinoni tani cfar te drejta kanë -emigrantet- këtu!!!

Sa absurde me duket kjo, unë te jetoj ne përëndim, jam e huaj ne këtë shtet dhe i gezoj gjith të drejtat e mia! Ne rast se kthehem ne vendlindje duhet te plasi koken me vellezerit dhe motrat e mia për gjëra te cilët nuk duhet as te debatohen!

Shamine nuk mund ta quash "Simbol fetar", shamia është  Obligim i çdo muslimane dhe me ndalimin e shamisë ti ja merr te drejtën e praktikimit te lirë te fesë.
Nëse ndiqet modeli qe shkollat te mbeten laike nuk mund ti detyrosh edhe nxenesit te bëhen "laik", besimi është çështje shpirtërore e cila duhet të respektohet dhe jo te shkelet!

Uniforma shkollore mund të mbahet edhe me shami ne kokë Siri00. Ne Iliride kam pare nxeneset e shkollave mesme qe veshin uniformat shkollore dhe mbajnë shami. Këtë e bëjnë përballë Maqedonit, ndërsa ne Kosovë ka ardh dita mos mundet ta bejsh përballë shqiptarit, vellaut tënd!

  • Postime: 3079
  • Karma: +22/-4
  • Gjinia: Femer

#15 ne: 30-09-2007, 20:00:45
A është shamia ferexhe?!

Qemajl Morina

http://www.gazetaexpress.com/pdf/888.pdf

Gazeta Express, fq. 5, e premte, 28 shtator, 2007

 

Reagim në artikullin "Një shtet pa ferexhe", të botuar në të përditshmen e "Express", të datës 24 shtator 2007, të autorit, Nebi Qena.

 

Për çështjen e shamisë në shkollat e Kosovës është debatuar disa herë. Janë të njohura se si janë zhvilluar debatet dhe rezultatet e tyre. Kësaj radhe kishim të bënin më tri nxënëse në dy shkolla në Skenderaj. Ajo që tërhoqi vëmendjen time ishte titulli i shkrimit dhe fotoja. Kjo më bëri që të hulumtoj rastin dhe të pyes se a është fjala për shami apo për ferexhe. Sepse, dallimi në mes të dyjave është shumë i madh. Për çka redaksia, e cila pranon autorësinë e titullit, duhet të ketë pasur kujdes. Unë nuk besoj se redaksia nuk e ka ditur dallimin në mes shamisë dhe ferexhesë, por qëllimi është keqkuptimi, keqinterpretimi dhe keqinformimi me dashje për të nxitur reagime dhe tensione të panevojshme dhe të kota.

Në një shoqëri demokratike, që mëton të jetë edhe shoqëria jonë kosovare, nuk ka asgjë të keqe që të ketë mendime të ndryshme rreth shumë çështjeve më të cilat ballafaqohet shoqëria e jonë. Por, janë të pavend dhe jo bindëse konstatimet, se "kjo (lexo shamia) e dëmton kërkesën tonë për pavarësi, dëmton tërë konceptin tonë", qoftë ai edhe kryetari i Akademisë së Shkencave edhe Arteve të Kosovës, Rexhep Ismaili.

Për një qytezë të vogël dhe të pazhvilluar siç është Skenderaj, preokupim i përgjegjësve të arsimit atje duhet të jenë problemet esenciale të arsimit, siç është infrastruktura shkollore e jo shamitë e tri nxënësve. Ajo që dëmton çështjen e Kosovës në sy të ndërkombëtarëve, por edhe të vendorëve, nuk janë shamitë mbi kokat e tri vajzave në Skenderaj, por është mos zbatimi i ligjit, dhe padrejtësia që po u bëhet atyre nxënëseve, duke i suspenduar nga shkolla. Këtë më së miri e vërteton shkresa që ushtruesi i detyrës së Ombudspersonit i ka dërguar kryeministrit të Kosovë s dhe Ministrit të Arsimit, për kthimin e tri nxënëseve në procesin arsimor, duke gjykuar veprimin e instancave arsimore të Skenderajt si të paligjshëm.

Ajo që të habit edhe më tepër është se në momentin kur strukturat politike më të larta të Kosovës, në vend se ato ta ngrinin zërin kundër këtyre padrejtësive, të cilat në kontuinutet po u bëhen vajzave tona, atu shohim se z. Ylber Hysa, historian dhe politikan kosovar, e ne do të shtonim edhe kandidat e ORA-së për kryetar të Prishtinës, " i ka duartrokitur vendimit të bordit shkollor, duke thënë që edukimi jofetar është themeluar fuqishëm në Kosovë". Për të shtuar se "heqja e ferexheve, para një shekulli e gjysmë ishte mundim emancipues për shqiptarët. Ndërsa (heqja e ferexheve) sot ka fituar karakter social dhe kulturor".

Nëse z. Hysa, si historian është cituar saktë nga autori i shkrimit, nuk ma merre mendja se kjo ka ndodhur para një shekulli e gjysmë, por nëse ai e ka fjalën për aksionin kundër shamive të grave myslimane të regjimit sllavokomunist pas Luftës së Dytë Botërore gjatë okupimit jugosllav të Kosovës, e ai ka nostalgji për atë regjim kjo është çështje private dhe le të mbetet në ndërgjegjen e tij. Ajo çka më intereson mua si qytetar i thjeshtë është se derisa na kemi politikan dhe deputet të tillë, të cilët nuk çajnë kokën për interesin e popullit të tyre dhe zbatimin e ligjit, nuk ka shpresë që ne të dalim nga kjo gjendje në të cilën gjendemi sot. Këtë më së miri e ilustron Kur'ani, libri i shenjtë i myslimanëve , i cili thotë; "Zoti nuk do ta ndryshojë gjendjen e një populli derisa ai të mos e ndryshoj vetveten".

Andaj leksioni që do të mësojnë ndërkombëtarët nga rasti i tri nxënëseve të Skenderajt është se ku përfaqësuesit e këtij populli janë në gjendje të shkelin të drejtat e popullit të vet, në prezencën tonë në Kosovë, si do të sillen ata me pakicat tjera pas pavarësimit të Kosovës?!



#16 ne: 22-11-2007, 03:32:10
Ish shum i dhimbshum ky artikull tregues i shum (intelektualve) te Kosoves, duke filluar nga  akademikte deri te drejtort e shkolles.
Nje gjenerat e kohes qe e drejtojn msimin edhe politiken ne Kosove,
Jan po aqe cinik njerz qe nga nje her smundem ase me mendue se ku bazohen per vendimet qe i marrin per popull edhe per atdhe ton qe shum shtrejt e pagujtum shum her per qindra vite te tera.
Une sjam kunder as nje feje ne bot e cila eshte ne sherbimin e njeritu per te besuar ne diqka apo qkado qofte aje besim.
Ama jam shum i kujdeseshum edhe duhet te jen shum te tier nga njerzit te pa fe ose te pa besim.
Per me u be i bute edhe kuder e qyqan besoj qe ase BE e as USA nuk kan met dashte  sikur qe e ke lmue rezhimin e serbis a takan perrshoshe nejher: jo kurr edhe kurr skan me ta pershosh ata qe eshte Lariqk:
Se pamvarsia jon nuk u nis pahiri e ska me mebet pahiri ka plane qe eshte nis edhe ka me u krye sidoqoft qe fmia apo nxensit shkojn ne shkoll, Kur per Shqiptare e ka dit Evropa edhe Britania e Amerika na se kena dit per vete se kush jemi "sikur sod qe spoe dim"
Po juve allahu ju maroft siq ju ka marrue po leni nxansat te shkojne ne shkoll e let shkollohen se serbia e ka be ktehen ne 90 kur deshti me implementue ligjin e beogradit ne kosov e besoj qe eshte dale nga moda ky sistem me i qit fmin e nxansit nga shkolla: se shum tier te juve qe e marrin drogen neper koridore te banesave apo nper lifta te prishun te ndertesave e prostitucionie e korrupcioni e mose aplikimi i ligjit e siguria ne rrug e fmive neper qender te kryeqyteti te kosoves pa kalim komsor pa semafor rrugor pa te drejt perparsie ligjore te komsorit pa shenja ne rrug te kryeqyteti te kosoves, pa kushte minimale UJE, RRUGE, SPITAL, NDIHM TE SHPEJT RESPEKTIM I LIGJIT, KTEO STE LAN ME HY NE BASHKSIN EVROPIANE E ASE ME U BA FSHATE SE JO QYTET E JY TE GJORT PO MENDONI SHTET.
Ndoshta se ju e kini aplikue uniformen ne shkollat kosovare athere qdo nxense duhet me vesh uniformen shkollore ne shkoll, e nese seka nje uniform ne pershttje te ligjit per shkoll, me keq ardheje smundesh me detyrue ase nje nxens se si me u vesh ne shkoll eshte deshir e tina plote;  

Duhet me punue shum qe Arsimi ikosoves me hec perpara se jem shum te mbrapambetur ne raport me vendet per rreth edhe shumicen e botes.

Duhet qe Ministria e  Arsimit te kosoves ta deshmon qe shkollimi eshte sendi ma i dashtur per fmit e nxensit e kosoves.

Duhet qe ministria e arsimit te ben pun ashtu qe ase nje fmi i teritorit te kosoves mos te jet jashte bankes shkollore.

Duhet qe ministria e arsimit ta ben te atill qe qdo nxense ta sheh enderr naten banken shkollore edhe me pa durim me shkue ne te neser.

Duhet qe M/A te ket rekorde per secilin nxense kohen e viimit te msimeve edhe kushteve pase orarit te msimit.

Duhet qe M/A ta siguroj materjalin msimor per secilen shkoll ne teritorin e kosoves.

Duhet qe M/A ta siguroj qe msuesi i shkollave te kosoves ta merr rrogen ne standarde  te shteteve fqinje mesatare.

Duhet qe M/A te siguron higjenen e VC (wc) NE TE GJTIHA SHKOLLATE E KOSOVES.   ETJ...
MA NE FUND KA MINISTRIA E KOSOVES SHUM GJERA PER ME I BA ME RANDSI PER KOSOVE E FUNDIT ISH KJO QE U PERMEN ME U MARRE ME KET QESHTJE TE FEREGJES APO SHAMIS E CILA ESHTE DESHIR E PERSONIT.  

  • Postime: 2356
  • Karma: +0/-2
  • Gjinia: Mashkull

#17 ne: 23-11-2007, 21:56:04
U mundova qe te ju kuptoja  ama aspak nuk ia arrita te mesoja se per qfaare po flitni...
Per antaret qe presin spjegime ne kete tem juve keni mbushur faqen se koti, pra behu me i lehte herave tjera qe t'ju kuptojmi edhe ne...

  • Postime: 2356
  • Karma: +0/-2
  • Gjinia: Mashkull

#18 ne: 24-11-2007, 23:09:44
CITUAR NGA AIDA;
Shamine nuk mund ta quash "Simbol fetar", shamia është  Obligim i çdo muslimane dhe me ndalimin e shamisë ti ja merr te drejtën e praktikimit te lirë te fesë.
Nëse ndiqet modeli qe shkollat te mbeten laike nuk mund ti detyrosh edhe nxenesit te bëhen "laik", besimi është çështje shpirtërore e cila duhet të respektohet dhe jo te shkelet!

********************************************
Po sipas kesaj qe shkruani andj nga edhe ju rreh zemra, juve me mire do ju bie qe te ktheheni ne Arabi saudite, pse jo edhe ne Iranë, me siguri qe atje do e ndieni vehten me te lumtur prane motrave tuaja myslimane, pasi qe andej ju rreh zemra, askush nuk ju ndalon te shkoni atje...pasiqe me motrat shqiptare nuk mund te komunikosh me fare, me te huajat besoj se do kalojsh me mirë apo jo...
Hajt pra, selam !


  • Postime: 7
  • Karma: +0/-0

#19 ne: 25-11-2007, 19:14:06
  Ne radhe të parë besimi fetar nuk mbahet me shamia.Kërkojë falje nga gjinia femrore por edhe prostitutkat mund te vejne shamia dhe shtrohet pyetja sa i bene shamia ato me te moralshme se ato qe nuk kanë shamia.
  Kur është fjala për lirite dhe të drejtat e njeriut, ma merr mendja seduhet ne radhe të parë ta shtrojme çështjen ndryshe. A nuk është shkelje e te drejtes se femres (njeriut) ,kur burri del ne jeans dhe ne kanatiere e ajo ne pikë te vapes duhet te mbaje shaminë ne kokë e mantilin gjer në fund te kembeve dhe mbytet ne djerse.
   Ne këtu flasim sikur femrat tona lakmojne shamijat dhe mbyllim sytë para faktit se  90 % nukj i mbajnë shamijat nga besimi. Kur i kanë pyetur pleqte tanë se a kanë dëshirë apo jo te mbajnë shamia.
   Ne fund mendoj se shqiptarët ,te cilët e kanë percaktua si qëllim hyrjen ne BE kanë detyra dhe pune shum me te rëndësishme ne pershtatjen e normave dhe kushteve me vendet e BE-se se sa te fillojnë tani ne drejtim te kundërt. Besoj se  shamia nuk e bene femren shqiptare as me musilimane as me te ndershme se sa është.
  Të ishte puna për shamia ,dimia,tirqi,xhamadana  shqiptarët do të ishin ne krye te listes se shteteve europiane ,por për fat te keq jemi ne përgjithësi populli me i varfer,me papunesine me te madhe dhe me kriminalitet me te zhvilluar ne Europe.

  • Postime: 2356
  • Karma: +0/-2
  • Gjinia: Mashkull

#20 ne: 25-11-2007, 20:31:01
  Ne radhe të parë besimi fetar nuk mbahet me shamia.Kërkojë falje nga gjinia femrore por edhe prostitutkat mund te vejne shamia dhe shtrohet pyetja sa i bene shamia ato me te moralshme se ato qe nuk kanë shamia.
  Kur është fjala për lirite dhe të drejtat e njeriut, ma merr mendja seduhet ne radhe të parë ta shtrojme çështjen ndryshe. A nuk është shkelje e te drejtes se femres (njeriut) ,kur burri del ne jeans dhe ne kanatiere e ajo ne pikë te vapes duhet te mbaje shaminë ne kokë e mantilin gjer në fund te kembeve dhe mbytet ne djerse.
   Ne këtu flasim sikur femrat tona lakmojne shamijat dhe mbyllim sytë para faktit se  90 % nukj i mbajnë shamijat nga besimi. Kur i kanë pyetur pleqte tanë se a kanë dëshirë apo jo te mbajnë shamia.
   Ne fund mendoj se shqiptarët ,te cilët e kanë percaktua si qëllim hyrjen ne BE kanë detyra dhe pune shum me te rëndësishme ne pershtatjen e normave dhe kushteve me vendet e BE-se se sa te fillojnë tani ne drejtim te kundërt. Besoj se  shamia nuk e bene femren shqiptare as me musilimane as me te ndershme se sa është.
  Të ishte puna për shamia ,dimia,tirqi,xhamadana  shqiptarët do të ishin ne krye te listes se shteteve europiane ,por për fat te keq jemi ne përgjithësi populli me i varfer,me papunesine me te madhe dhe me kriminalitet me te zhvilluar ne Europe.

Ju pergezoj Rrembimi,

Kjo eshte pra shpresa jone se ka njerez perparimtar ne trojet tona te cilet do ti thojne varferis e prapambeturisë; Stop !

  • Postime: 3003
  • Karma: +5/-1
  • Gjinia: Mashkull

#21 ne: 26-11-2007, 04:52:48
Per ty eshte perparimtar, per mua eshte thjesht nje njeri qe nuk e ka haberin nga aktualiteti dhe nga e verteta.

E njejta vlen edhe per ty, Kreksi.

  • Postime: 7
  • Karma: +0/-0

#22 ne: 26-11-2007, 20:25:03

  I nderuari Bekimi,

     Realiteti yne eshte i hidhur sot,ashtu si ishte i hidheur dhe ne shekuj qe kaloi ky popull nen roberine e huaj. Ne roberine shum shekullore jo vetem qe pesuam vuajtje,dhune,tragjedi, por humbem shum vlera autoktone kombetare duke i ndrruar ato me vlerat e huaja.
     Nje nder vlerat me me negative qe na lane pushtuesit osmanlij ishte margjinalizimi i rolit te femres ne zhvillimin dhe edukimin e familjes dhe shoqerise ,duke i dedikuar asaj izolimin dhe mbulimin e fytyres dhe mbylljen e saje. Po si mund te zhvillohet nje shoqeri e bashkohore nsese femres sone ,pra njeriut nr nje ne  edukimin e femijeve tane i percaktojme rolin e robit .
   
      Vetm njerze te verberuar nga fanatizmi fetar dhe ata qe besimin ekane si burim te perfitimeve materiale mund te propagandojne mbulimin e femres gjoja per te shpetuar mashkujt nga mekati i tundimit . E dini ju fare mire se burrat e shum grave qe mbajne shamia e  mantila te gjate , tundohen gjithesesi sepse shum prej tyre ne Kosve dhe diaspore hargjojne edhe metelikun e fundit neper bordele dhe bare te nates.
       Rrobet dhe  grdhiqet nuk e ruajn nderin more Bekim. Nderin dhe dinjitetin e ruan ngritja e vetedijes dhe ndergjegjejes, te nenave,motrave dhe bijave tona me ane te shkollimit dhe edukimit ,ne menyre qe ato te edukojne femijte e tyre ,pra femijte tane te ruajme te gjitha ato tradita dhe vlera pozitive kombetare dhe te ecin nga shoqerite e civilizuar dhe te zhvilluara te Europes,duke u perpjekur qe te behet seleksionimi ne konsumimin e vlerave ,pra te perpiqen te konsumojne vetem vlerat pozitive.
       Preskettiva dhe e ardhmja e femijeve tane duhet kerkuar ne civilizim dhe demokracite perendimore nga eshte drejtuar edhe Turqia ,e kurresi nga nga drejtimi i kundert  ku eshte ne ekspanzion urrejtja,dhuna,veteshkaterrimi.
     

  • Postime: 3003
  • Karma: +5/-1
  • Gjinia: Mashkull

#23 ne: 26-11-2007, 20:41:31
Rrembimi, po te them nje gje.

Vendosja e shamise me dhune dhe poashtu heqja e saj, po me dhune, eshte prapambeturi dhe shkelje e te drejtes dhe dinjitetit te gruas.

Ne kete rast, eshte shkelur e drejta dhe dinjiteti i ketyre vajzave, te cilat me vetedijen dhe deshiren e tyre kane vendosur qe ne trupin e tyre te mbajne shamite.


Tregohu perparimtar dhe i drejte e mos gjyko si te te konvenoje por gjyko ashtu si eshte e drejte.


Ndersa, sa per perendimin qe ke permendur, atje o vella, ka femra te mbuluara me shami me mijera here me shume ne numer se ne Kosove.

Dhe cka eshte kryesorja, atje respektohen me shume se ne vendlindjet e tyre.


Nejse, mos e zgjas shume, sepse me tipa si ju (mos ma merr per keq) kam biseduar me qindra here dhe nuk eshte puna se mund te bindeni)

Ju pershendes perzemersisht.

  • Postime: 7
  • Karma: +0/-0

#24 ne: 27-11-2007, 00:38:13

   Bekimi ,
   Perse insistohet ne mbajtjen e shamise ne shkolla tona .E dini se ne tere boten e qyteteruar ne shkolla ka norma ,pra rend shtepiak te cilit duhet ti permbahen si nxenesit ashtu edhe arsimtaret. Merrnje me mend ne nje shkolle multikonfesionale si do te dukej paraqitja e jashtme nxenesve,nja sfilate veshjesh dhe pamjesh. Keto bijat dhe motrat tona deri dje nuk nuk i mbanin shamiat ,athua valle ua ndaloi ndokush? Disa vllezer deri dje nuk mbanin mjekrra dhe floke te shpushpuritur,madje do te ishte turp ti shihtedikush asht e te veshur me pixhama apo pantolla trfertalesh.
    Shtrohet pyetja nga na ardhi ky trend dhe me cilin qellim? A kane keto fare lidhje me traditen dhe kultivimin e kultures se popullit ton? A jane keto ne interes te rruges qe e trasuam me gjake e sakrifice. A eshte caku i shqiptareve tu bashkohet shteteve dhe shoqerive demokratike civilizuese europiane apo talibanizmit e vehabizmit qe sot e kan shendrrua nje besim te paqes dhe dashurise njerezore ne nje tabu rrenqethes per njerezimin.
     A nuk jemi deshmitare te dhunes se papare dhe luftes vllavrasese mes muslimaneve,ku madje nuk kursehen as besimtaret neper xhamia? A jane ne interesin e shqiptareve aktulizimi dhe krijimi i imazheve te tilla ne kohen kur per fatin tone po vendosin qendrat e vendosjes qe kane  rezerva te medha ndaj ketyre dukurive.
      Mund te thote dikush se ne jemi te tille dhe ashtu duhet te na pranojne te tjeret. Keto nuk jane veshjet as kultura jone kombetare: Besimi cilido qofte eshte i importuar dhe eshte qeshtje shpirterore dhe personale. Allahu lutjet me siguri do ti pranoje edhe me shami edhe pa shami ,sepse ai kur e jeretisi Ademin e Haven nuk ua veshi pixhmet ,as pantollat trefertalesh Ademit e as nuk i vuni shamine dhe mantilin Haves. keto i menduan njerzit pastaj.

Temat e fundit