Islami apo Ateizmi - Libraria Islame

×
Albanian Forums, Zerion Zeri yt Zeri Info, Forumi Shqiptar Al Virtual, Diskutime, Biseda, Chat Njofje, Informatika, Teknologjia, Gazeta Tema, Gazetat Shqiptare, Bota Sot, www Channel Albania, Telegrafi Kosovo, Ballkani Web, Gazeta Lajme shqip, Lajmet e Fundit Shqiperia Kosova, Dita, Panorama, Kryeartikull, Faqja Kryesore, Video Shqip, Muzike Shqipe, Njoftime, Lajmerime, Temat Online, Gazetat, Kosovare, Shtypi Ditor, Sporti Shqiptar, Dashuria, Pyetje Pergjigje, Keshilla, Ndihme, Webmaster Shqiptar, Familja, Shqiptaria, Muzika, Receta Gatimi, Imazhe, Vipat-shqiptar, Aktualiteti
Media Sociale
Mesazhe Private
Shqiptaret duke lexuar tema interesante dhe te ndryshme
Tema re

Islami apo Ateizmi

· 6 · 1573

Islami apo Ateizmi

· 6 · 1573

  • Postime: 532
  • Karma: +1/-0
  • i identifikuar

    ne: 23-09-2005, 13:29:37
    PASQYRA E SHKRIMIT

    CFARE DUAM TE THEMI ME FJALEN ATEIZEM

    SHKAQET E LINDJES SE ATEIZMIT
    .
    KISHA EVROPIANE
    PADREJTESITE E BOTES KAPITALISTE
    DALJA NE DRITE E DOKTRINAVE EKONOMIKE ATEISTE
    BASHKIMI I ATEIZMIT ME FORCEN MATERIALE
    BOTA ISLAME U MUND PERPARA SULMIT EVROPIAN
    JETA E RE PRE KENAQESIVE E QYTETERMIT
    VORBULLA E JETES

    EFEKTET E ATEIZMIT NE JETEN E NJEREZVE

    SHQETESIMET DHE LUFTA E BRENDSHME
    HUMBJA E ENDERGJEGJES DHE PRIRJA PER KRIME
    EGOIZMI DHE INDIVIDUALIZMI
    SHKATERRM I SISTEMIT FAMILJAR
    SHKATERRIMI I SHOQERIVE NJEREZORE
    KRIMI POLITIK

    SI TA TRAJTOJME PROBLEMIN E ATEIZMIT

    THIRRJA PER NJESIMIN E ALLAHUT TE MADHERISHEM
    KUJDESI PER EDUKATEN MORALE
    REZISTENCA KUTNDER DYSHIMEVE QE PERHAPIN ATEISTET
    ARGUMENTI JO GJITHJMONE ESHTE VETEM FJALE

    DIALOGU ME ATEISTIN

    ARGUMENTET PER EGZISTENCEN E ZOTIT



    ZOTI AS KA LINDUR AS NUK ESHTE I LINDUR
    NESE ZOTI I KA CAKTUAR VEPRAT PSE THERRET NE PERGJEGJESI
    PSE ZOTI KRIJOI TE KEQEN
    SI ESHTE PUNA E ATIJ QE SKA DEGJUAR PER ISLAMIN
    XHENETI (PARAJSA) DHE XHEHENEMI (FERRI)
    A ESHTE FEJA OPIUM ?
    QENDRIMI I ISLAMIT NDAJ FEMRES !
    SHPIRTI
    NDERGJEGJA
    A PERMBAJNE ELEMENTE IDHUJTARESK CEREMONITE E HAXHIT ?
    A ESHTE KURANI VEPER E MUHAMEDIT ?
    KURANI ESHTE SHPALLJE PREJ ZOTIT
    DYSHIMET
    QENDRIMI I ISLAMIT NDAJ EVOLUCIONIT.
    BUKURIA E FJALES "LA ILAHE IL-LALL-LLAH"
    PERSE ESHTE I NEVOSHEM DENIMI
    VDEKJA
    ETJ

    • Postime: 532
    • Karma: +1/-0
  • i identifikuar

    #1 ne: 23-09-2005, 13:32:35
    BISMIL-LAHIR-RAHMANI-RRAHIM

    Me emrin e Allahut, te Gjithemeshirshmit, Meshireplotit

    Lavdi Allahut, Zotit te boterave, meshira dhe paqja qofshin per robin dhe te Derguarin e Tij besnik, si dhe per te gjithe te derguarit e Allahut pa perjashtim. Deshmoj se nuk ka zot tjeter pervec Allahut qe eshte nje dhe se Muhamedi eshte rob dhe i Derguar i Tij.

    Rinia jone islame eshte bere pre e propagandes ateiste e sadiste, mohuese te fese. Nga nje komb sundues, jemi bere.nje komb i shtypur. Dikur e hapnim boten me misionin e Allahut, i nxirrnim njerezit nga erresira ne drite, nga shtypja ne drejtesi, nga politeizmi ne monoteizmin e Allahut, nga ngushtesia e botes ne gjeresine e saj, nga prepotenca fetare e ushtruar nga fe te ndryshme, ne drejtesine islame; ndersa sot jemi bere nje komb, ne tokat e te cilit shtypja dhe injoranca gjejne strehe, ku bijte e te cilit rreshqasin nga feja e trashegimia e tyre, mallkojne te kaluaren e ngritur nga paraardhesit dhe perqafojne dogmat e mohimit te fese, kalojne ne pozitat e ateizmit e te idhujtarise. Para kesaj gjendjeje e gjeta te domosdoshme qe te marr persiper pjesen qe me takon nga pesha e perhapjes se fese islame, te ngarkuar nga Allahu, duke botuar njohurite e pakta qe m'i dha Zoti per t'i pervetesuar.
    Lavdia dhe mirenjohja fund e krye i perkasin Allahut. S'ka dyshim se qeshtja e ateizmit eshte njera nga ceshtjet me te renda qe qendrojne sot perpara rinise se kombit tone. Ne kete broshure do te mundohem te paraqes nje pamje te kesaj gjendjeje dhe menyren e trajtimit te saj. Kjo pune, ndoshta do te ktheje te paudhet ne rruge te drejte dhe do te ndihmoje vellezerit besimtare ne gjetjen e menyrave te trajtimit te kesaj dukurie. Vetem Allahut i kerkohet ndihme. Vetem Ai i ka mundesite dhe fuqine absolute.

    SE PARI: HYRJE DHE SHPJEGIM

    HYRJE .


    Bota e shekullit tone po vuan nga probleme te shumta. Me gjithe perparimin material gjigantesk, me gjithe te mirat e bollshme qe shkenca i siguroi per jeten dhe perparimin e njeriut, ne jetojme nen peshen e disa komplikimeve te tmerrshme qe lindin nga njeri-tjetri. Nga keto permendim shqetesimet psikologjike, turbullirat, perhapjen e krimit, imoralitetin, individualizmin, egoizmin, padrejtesine e shtypjen me plot kuptimin e fjales, shthurjen dhe dekompozimin. Cdo dite degjojme per skandale politike e financiare. Asnje vend i botes nuk mund td shpetoje nga keto semundje, te cilat perparimi material i njeriut nuk mundi t'i zhduke ose t'i pakesoje, perkundrazi, keto semundje duken e perhapen me shume bashke me ngritjen e nivelit material te jeteses se njeriut.

    CFARE DUAM TE THEMI ME FJALEN ATEIZEM

    Me kete fjale ne kemi parasysh mohimin e Allahut dhe te dalurit nga rruga e besimtareve, mohimin e ringjalljes pas vdekjes, mohimin e parajses e te ferrit (xhenetit e xhehenemit) dhe dedikimin e jetes plotesisht vetem kesaj bote. Sot ateizmi eshte nje shfaqje boterore. Bota perendimore (Evropa dhe Amerika), megjithese ne dukje ka trasheguar doktrinen e krishtere, qe e njeh ringjalljen, parajsen dhe ferrin, e ka lene pas dore kete doktrine dhe njerezit atje, tashme, nuk besojne ne tjeter gje veqse ne jeten e kesaj bote, ndersa kisha mbeti thjesht nje tradite e nje monument te se kaluares dhe ne jeten e ne mendjet e njerezve ajo shihet si dicka e kote, pa lezet, kurse ateizmi u be feja zyrtare dhe e konsakruar ne te gjitha. statutet e vendeve evropiane dhe amerikane. Ky ateizem, qe here quhet "laicizem" e here "afetarizem", ne te glitha rastet eshte ateizem, domethene mohim i Zotit.Ne lindje, shteti me. i madh i saj u ngrit mbi bazen e ateizmit. Ky shtet ishte Rusia, e cila mbante doktrinen 'komuniste, njeri nga nenet e se ciles mohon cdo gje te padukshme dhe afirmon se jeta eshte lendore, materiale dhe se lufta e njeriut ne kete jete eshte lufte per te mbijetuar dhe asgje me shume. Shtete te tjera, nder te cilat ishin perhapur fe te mbeshtetura ne disa dogma te se Padukshmes, si,per shembull ,besimi kristian, indusizmi, budizmi e konfucianizmi,shohim se u atrofizuan, aq sa keto fe gati u zhduken perpara batices se ateizmit perendimor dhe jetes moderne.
    Nderkaq, bota islame, e cila deri diku vazhdon te mbahet tek islamizmi, te afirmoje njesine e Zotit e te besoje ne ringjalljen, ne fakt eshte objekt i presionit te gjithanshem te vales se forte te ateizmit, i cili, ne zemrat e myslimaneve, fut dyshimin ndaj fese dhe besimit te tyre. Duke qene perpara kesaj gjendjeje problematike, ne duhet te bejme nje studim shkencor, objektiv, per shkaqet e kesaj gjendjeje dhe per menyrat e mjekimit te saj.





    SE DYTI: SHKAQET E LINDJES SE ATEIZMIT

    Jo me shume se dyqind vjet me pare, problemi i ateizmit nuk ka qene kaq i mprehte e i perhapur, por gjate ketyre dy .shekujve te fundit linden shume faktore qe ateizmin dhe mohimin e Zotit 'e bend fe te perhapur. Shkaqet me te rendesishme te ketij fenomeni permblidhen si me poshte:
    l
    . . KISHA EVROPIANE

    Kisha evropiane ka qene nje shkak i terthorte dhe, nganjehere, i drejtperdrejte, sepse njerezit e kishes, murgjit dhe prifterinjte, e mbushen fend e tyre me percartje e budallalleqe. Ata, per shembull, Krishtin (hazreti Isane a.s.) e ngriten nga qenia e tij njerezore ne piedestalin e hyjnise se amshuar, shpiken idene e gabimit fatal te kryqezimit e te mbarimit, duke i shtuar kesaj ideje shume cartje, lajthitje vulgare e banale rreth tokes, gjithesise dhe jetes. Mirepo, ne periudhen e Rilindjes Evropiane, kur shkencetaret zbuluan te verteta te reja shkencore rreth tokes, gjithesise dhe jetes, murgjit u ngriten ne lufte per mohimin e ketyre te vertetave dhe ata persona qe i besonin te vertetat e reja, zbulimet shkencore, i akuzonin si heretike dhe i denonin duke i shpallur te dale nga feja dhe i kercenonin duke aluzionuar per vrasjen e autoriteteve qeveritare, deri edhe me djegien e tyre ne zjarr. Shume shkencetare paten kete fund te dhimbshem, sepse hodhen poshte pikepamjet e kishes.
    Por levizja shkencore nuk qendroi ne vend. Shkencetaret cdo dite paraqisnin argumente te reja qe vertetonin teorite e tyre, prandaj pikepamjet dhe besimet e kishes filluan te bien poshte. Keshtu qe fitorja, ne fund te fundit, ishte per dijetaret materialiste mbi kleriket. Njerezit u dhane pas shkences materialiste, duke e konsideruar ate si perendi te re, qe siguron mireqenien, forcen dhe perparimin. Njerezit filluan te hetojne sekretet e kishes dhe u skandalizuan nga degjenerimi i murgjve. Per pasoje, ata vendosen te shpetonin nga autoriteti kishtar dhe shtypja shekullore qe kisha ushtronte ndaj tyre me taksa, qe perbenin nje barre te rende ne kurriz te tyre. Keshtu, si pasoje, erdhi refuzimi i plote ndaj te gjitha besimeve fetare, u perhap urrejtja kunder gjerave qe lidheshin me besimin ndaj se padukshmes dhe filluan te akuzonin profetet se gjoja genjyen e mashtruan. Ne kete menyre doli dallga e pare e ateizmit boteror.

    2. PADREJTESITE E BOTES KAPITALISTE

    Evropa sapo shpetoi pjeserisht nga sundimi kishtar. Njerezit zbuluan fuqine e avullit e te makines. Ata u dynden ne industri duke lene bujqesine. Te zotet e feudeve vrapuan drejt industrializimit, filluan te posedojne fabrika te medha, duke grumbulluar pasuri te madhe; nisen te shfrytezojne punetoret ne menyre skandaloze, duke perhapur padrejtesi te medha. Ne kete menyre, dolen ne drite klasat antagoniste: klasa e kapitalisteve te pangopur, nga njera ane dhe klasa e punetoreve te varfer e te shtypur, nga ana tjeter. Kjo padrejtesi e re, e mbeshtetur nga njerezit e fese, u be nje shkak i ri per perhapjen e ateizmit dhe per dyshimin ne ekzistencen e Allahut. Feja u akuzua per mbeshtetje te padrejtesise dhe per paaftesine e saj per te gjetur zgjidhje te suksesshme per problemet qe e preokuponin njerezimin mbi toke. Ne kete menyre, besimet fetare pesuan goditje te tjera: filluan te mohohen, ndersa njerezit filluan te mendojne per te krijuar besime te afta per zgjidhjen e problemeve te tyre jetesore dhe per t'i bindur edhe teorikisht. E, megjithate, feja, perseri, nuk mundi te gjente ilacin qe kerkonin njerezit.


    3. DALJA NE DRITE E DOKTRINAVE EKONOMIKE ATEISTE

    Faktori i trete qe ndihmoi ne perhapjen e vales ateiste eshte ai i daljes ne drite te doktrinave ekonomike ateiste, sidomos ai i doktrines komuniste te shpallur nga Karl Marksi (cifut gjerrnan, babai i te cilit u be kristian). Kjo doktrine niset nga nje pikenisje ekonomike dhe, sipas misionareve te perhapjes se saj, ajo kishte per qellim te trajtonte padrejtesite kapitaliste, te krijonte nje shoqeri socialiste, ku cdo njeri cdo punoje sipas mundesise dhe te shperblehet sipas punes, ndersa me vone, sipas nevojes. Mirepo kesaj doktrine ekonomike pretendentet i dhane ngjyre ideologjike e permasa to reja joekonomike dhe filluan te deklarojne se jeta e njerezve eshte materiale, nuk ekziston shpirt, as ringjallje dhe as Zot; nuk ka jete tjeter, njerezimi qe ne lindjen e tii nuk eshte preokupuar per asgjeo tjeter, pervecse per interesat materiale. Ndersa dalja ne drite e feve, sipas tyre, eshte veper e to pasurve per to mashtruar to varfrit e per t'i shfiytezuar ata, sepse normat morale - besnikeria, ndershmeria, sinqeriteti - to gjitha keto jane produkte to ideologjise fetare, e cila eshte no sherbim to interesave kapitaliste. Per pasoje, komunistet menduan se profetet kane qene demagoge, sepse me fete e tyre kerkonin to dehnin popujt, te vinin ne gjume para shtypjes e padrejtesise. No kete menyre, kjo doktrine ekonomike, me ate filozofi antifetare qe perhapi, u be nje dallge e re ne perroin e ateizmit e te sadizmit. Kjo vale e re, e krijuar nga komunizmi, me sa duket, ka qene vala me e eger qe krijoi ateizmi ne pergjithesi, po to marrim parasysh se komunizmi adoptoi heshtjen e te varferve dhe te shtypurve, e cila, ne vetvete, eshte nje cshtje e drejte dhe humane. Kjo eshte edhe arsyeja qe keta to varfer e te shtypur, qe perbejne shumicen e njerezve, e pervetesuan shpejt kete ideologji te re,e kete fe te re, qe mbron interesat e tyre. Keshtu, keta nuk moren vetem mendimin ekonomik to kesaj ideologjie, por kete fe to re e moren bashke me filozofine dhe dogmat e saj, duke perhapur, kesisoj, ateizmin dhe, bashke me to, edhe doktrinen e re ekonomike. ,
    Suksesi i madh qe realizoi komunizmi duke shperthyer revolucionin bolshevik dhe duke marre fuqine ne Rusi, u be
    faktori percaktues per shkaterrimin e feve dhe per perhapjen e ateizmit, duke e kthyer ate ne nje dogme boterore. Komunizmi, me, shume se si teori e shihte se bota do to perfundoje doemos ne komunizem, duke e propaganduar kete parashikim dhe duke e pare revolucionin me dhune e me gjak si rruge kryesore per perhapjen e komunizmit, me revolucionet qe shkaktoi, e ndezi boten ne flake. Keshtu, kjo doktrine filloi shtypjen me dhune to popujve drejt ateizmit, si ndodhi no republikat islamike te Rusise, ne Kine dhe no vende to tjera. Shtrirja e ateizmit, e shkaktuar nga teoria marksiste, mori fund ne to gjitha vendet e botes.

    4.BASHKIMI I ATEIZMIT ME FORCEN MATERIALE

    Shkaku i katert i inkurajimit te njerezve per te mohuar Allahun e per to perqafuar plotesisht ateizmin eshte bashkimi i forees materiale me ateizmin. -Njerezit konstatuan se Evropa filloi to perparoje, te posedoje force. materiale e te zbuloje sekretet e jetes; vetem atehere kur u shkeput prej ideve e besimeve kishtare. Ata konstatuan, gjithashtu, se nje shtet i tille si Rusia, u transformua ne nje superfuqi vetem atehere kur shpalli se ai eshte shtet afetar.
    Krahas kesaj, ata thane se shtetet qe vazhdojne te kapen pas fese, vazhdojne to jene shtete te prapambetura nga pikepamja e forces dhe e industrise. Duke u nisur nga keto fakte, njerezit kujtuan se shkaku i prapambetjes dhe i paditurise eshte feja dhe se fe do to thote prapambetje e mosdije. Nga ana tjeter, shkenca la gjurme te qarta e te ndritshme ne lehtesimin e jetes se njerezimit dhe ne perhapjen e perparimit e te prosperitetit. Atehere njerezit u larguan nga besimet fetare dhe i besuan
    shkences materiale si nje zoti te ri, te afte qe te mposhte te gjitha veshtiresite mbi kete toke. Madje ky zot lendor i hapi oreksin njeriut per te arritur deri ne planetet e tjera dhe tia nenshtroje ato ne sherbim te tij. Pra, bashkimi i shkences materiale dhe i zbulimeve te reja nga ateistet, beri qe njerezit te besojne se shkenca eshte fryt dhe rezultat i ateizmit. Ky qe nje gabim fatal, per shkak te te cilit u perhap dallga e ateizmit.

    5. BOTA ISLAME U MUND PERPARA SULMIT EVROPIAN

    Evropianet, sapo arriten te sundonin foreen materiale, te perdornin makinerite e te ndertonin fabrika, filluan t'u drejtoheshin vendeve te ndryshme te botes ne kerkim te tregjeve per shitjen e prodhimeve te tyre industriale dhe per te terhequr lendet e para te nevojshme per industrine. Duke dashur te marrin mallrat qe u nevojiteshin me cmime sa me te ulta ose pa cmime fare, keto shtete filluan te perdorin forcen e tyre ushtarake, te rritur ne menyre progresive, per te plotesuar nevojat e veta. Bota islame u gjet ne kulmin e prapambetjes, varferise e dobesise ushtarake e politike,si pasoje e devijimeve dhe largimit nga feja islame prandaj nuk mundi te perballonte sulmin kolonialist evropian. Thyerja ushtarake e myslimaneve perpara pushtimeve evropiane pati pasoja dhe efekte te thella ne tronditjen e parimeve fetare islame dhe ne bllokimin e tyre para vershimit ateist qe sollen kolonialistet evropiane. Popujt myslimane filluan te imitojne kolonialistin evropian, normat morale dhe zakonet e tyre nisen te aderojne ne idete e tij ateiste, mbasi evropianet, kur e lane fene, arriten te forcohen. Te gjitha keto perbenin nje gabim tjeter dhe nje faktor tjeter qe kontribuoi ne shfaqjen e ateizmit boteror.

    6. JETA E RE PRE KENAQESIVE E QYTETERMIT

    Shkenca u hapi dyer te gjera njerezve per te futur ne jeten e tyre mjetet e perparimit e te mireqenies dhe per plotesimin e kerkesave te jetes ne pergjithesi. Mjetet luksoze te transportit, si: vetura, trena, aeroplane; mjete nderlidhjeje; pajisje luksoze te rehatshme; variacione qe te japin kenaqesi ne kalimin e kohes; restorante e pijetore luksoze; veshmbathje elegante; shpikje nga me te quditshmet per te shijuar jeten; rendja pas pasioneve e kenaqesive te ndryshme te gjitha keto i dhane jetes ngjyra terheqese te papara, qe i shtyne dhe i inkurajuan njerezit per tu zhytur ne pellgjet e pasioneve e te shijimeve materiale.Me qene se, ne pergjithesi, feja i ndalon teprimet dhe kerkon racionalitet e ekuiliber ne jete, ndalon pijet alkoolike, imoralitetin seksual, lakuriqesine etj., njerezit, duke mos i njohur dometheniet e qendrimeve fetare ndaj ketyre ekzagjerimeve, menduan se urdhrat e fese perbejne pranga qe u mohojne lirine, qe i privojne nga shijimi i jetes e i pasioneve, prandaj u ;larguan akoma me shume nga feja dhe, ne te njejten kohe, e shtuan urrejtjen ndaj atyre qe u kujtonin boten tjeter dhe i paralajmeronin per zjarrin e ferrit dhe per kenaqesite e parajses. Keshtu, parimet e fese u bene te huaja per ta, ndaj perqafuan ato te ateizmit e te sadizmit.

    7-VORBULLA E JETES
    .
    ,Leshimi i papermbajtur i njerezve mbi jeten dhe kenaqesite qe krijoi qyteterimi perendimor, perpjekjet e tyre per te shfrytezuar cdo mundesi qe te sigurojne mjetet moderne te krijuara prej tij, kane pasur nje ndikim te madh ne preokupimin dhe largimin e tyre nga cdo gje, madje edhe nga vetja e tyre. Si rezultat, njerezit dyfishuan oret e punes per te marre sa me shume paga e per te blere mjete per nje jete te rehatshme, si: lavatrige, fi-igorifere, makina etj. Grate braktisen shtepite dhe moren pjese ne pune bashke me burrat per te lehtesuar peshen e jetes e per te perballuar shpenzimet e reja te saj, per td blere sa me shume mjete moderne qe te ngrihej sa me shume niveli i mireqenies. Filloi, keshtu, terbimi e cmenduria dhe u shumefishua deshira per te siguruar sa me shume lukse. Te gjitha keto shumefishuan perpjekjet dhe aktivitetin duke punuar nate e dite, sa mulliri i jetes filloje te bluaje njeriun e ketij shekulli, duke e shtyre ne pune nate e dite biles edhe me tre turne e duke mos i lene rast qe te mendoje per fatin e tij. Ai punon ne dyqan apo ne fabrike, pastaj jepet pas qejfeve e pasioneve, per tu kthyer perseri ne pune. Keshtu, jeta moderne nuk i le kohe to lire njeriut per tu marre me te vertetat fetare ose kenaqesite shpirterore te tij, apo per t'iu pergjigjur pyetjeve te perjetshme qe perplasen ne brendine e cdo njerju,si per shembull: "Kush e krijoi kete gjithesi? Kush na krijoi ne? Perse na krijoi? Ku po shkojme? A ka fund kjo bote? A ka pasur fillim? Pse ka ndryshime midis njerezve, njeri i pasur e tjetri i varfer, njeri shtypes e tjetri i shtypur, njeri vrases e tjetri viktime? Perse te gjitha keto?"Kush eshte qellimi i jetes se njeriut?.A ka ndonje mision njeriu ne kete bote?.
    Keto pyetje, pra, ne vetedijen e shumices se njerezve mbeten pa pergjigje, sepse njeriu i konsumuar i ketij shekuili po bluhet nga mulliri i jetes dhe nuk ka kohe te mendoje per to.Keto jane arsyet me evidente te dukurise se ateizmit, te perhapur ne menyre kaq skandaloze. Tani, si ka ndikuar kjo dukuri ne jeten tone te sotme dhe cilat jane efektet e saj konkretisht?



    SE TRETI: EFEKTET E ATEIZMIT NE JETEN E NJEREZVE

    Ateizmi pati efekte te dukshme ne sjelljet e njerezve, ne normat morale te kombeve e ne regjimet shoqerore. Keto efekte mund t'i permbledhim si vijon:

    1. SHQETESIMET DHE LUFTA E BRENDSHME

    Efekti i pare i ateizmit ne boten e brendshme te njeriut, te individit, eshte shqetesimi, hutimi, tronditja dhe lufta e brendshme. Cdo njeri e ka nje ndjenje fetare, ndaj ben pyetje te ndryshme: "Pse u krijuam?", "Kush me ka krijuar?", "Ku po shkojme?"Cfare qellimi kemi ne kete bote? etj.
    Ndonese peripecite dhe hallet preokupuese te jetes, nganjehere e largojne vemendjen e njeriut per tu dhene pergjigje ketyre pyetjeve ngulmuese, si dhe deshiren per te njohur sekretin e jetes e te gjithesise, ne jete ndodhin ngjarje dhe lekundje qe e detyrojne te mendoje per keto pyetje. Ne jete ka semundje, fatkeqesi, humbje te njerezve te dashur te families, te te afermve dhe te papritura te tjera, te cilat, me ose pa dashje, e bejne njeriun te mendoje per fatin e te ardhmen e tij.
    Ateizmi eshte doktrine injoruese, sepse eshte ndertuar mbi bazen e mosnjohjes se ekzistences se Zotit, prandaj ai eshte i paafte ta shpetoje njeriun nga hutimi, shqetesimi e dyshimi. Misteri i jetes vazhdon ta mundoje njeriun. Padrejtesite dhe veshtiresite qe hasen ne jete mbeten si ankth qe te merr frymen, sepse ateizmi eshte i paafte per te kuptuar qellimin e jetes e te universit, ai nuk i ofron njeriut asgje tjeter, pervecse nje grumbull hipotezash qe nuk bindin asnje mendje dhe nuk sherojne asnje dhimbje. Keshtu qe, nga ngulmimi i ndjenjave te brendshme e te pyetjeve te perjetshme, njeriu mbetet i shqetesuar dhe i torturuar.
    Ne te kaluaren njeriu gjente nje hapesire kohore per tu marre me vetveten, per te pare qiellin me yjet e tij, detin me magjine e tij, malet me madheshtine e tyre, shkretetirat me gjeresine e tyre, lulet dhe bimet me pamjen e tyre clodhese. Kjo hapesire i bente shume dobi per te njohur Zotin, Krijuesin e madh td te gjitha te mirave. Por njeriu i sotem eshte i bllokuar nga qyteti me pallatet madheshtore,me rruget moderne, me dritat e zhurmat e tij plot ndryshueshmeri qe e hutojne dhe ia humbasin toruan, ia paralizojne mendjen dhe e bejne te paafte qe te kujtohet per Krijuesin e te ndjeje per ekzistencen e Allahut. Keshtu ai behet me i hutuar e me i ngaterruar.
    Shoqeria e vjeter njerezore ka qene e thjeshte, e natyrshme dhe kenaqej me pak. Njerezit e njihnin njeri-tjetrin, bashkepunonin dhe e ndihmonin njeri-tjetrin ne raste fatkeqesie, ndersa shoqeria moderne e qytetit me popullsi te dendur i ka larguar njerezit nga njeri-tjetri, sepse secili merret me hallet e problemet e veta dhe asnjeri prej tyre nuk gjen njeri ku te qaje hallet e te tregoje shqetesimet e problemet. Po i rreshqiti kemba, ose po e gjeti ndonje e papritur, njeriu i sotem nuk mund te gjeje njeri qe t'i zgjase doren, prandaj u shtua frika per te nesermen. Duke u kujdesur vetem per vete, njeriu u be materialist i kujdesshem qe vetem mbledh e grumbullon, por nuk shpenzon. Kjo dhe frika nga e nesermja, kujdesi se c'mund te sjellin ditet i shtuan shqetesimin, tronditjen dhe dhimbjet njeriut, i cili, po te besonte ne ekzistencen e Zotit, ne te panjohuren, ne vendimet e fatet e caktuara nga Allahu, do ta kishte zgjidhur kete nyje. Mirepo ateizmi qe supozon dhe pretendon se njeriu jeton ne kete gjithesi vetem duke u mbeshtetur ne veten e vet dhe se nuk ka Zot qe ta vleresoje e ta ndihmoje, ligjeroi shqetesimin dhe friken e njeriut per te ardhmen dhe prirjen e tij per egoizem e individualizem.

    HUMBJA E ENDERGJEGJES DHE PRIRJA PER KRIME

    2. EGOIZMI DHE INDIVIDUALIZMI


    Prirja drejt individualizmit e egoizmit ishte rezultat i pashmangshem i shqetesimeve shpirterore dhe i frikes nga e nesermja. Ketu kemi parasysh egoizmin qe e ve njeriun ne sherbim te interesave te veta vetjake, duke mos e lejuar qe te mendoje per te tjeret. Te menduarit vetem per vete i zuri vendin bamiresise dhe ndihmes se tjetrit, e cila fiton urimin e Allahut. Ne kete shekull te erret te ateizmit njeriu nuk kujdeset per tjetrin, keshtu, pak nga pak, u shua interesimi i tij per te varfrit e nevojtaret, per familjaret e te afermit, sidomos per prinderit, madje edhe per gruan dhe femijet. Vezhguesit e zhvillimeve ne shoqerine ateiste te Perendimit e te Lindjes konstatojne se deri ku kane arritur njerezit ne rrugen e interesit material e te egoizmit, ku individi interesohet vetem per vete dhe aspak per te tjeret, me perjashtim te rasteve kur ky interesim i siguron atij ndonje dobi. Egoizmi e interesi material u dyfishuan nga prirja e njerezve per qejfet e pasionet, te cilat ua siguroi me bollek qyteterimi modern dhe qe ua lejuan ligjet e ateizmit, i cili mohon boten tjeter dhe jeten e njeriut e ben prone te tij personale. Prandaj njerezit u drejtuan nga pasionet e veta duke i kerkuar e duke i shtuar ato, secili sipas fuqise e perpjekjeve te veta, duke mos njohur meshiren, bamiresine dhe kujdesin per te tjeret. Ne. kete menyre lindi njeriu i sotem materialist e interesaxhi, i cili u be shembull kulture dhe simbol i qyteteterimit ateist evropian qe po perhapet ne boten e sotme.
    Pikerisht se ateizmi nuk edukon ndergjegjen e nuk e tremb njeriun nga nje Zot qe sheh sjelljet e veprat e tij ne kete bote - faktore keta qe nuk e lejojne besimtarin te kryeje padrejtesi dhe e urdherojne ate te beje mire e te kete meshire, ateisti mbetet me zemer te ashper, pa ndjenja e pa ndergjegje. Ateizmi i meson pasuesit e vet se ata linden rastesisht e nuk i krijoi ndonje krijues, ose se ata e krijuan vetveten, se jane kafshe tokesore si te gjitha kafshet e tjera, duke ua trashur akoma me shume ndjenjat dhe duke ua shtuar shtazerine e dekadencen. Keta mundohen te afirmojne vetveten duke u zhytur ne qejfet dhe ne cmendurine e pasioneve. Ndodh qe rrethanat e tyre jetesore ose ligjet objektive njerezore i pengojne ne rrugen e realizimit te deshirave e qellimeve te tyre shtazarake. Ne kete rast keta veprojne per t'i mposhtur rrethanat penguese me ane makinacionesh e dhelperimeve te ndryshme, apo me ane te forces dhe, ne te dyja keto raste, ateisti nuk gjen ndonje pengese te brendshme qe ta ndaloje, sepse ai nuk e ka frike Zotin dhe nuk pret te jape llogari. Keshtu ateisti nuk gjen ndonje pengese ne rrugen e tij, pervec pengesave te ligjeve njerezore e te kushteve te tij faktike. Por keto pengesa mund te kapercehen me shume menyra, sidomos, ne shoqerine moderne, ku njeriu i ka ngritur ne art menyrat per te kryer krimet dhe per te shpetuar nga veprimi i ligjeve. Ndonje pasues i ateizmit mund te ndjeje, sadopak, zerin e brendshem te ndergjegjes, por ky ze i brendshem, i quajtur ndergjegje, zhduket shpejt ne llumin e jetes e te diversiteteve te saj te shumta

    4. SHKATERRIMI I SISTEMIT FAMILJAR

    Kjo eshte nga pasojat me te renda tde ateizmit ne jeten e njeriut. Dihet se bota e sotme eshte bota e krimit dhe e frikes. Mjetet e komunikimit: gazetat, librat, radiot etj., cdo dite njoftojne per krime te shemtuara qe flasin per nivele te lemerishme tensioni, anomalie e sadizmi, qe arrijne deri ne te kenaqurit duke torturuar tjetrin e duke i pire gjakun dhe duke qeshur nga klithmat e viktimes qe kerkon ndihme. Shto ketu edhe bemat e vjedhjes, te grabitjes, te dhunes e te vrasjeve qe shtohen dita-dites. Mjafton te permendim naten e famshme te vitit 1977, kur u nderpre energjia elektrike ne qytetin e Njew Jorkut. Ne mengjesin pas' asaj nate u pa se mijera lokale tregtare, magazina, depo e shtepi ishin grabitur plotesisht dhe se ne kete vjedhje kolektive kishin marre pjese njerez te moshave te ndryshme, shumica e te cileve nga klasa e shkalle shoqerore te ndryshme, duke perfshire ketu edhe policet e ngarkuar me ruajtjen e rendit. Ate nate ata moren pjese ne ato karnavale te shemtuara te vjedhjes e te dhunes, pa pyetur per ndergjegje e detyre zyrtare.
    Vleresimi i specialisteve eshte se sikur nderprerja e energjise elektrike te kishte vazhduar nje jave rresht dhe as ushtria te mos kishte nderhyre, qyteti do te qe shkaterruar plotesisht. Po si do te shkonin punet, sikur te dobesohej sigurimi, si pasoje e ndonje krize politike apo lufte? S'ka dyshim se njerezit ne kete shoqeri do te hanin njeri-tjetrin. S'ka dyshim, gjithashtu, se keto jane frytet e natyrshme te ateizmit.
    Ateizmi pati pasoja shkaterruese ne jeten shoqerore te njeriut. Largimi nga Zoti i madh nuk coi vetem ne shkaterrimin psikologjik te njerezimit, por, gjithashtu, coi edhe ne shkaterrimin e ne shthurjen e shoqerise njerezore, sepse sistemi i shoqerise njerezore nuk mund te jete solid, po te mos jene solide edhe tullat e tij. Po u prishen keto tulla, u shkaterrua e gjithe ndertesa e ketij sistemi shoqeror. Keshtu qe ateizmi coi ne shkatarrimin e familjes. Dihet se familja eshte qeliza e pare e sistemit shoqeror. Kur prishen njerezit, prishen edhe lidhjet' familjare. Zvetenimi i bashkeshortit te degjeneruar do te perfshije medoemos gruan dhe femijet. Eshte i pashmangshem refleksi i degjenerimit te gruas 'qe nuk pyet per Allahun e qe nuk ka frike prej Tij. Po keshtu eshte i pashmangshem edhe tek te gjithe pjesetaret e tjere te familjes qe nga burri e deri te femijet. Keshtu ndodh edhe me djalin e shthurur qe nuk pyet per shenjterine e babait e te nenes, ose me vajzen e perdale. Prandaj po degjojme shpesh per shkaterrime martesash ligjore e te ndershme, ne baze te te cilave gruaja mjaftohet me nje burre, e ku formohen marredhenie bashkeshortore te ekuilibruara, ku pergjegjesite ne familje ndahen me drejtesi sipas natyres njerezore, me te cilen Allahu i madherishem ka krijuar mashkullin dhe femren. Me shkaterrimin e sistemit te marteses ligjore, marredheniet bashkeshortore u kthyen ne marredhenie qejfi e interesi, u pakesuan rastet e sakrificave te domosdoshme. Dihet se bashkeshorti i sinqerte e besnik, per hir te familjes, domosdo sakrifikon dicka nga pasionet. Edhe gruaja besnike, e cila, ne rrethana te caktuara, mund te detyrohet qe te jetoje me nje burre te varfer apo te semure, lufton per t'i sherbyer atij dhe femijeve te saj. Por ne hijen e ateizmit qe mohon boten tjeter dhe denimin hyjnor, nuk mbetet ndonje arsye qe ta detyroje burrin apo gruan qe te beje sakrifica. Keshtu ndodh edhe me djemte, te cilet ne kushtet e adhurimit te Zotit qe eshte nje, u sherbejne prinderve si kusht adhurimi dhe luftojne per t'i kenaqur e per ti mirembajtur ata ne pleqeri; ndersa ne kushtet e ate'zmit, qe ngrihet mbi bazen e interesit material, sherbimin ndaj te tjereve e konsiderojne si nje budallallek, perderisa ky sherbim nuk sjell fitim te menjehershem.Keshtu qe ndjenjat e bukura dhe lidhjet e natyrshme qe e drejtonin familjen e i bashkonin zemrat e anetareve te saj, ne kushtet e ateizmit vdiqen e mbaruan.Pasojat e keqija te ateizmit nuk kufizohen vetem me kete degjenerim te familjes, por i tejkalojne keto caqe, duke perfshire lloje te cuditshme te degjenerimit, sepse ne kushtet e shkeljes se normave e te deshires se cmendur per te kenaqur pasionet, vazhdimi i lidhjes se martesave ligjore po konsiderohet si nje lloj idiotizmi. Ne shume raste, burra te ndryshem pohojne se femijet e lindur ne shtreterit e tyre bashkeshortore nuk jane te tyre, vellezer te ndryshem pohojne se nuk jane te nje babai. Ne kete menyre u keputen lidhjet e afersise se vellait me vellane, te babait me te birin ose te bijen, te xhaxhait me nipin e keshtu me radhe, sepse keto ndjenja te bukura njerezore nuk linden tjeterkund, pervecse ne nje shoqeri te paster fizikisht e moralisht. Bashke me keto humbi edhe nje gezim shpirteror e psikologjik, i domosdoshem per njeriun. Ky u zevendesua nga gezimet trupore e materiale te rendomta.
    Njeriu, pak nga pak, po shkon drejt shtazerise, sepse pas shthurjes se familjes e te vlerave te saj te bukura, u keputen lidhjet e farefisit. Divorci, braktisja e shtepise dhe tradhtia bashkeshortore u bend gjera te zakonshme. Babai i sheh miqte e vajzes se tij e nuk mban qendrim, madje edhe e inkurajon ne rrugen e saj, po keshtu, me kete sy i sheh edhe mikeshat e djalit te vet, sepse njerezit ne ateizem besojne se cdo njeri duhet te marre rrugen qe deshiron dhe eshte pergjegjes vetem per vetveten. Keshtu, pra, u zhduk qeliza e pare e shoqerise njerezore

    .FAMILJA

    5. SHKATERRIMI I SHOQERIVE NJEREZORE


    Familja eshte qeliza e pare e nderteses shoqerore. Me shkaterrimin e saj prishet e gjithe ndertesa, sepse ajo eshte djepi i pare i njeriut, qe perben, si te thuash, tullat e nderteses. Po u prish, pra, njeriu, prishet e gjithe ndertesa. Ne qofte se familja e furnizon shoqerine perdite me tulla te shkaterruara, ato vendosen ne piramiden e madhe shoqerore. Individi, qofte drejtor apo president, mjek apo inxhinier, mesues apo punetor, marredheniet me njerezit qe e rrethojne i nderton ne baze te normave morale dhe te sjelljeve qe ka fituar gjate gjithe jetes se tij, sidomos ne fazat e para te rritjes, pra ne familje. Keshtu dalin ne drite egoizmi, individualizmi, injorimi i Allahut qe shikon cdo gje ne te gjitha bashkeveprimet e sjelljet qe ushtron individi. Keshtu qe marredheniet qe sundojne veprimet e individit ne kete lloj shoqerie, jane marredhenie perfitimi material e interesash personale. Vetesakrifica e vetedukimi, durimi e deshira per te bartur lumturi dhe te tjerat zhduken dhe, per pasoje, rrethet zyrtare, fondacionet private e aparatet shteterore transformohen derisa behen qoshe per realizim interesash personale. Prandaj cdo dite dalin ne drite veprime qe tregojne korrupsionin e administratave, te nepunesve, shfiytezimin e postit, ryshfetet, makinacionet per ia hedhur ligjit, abuzimet me pasurite shteterore, padrejtesite dhe shtypja.
    Shoqeria moderne, ne hijen e ateizmit, eshte bare si shoqeria e xhungles, ku cdo kafshe mundohet te haje tjetren e ku i dobeti mundohet te fshihet, te mashtroje e te intrigoje, ndersa i fore mbeshtetet ne shtypjen, ashpersine e violencen e vet.
    Vezrguesit e zhvillimeve te shoqerise perendimore e shohin se si krimi eshte bare pune e perditshme, veprimtari e organizuar dhe e zhvilluar: Me gjithe numrin e madh te tradhtive bashkeshortore e te poshtersive, po perhapet perdhunimi i grave ne menyre td habitshme dhe me gjithe numrin e madh te rasteve per pune e prodhim, shtohen vazhdimisht rastet e dhunes e te vjedhjeve te armatosura, te ushtruara nga njerez te moshave e shtresave te ndryshme; nuk kalon dite pa u regjistruar dhjetera e qindra ngjarje vrasjesh e krimesh ne cdo qytet.
    Pra, ne kushtet e ateizmit, mohimit te Allahut e te dhenies llogari ne boten tjeter, shoqeria kthehet ne nje kenete poshtersish e paturpesish, krimi behet pune e perditshme; perpjekjet per te shpetuar nga ligji, shfrytezimi i influences, shtypja e te dobetit nga i forti, hipokrizia e te dobetit para te fortit - te gjitha keto se bashku behen moral, fe e program i ri per shoqerite e degjeneruara, te larguara nga rruga e Allahut.

    6. KRIMI POLITIK

    Pasojat e ateizmit, ndoshta, jane me te renda ne politiken boterore e ne sistemin e marredhenieve ndershteterore. Morali materialist, ateist qe e mbushi zemren e njeriut me ashpersi e egoizem e ben ate te prirur per te aplikuar kete ashpersi e egoizem edhe ne fushen e marredhenieve politike boterore. Keshtu shteti me i madh kolonialist perdor mjete shume te poshtra per te roberuar popujt e per te grabitur te mirat e pasurite e tyre. Vendet tona myslimane, ne pergjithesi, jane vendet e dobeta me te munduara nga kjo politike ateiste e materialiste. Ato behen gjithmone objekte kercenimi me shtypje e nderhyrje ushtarake sa here qe tentojne te marrin ndonje nga te drejtat e tyre te humbura dhe nga pasurite e tyre te gllaberuara. Sa here qe vendet tona tentojne te aplikojne Islamin e fillojne e i kthehen ligjeve te tij te pastra, shtetet e medha kolonialiste bejne thirrje per te penguar kthimin tone ne islamizem, duke e akuzuar kete fe here si reaksionare, here si te eger, qe shtyp fete e tjera ose pakicat. Qeshtja e naftes dhe perpjekjet e shteteve myslimane per te siguruar cmime te arsyeshme per shitjen e saj, ndoshta, eshte argumenti me i qarte qe verteton sjelljen kolonialiste, terroriste dhe egoiste te ketyre fuqive ndaj vendeve islame. Fuqite kolonialiste na akuzuan se ne duam te shkaterrojme ekonomine boterore, te roberojme njerezimin e te shkaterrojme qyteterimin vetem se kerkojme disa nga te drejtat tona. Me dhjetera here keto fuqi kane kercenuar se do te pushtojne puset e naftes dhe do ta marrin naften me dhune, ne qofte se shtetet tona mendojne dicka per te ndaluar furnizimin me nafte te armiqve tane, ose per t'ua ngritur cmimet.
    Mund te themi, pra, se bota e sotme po digjet ne zjarrin e materializmit egoist boteror, te ushtruar nga fuqite e medha kolonialiste, duke skllaveruar popujt e gllaberuar pasurite e tyre dhe duke i bere viktima te shqetesimit, te frikes, te kaosit te mosmarreveshjeve, ne menyre qe ta kene me te lehte punen per te grabitur e vjedhur pasurite e tyre. -,
    Po te ishte besimi dhe frika nga Zoti ne thelbin e moralit te atyre qe udheheqin politiken e shteteve, do te kishte vershuar meshira e bamiresia ndermjet popujve, do te ishte perhapur perkrahja e te dobteve dhe e te varferve, shpetimi i te shtypurve nga padrejtesite dhe feja do te ishte bere program i politikes boterore.
    Duhet pasur shume frike se, ndoshta, ateizmi mund te shkaktoje shkaterrimin e botes, sidomos tani, pasi shkenca moderne e armeve te shkaterrimit te botes u vu ne duart e njeriut. '
    Kushdo qe i shikon me vemendje mjetet qe perdorin fuqite e medha per te shkaterruar popujt e vegjel, do te konstatoje cudira: keto shtete, pervec vrasjes se elementeve te mire e te sinqerte ndaj vendit dhe kombit te vet, perdorin edhe arme te tmerrshme, si: drogat, propaganden e zeze, luften psikologjike, grate, agjentet etj.
    Ateizmi e Largimi nga Allahu i madherishem, pra, munden ta kthejne gjithe shoqerine njerezore ne nje shoqeri te urryer qe ngrihet mbi bazen e shtypjes, te rrembimit e te frikes se vazhdueshme nga shkaterrimi. Keto, nga ana e tyre, rrojne ne shkaterrimin psikologjik te njeriut te sotem dhe ne largimin e tij te vazhdueshem nga realiteti qe e rrethon. Ketu qendrojne shkaqet e perhapjes se droges, te qetesuesve e te imituesve seksuale. Kjo politike boterore e zhyti individin me shume ne egoizem e ne pelqimin e vetvetes, ne perpjekjet per te ruajtur me cdo mjet parate, ne kerkim vetem te shpetimit te vetvetes e te jetuarit vetem per vete. Ai ne kete menyre, ateizmi krijoi vorbullen e sotme qe e vertit njeriun ne shekullin e vet te tanishern., shekull i egoizmit, i krimit e i anarkise.

    • Postime: 532
    • Karma: +1/-0
  • i identifikuar

    #2 ne: 23-09-2005, 13:33:55
    SI TA TRAJTOJME PROBLEMIN E ATEIZMIT

    Deri ketu pame dukurine e ateizmit dhe shkaqet e kesaj dukurie, shpjeguam pasojat e saj shkaterruese per boten e brendshme te njeriut, per shoqerine njerezore dhe per marredheniet politike boterore. Tani vijme te menyrat e mjekimit te kesaj dukurie dhe themi se Islami eshte feja qe erdhi per te miren e njeriut dhe lumturine e tij mbi kete toke, per pergatitjen e tij per parajsen, vendin e lumturise se perjetshme. Kjo fe siguroi ilacin e suksesshem per te shkulur nga rrenjet kete shfaqje rrezikshme.
    Per menyrat islame bb mjekimit te kesaj shfaqjeje, po flasim ne vija te pergjithshme:

    1. THIRRJA PER NJESIMIN E ALLAHUT TE MADHERISHEM

    Islami caktoi njesimin e Allahut te madherishem, besimin ne Te, si Zot i gjithesise dhe Krijues i te gjitha qenieve dhe afirmimin e ketyre te vertetave si premisa te thirrjes se Tij. Qellimi i pare dhe i fundit i te gjitha dergesave qiellore eshte afirmimi i kesaj ceshtjeje te madhe te fese. Zoti i madherishem thote ne Kur'an: "Per cdo komb kemi derguar nga nje profet me porosine qe ti thote: Adhuroni Allahun dhe largohuni nga te pavertetat qe nuk i pranon mendja". Gjithashtu, Ai vazhdon: "Nuk jane urdheruar, vecse per te adhuruar Allahun, duke qene besimtare te sinqerte per tu falur e per te dhene zekat. Kjo eshte feja e vlerave te medha".
    Allahu, pra, me madherine e lartesine e Tij caktoi qellimin e pare te ekzistences se njeriut mbi kete toke. Ky qellim eshte adhurimi i Allahut te madh. Lidhur me kete Allahu xh.sh. thote ne Kur'an: "Xhindet (qenie te padukshme) dhe njeriun i krijova vetem qe te me adhurojne".(dharijat 56)
    Me keto ajete Zoti na tregon se Ai e beri fene islame qellim te njeriut mbi toke, ne menyre qe ta njohe Zotin e tij te madh si nje te vetem, ta- adhuroje kete Zot te vet si nje Zot qe s'ka shok. Kete ceshtje sublime Allahu e ka nxjerre ne drite dhe e ka argumentuar me te gjitha argumentet e nevojshme ne menyre qe te mos mbetet asnje dyshim. Allahu me madherine e Tij na ka dhene versete te ndritshme, qe na tregojne rreth krijimit te qiejve e te tokes per te orientuar njerezit nga Krijuesi i tyre i
    madherishem, per tiu treguar Zotin e tyre fuqiplote, qe ka persosur cdo krijese te Tij dhe i ka urdheruar qe te mendojne per mrekulline e krijimit te qiejve e te tokes, si dhe te krijimit 'te vete njeriut. Ai, me madherine e Tij, i beri roberit e vet qe te shikojne ne horizonte vepra te Allahut, te mjaftueshme keto per tu imponuar meditimin rreth kesaj kauze te madhe. Ne librin e Tij te shenjte Allahu thote: "Do t'i tregojme veprat tona neper horizonte e ne veten e tyre derisa te kuptojne te verteten".
    Nderkaq, argurnentet qiellore qe shihen nuk jane te vetmet per te treguar madheshtine e Ailahut. Ai ka derguar profete, lajmetare qe kane dhene sihariqe e paralajmerime te perkrahura prej Tij, me fakte dhe argumente madheshtore qe vertetojne njesine e Allahut dhe vertetojne se Ai eshte Krijuesi i gjithesise, Krijuesi i boterave, qe eshte e drejta e Tij qe te adhurohet si nje i vetem. Te derguarit e Allahut erdhen me pershkrime te hollesishme, elokuente e te qarta rreth Zotit, me qellim qe te madherohet ne maksimumin e madherimit dhe te adhurimit, ne menyren me shembullore. Keshtu, argumentet akustike te profeteve erdhen si plotesuese te argumenteve optike te kapshme nga mendja ne kete gjithesi te gjere. Vec ketyre, me adhurimet qe permban feja islame, Zoti i madherishem e beri ate deshmi te ekzistences se Allahut dhe ftuese qe therret per njesine e Tij, ne menyre qe myslimani, ne cdo pune qe ben, te jete afirmues i kesaj te vertete te madhe.
    Falja, agjerimi, zekati, pelegrinazhi, te gjitha keto adhurime u caktuan per te njohur Allahun e madherishem, per ta madheruar Ate dhe per ta bere besimtarin te ndjeje afersine e e
    e vet me te madhin Zot, i cili, nga ana e Tij, eshte shume afer roberve te vet dhe i vezhgon ata ne cdo gje qe ka lidhje me ta. Prandaj, islami te gjitha adhurimet i kushtezoi me sinqeritetin ndaj Allahut, me dorezimin e zemres Allahut, me preokupimin e gjuhes per ta permendur e madheruar gjate kryerjes se tyre. Pra, kur marrim vesh se myslimani ushtron te falurit pese here ne dite (gjatc 24 oreve), kuptojme se ky mysliman, per pasoje, e permend Zotin dite e nate, mbeshtetet te Zoti dhe e ve perpara Ate ne cdo pune. Keshtu, myslirnani mbetet plotesisht larg nga ateizmi, nga mohimi i Zotit.
    Islami, pra, eshte vija dhe rruga per njesine e Allahut e komunikimin e vazhdueshem me Te dhe per te qendruar larg ateizmit, mohimit te Allahut.

    2. KUJDESI PER EDUKATEN MORALE

    Islami, per sa i perket jetes tokesore, e percaktoi qellimin e tij duke qendruar ne vendosjen e drejtesise mbi tokedhe 'ne lumturimin e njeriut. Prandaj Islami i orientoi pasuesit e tij drejt punes se dobishme per njerezit. Ai e ka konsideruar si detyre te te gjithe myslimaneve qe te bejne thirrje per pune, ashtu sic ka urdheruar Allahu i madherishem: "Ju duhet te jeni kombi qe therret per mbaresi e per te bere te mira dhe ndalon punet e shemtuara. Keshtu jane fitimtaret". Pra, te jemi te gjithe nje komb qe fton per te miren. Zoti i madh thote me tej: "Ishit kombi me i mire qe doli para njerezve duke i urdheruar per te bere te mira e duke i ndaluar nga veprat e shemtuara, ishit kombi qe besonte Allahun"(.kuptimi komb eshte per njerzit besimtere ne pergjithesi pa dallim gjuhe)
    Me qellim qe njerezit te terhiqen nga e mira dhe e mbara, Allahu i urdheron besimtaret qe te tregojne durim, ne menyre qe njerezit te mos merziten nga kjo fe. Allahu, si rregull, i urdheron besimtaret qe te tregojne urtesi, duke dhene keshilla te mira e duke diskutuar me qetesi, urte e bute. Ne kete menyre, zemrat e myslimaneve anojne nga td ndihcnuarit e tjetrit, per ta drejtuar ate ne rruge te drejte, per ta shpetuar nga erresira e politeizmit dhe e ateizmit dhe per ta nxjerre ne driten e gezimit e td Islamit.
    Islam i urdheron pasuesit e tij qe te jene te drejte, bamires ne marredheniet me te gjithe njerezit, duke perfshire ketu edhe qendrimin ndaj politeisteve dhe nihilisteve, te durojne mundimet ne rast nevoje, td mjaftohen me pergjigjen ndaj indinjates dhe me fitoren vetem kunder agresionit. I madhi Zot thote: "Luftoni ne rrugen e Allahut kunder atyre qe ju luftojne dhe mos beni agresion. Allahu nuk i do agresoret".
    Allahu, gjithashtu, na urdheron qe te jemi te drejte me ateistet, sado qe te na urrejne e te na bejne padrejtesira. Ai thote: "O ju qe keni besuar! Behuni plotesisht te vendosur per hir te Allahut, duke deshmuar te drejten dhe te mos ju shtyje urrejtja ndaj nje populli e t'i shmangeni drejtesise; behuni te drejte, sepse ajo eshte me afer devotshmerise. Kijeni frike Allahun, se Allahu di hollesisht per ate qe veproni".
    Ne kete menyre, Islami eshte mision mbaresie e meshire per td gjithe njerezit. Kjo vertetohet edhe ne ajetin ku Zoti i drejtohet Profetit te Islamit me fjalet: "Ty te kemi derguar vetem si meshire per gjithe njerezine".

    Keshtu, Islami perhapi urtesine, bamiresine, dashurine ndaj prinderve, te afermve, jetimeve, te mjereve dhe ndaj cdo nevojtari. Islami percaktoi sjelljet ndermjet fqinjeve, shokeve e kolegeve. Cdo mysliman ka te drejtat dhe detyrat e veta ndaj myslimanit tjeter. Ai duhet t'i pergjigjet pershendetjes me pershendetje, te vizitoje te semurin, te ndaloje shtypjen ose percmimin apo turperimin e myslimanit. Islami porosit qe myslimanet te mos e braktisin njeri-tjetrin, te mos hidherohen ndermjet tyre me shume se tri dite, te mos behet shitje mbi shitje, ne xhami te mos mbahet fjalim mbi fjalim, te mos spiunohet e te mos kete smire ndaj tjetrit; te mos urrehet, as te mos perfolet, as te mos shahet tjetri ne mungese. Keto vese Zoti i madh i quan degjenerime e krime dhe i denon me ashpersi. Ne kete menyre, Islami u be nje mision njerezor, i plote, qe kerkon nga pasuesit e tij qe te mbjellin miresine kudo qe gjenden dhe te sillen mire me cdo njeri edhe sikur ai te jete ateist, me perjashtim te rastit kur ai lufton me arme kunder myslimaneve. Kur ateisti eshte paqesor, i dorezuar, i siguruar apo ne bese, Allahu na urdheron qe ta trajtojme mire, pavaresisht nga ateizmi, degradimi dhe dalja e tij nga besimi.
    Si pasoje e kesaj shpirtbutesie, me te cilen Islami pajis pasuesit e tij, lind myslimani zemermire, me vullnet te forte e ndergjegje te paster. Ky mysliman, me keto cilesi, duke iu drejtuar Zotit te vet e duke punuar per te fituar miratimin e Tij, duke adhuruar Allahun me devotshmeri, mbetet larg, shume larg ateizmit e sadizmit dhe afer, shume afer Zotit, Krijuesit te vet, sepse te gjitha fjalet e tij do te jene adhurime te devotshme, zemra e tij do te jete e lidhur me Zotin e vet dhe falenderuese per te mirat e tij, ashtu sig ka thene Zoti ne Kur'an: "'Thuaj:kurbani im, jeta e vdekja ime jane per Allahun, Zot i boterave dhe i pashok. Ky eshte urdhri qe kam marre dhe une jam myslimani i pare".
    Nje njeri i rritur ne kete menyre, me frymen e Islamit, eshte qenia me e paster materialisht e shpirterisht dhe nuk ka qenie tjeter ne bote me te mire se ajo. Lidhur me kete, Allahu thote ne Kur'an: "Ata qe besojne e bejne pune te mira, jane me te miret mbi dhe".
    S'ka dyshim se nje njeri i tille qe ne cdo te shikuar, ne cdo te menduar e ne cdo pune ka parasysh Zotin e vet, ai qe i kthehet Krijuesit te vet ne te gjitha punet, patjeter qe do te perbeje nje tulle te shendoshe ne nje ndertese te shendoshe. Ne kete menyre lindin shoqerite e pastra, ku njeriu eshte i lire nga egoizmi e pelqimi i vetvetes, nga konkurrenca e shemtuar dhe zhytja ne shijimin e pasioneve etj. Ne kete menyre themi se dy qellimet e misionit islami jane:
    Sinqeriteti i besimit, i njesimit te Allahut e te adhurimit te Tij, nga njera and, dhe puna per te miren e njeriut te mire e te delire, qe me te drejte duhet t'i zere vendin njeriut ateist e shkaterrues, qe ne siperfaqen e kesaj toke, mbjell shqetesimin, egoizmin dhe krimin, nga ana tjeter.

    3. REZISTENCA KUTNDER DYSHIMEVE QE PERHAPIN ATEISTET

    Mohimi i fese - kjo eshte nje fjale goje qe kalon nga gjuha pa u bazuar te faktet. Mohimi i Allahut te madherishem, mohimi I ngjalljes pas vdekjes, i parajses (xhenetit) dhe i ferrit (xhehenemit); mohimi i te derguarve te Allahut - te gjitha keto jane vetem fjale te hedhura nga gojet e atyre qe i thone e i kalojne neper gjuhet e tyre, pa u bazuar te fakti. Shperndaresit e ketyre fjaleve boshe nuk i vertetojne fjalet e tyre me argumente, por vecse me mosdije dhe mosdija nuk eshte argument.
    Ateistet thone: "Ne nuk pame, nuk degjuam dhe nuk na e merr mendja se gjithesia ka ndonje Zot rregullues qe te kete krijuar qeniet per nje qellim te caktuar. Nuk besojme se ka ringjallje pas vdekjes, as se ka xhenet e xhehenem". Por e verteta eshte se ata jane mendjemedhenj dhe nuk duan te degjojne arsye te tjera. E verteta eshte se ata e dine te verteten dhe i shohin argumentet, por mendojne se e verteta i pengon ne realizimin e deshirave dhe te pasioneve te tyre dhe i detyron te pranojne shume gjera te urryera prej tyre. Kjo eshte arsyeja e paraardhesve te tyre, mohues te fese, dhe e pasuesve te tyre deri ne Diten e Kijametit. Allahu i madherishem ka thene ne Kur'an: "Ata nisen vetem nga supozimet e kapriciot personale, ndersa Zoti u tregoi rrugen e drejte". Pra, mohuesi nuk ndjen siguri ne vetvete, kur mohon ekzistencen e Allahut, njesine e Tij dhe profetet. Ai niset vetem nga hipoteza pa baze. Askush nuk zoteron qofte edhe nje argument qe te mund te vertetoje se Muhamedi a.s. ishte genjeshtar, apo se gjithe jeten e tij i ka ftuar njerezit per te ecur ne rruge te gabuar, se mashtronte me ekzistencen e xhenetit e te zjarrit pas vdekjes dhe' se ai hoqi shume mundime per nje ceshtje qe as vete nuk e besonte.
    E verteta eshte se ata qe genjyen ne kohet e vjetra dhe vazhdojne te genjejne edhe sot, udhehiqen vetem- nga paragjykimet, por paragjykimi s'eshte argument; ai eshte rezultat i kapriciove personale. Mjere ai qe udhehiqet nga keto kapricio!
    Megjithate, nuk mjafton qe e verteta vetem te thuhet qe njerezit ta degjojne dhe me kaq ta perqafojne. E drejta, e verteta ka nevoje per argumente dhe per pushtet qe ta mbroje e ta realizoje ate. Perndryshe, e shtrembra, me gjithe falsitetin e vet, here me ane te forces e here me ane te zbukurimit te fjaleve mund te fitoje mbi te drejten. Kur e drejta nuk mungon, por qe pasuesit e saj e injorojne, sepse nuk e njohin rrugen e dialogut e te bindjes per te hedhur poshte te shtrembren e per t'iu pergjigjur dyshimeve qe perhapin ateistet, ndodh pikerisht ashtu sikurse te kesh, ne moshe te madhe, nje shtepi te trasheguar nga nje i moshuar e te vije dikush tjeter dhe te pretend oje pa asnje te drejte se shtepia i perkitka atij. Ai, duke qene me i forte se ti ne oratori e ne dhelperi, te drejten tende e kthen ne genjeshter dhe genjeshtren e vet - ne te vertete, duke ua marre mendjen te tjereve, sepse njerezit bejne ashtu sic degjojne. Pra, e drejta nuk mjafton vetem te ekzistoje, por duhet mbrojtur me argumente. Pikerisht keshtu po ndodh sot edhe me ceshtjen e Islamit e te te besuarit ne nje Zot, perballe politeizmit e ateizmit. Sot, per shembull, ithtaret e genjeshtres i kane argumentet me melodioze, genjeshtrat me te zbukuruara, aktivitetet, entuziazmin dhe deshiren per perhapjen e tyre i kane me te forta se ata qe e kane te drejten me vete. Dhe, megjithese e shtrembra nuk te bind e nuk fiton mbush boshlleqet e shpirtit, por me qene se eshte shume e zbukuruar me fjale, shume e persosur ne regjine e pergatitjes, cka i ben njerezit te hidhen ne prehrin e saj e te bien viktima, pikerisht ne kete menyre, ateizmi e gjeti rrugen per te depertuar ne shpirtrat dhe ne mendjet e njerezve... Pervec kesaj, ateizmi gris perdet e te gjitha gjerave te ndaluara, aq sa nuk mbetet gje e ndaluar, me perjashtim te asaj qe viktimat e ateizmit nuk e arrijne dot. Ne qofte se Islami premton parajsen pas vdekjes, ateizmi premton parajsen mbi toke. Dihet se vullnetet e dobeta preferojne te shpejten kjo nga njera ane; nga ana tjeter, hoxhallaret kane deshtuar ne paraqitjen e faktit se paqja, stabiliteti dhe lumturia qe realizon Islami, jane parajsa e vertete dhe e mundshme ne kete bote, ndersa parajsa e degjenerimit dhe e kapriciove qe premton ateizmi, eshte bere ferri i shpejte para ferrit te mevonshem. Mirepo, sic thame me lart, parimi I njesise seAllahut te madherueshem u paralizua ne erresiren e ateizmit, sepse pasuesit e se vertetes nuk ishin ne nivelin e ngjarjeve per t'iu pergjigjur me nje argument nga argumentet e se vertetes, cdo dyshimi te perhapur nga ateizmi.

    ARGUMENTI JO GJITHJMONE ESHTE VETEM FJALE

    Nuk dua te them se argumenti i se vertetes eshte gjithmone vetem fjala, perkundrazi ai mund te jete edhe me fjale te shoqeruara me vepra. Islami e njesimi perbejne nje sistem pune, adhurimi e besimi. Per pasoje, argumentimi i se vertetes ne Islam nuk behet vetem me fjale. Per shembull, per ata qe pretendojne se Islami eshte sinonim i prapambetjes, se lufton kunder shkences materialiste, pergjigjja me e mire do td ishte ajo qe myslimanet te zoteronin fuqi e ta pervetesonin kete shkence materialiste per te shperndare hijen e dyshimeve. Per ata qe thone se Islami nuk eshte I pershtatshem per jeten e njeriut, pergjigjja me e mire do te ishte forcimi shkencor dhe faktik i Islamit. Keshtu, e verteta mbetet e vertete dhe e shtrembra mbetet e shtrernber.
    Shkurt, nuk mund te trajtojme shkaqet ateizmit modern, vecse po te paraqesim nje argument te sakte dhe te interpretuar:dhe poshte teorite qe perhapin faren e dyshimit per fene dhe boten reale ta bejme fushe te luftes sone fetare per daljen e se vertetes sone. Ne rast te kundert, ne qofte se vetem Iibrat e letrat mbeten si fushe e luftes sone, ne e humbem betejen.
    Ne kete menyre, reagimi yne ndaj ateizmit duhet te jete fjale karshi fjaleve dhe pune karshi punes Kur ateizmi nxierr ndyresire e dekompozim, feja jone i pergjigjet me vetemohim e drejtesi si dezinfektar qe eshte sinonim i shtvpjes, kurse feja islame eshte sinors drejtetesise. Ne nuk e kuptojme ndryshe drejtesine, vecse po te jete faktike. Islami eshte shpetimi i vertete ne bote dhe jo vete ne jeten njeriut. Por ky Islam duhet te jete faktik e i zbatuar dhe jo vetem Fjale te thena aty-ketu.
    Kur ti pergjigjen myslimanet ,cdo lloj parralle dyshimi vetern me pergjigje konkrete, qe njerezit ta shikojne me sy e jo vetem ta degjojne, vetem atehere do te mundim te zhdukim shfaqjen e atizmit.

    • Postime: 532
    • Karma: +1/-0
  • i identifikuar

    #3 ne: 23-09-2005, 13:36:20

    • Postime: 532
    • Karma: +1/-0
  • i identifikuar

    #4 ne: 23-09-2005, 13:40:29

    • Postime: 532
    • Karma: +1/-0
  • i identifikuar

    #5 ne: 23-09-2005, 13:51:53





    NATYRA IDHULLI ME I MADH

    Me emrin e All-llahut, Meshiruesit, Meshireberesit

    Rrenjet e idhujtarise.

    Sa me teper njerezit largoheshin nga adhurimi ndaj Zotit te tyre dhe i harronin udhezimet e te Derguarit te Tij, tentonin qe mbi toke ta benin simbolin e misheruar ne te cilin do te besonin. Se pari, besonin qe e posedon kujdesin e Hyjnise, ose qe ne veten e idhujve ka fshehtesi hyjnore, mandej e shenjteruan (e kane bere te shenjte). Kalonin ditet, e ata e shtonin shkaterrimin duke i bere te shenjta keto. krijesa gjithnje derisa nuk iu pershkruan vepra te habitshme, duke i here keshtu shoqerues te All-llahut ne shenjterine e All-llahut dhe ne adhurim. Allahu xh.sh. (xhel-leshanuh) tregon mbi idhujtaret arabe dhe mbi fjalet e tyre per idhujt e tyre:

    "...Ne nuk i adhurojme ata per tjeter, vetem qe te na afrojne! sa me afer Allahut,..." (Suretu Ez Zumer, 3.)

    Padituria shtohet, ndersa keta idhuj merren per hyjni perkrah Allllahut xh.sh. Historia e njerezimit ka njohur lloje te shumta te idhujtarise, sikurse eshte adhurimi i faraonit, vicit dhe lopes, yjeve, gureve, detit, rrufese, diellit, henes, shiut dhe dukurive te tjera natyrore.

    .Idhulli me i madh.

    Idhulli i ri i ka perfshire te gjithe idhujt e meparshem, kjo eshte natyra, e cila perbehet nga yjet me te gjitha vecorite e tyre, hena me te' gjitha vecorite e saj, njeriu me te gjitha vecorite e tij, kafshet me te gjitha vecorite e tyre, uji me te gjitha vecorite e veta. Keshtu jane permbledhur te gjithe idhujt e meparshem ne nje idhull, e ky eshte idhulli me i madh. idhujtaret e konsiderojne qe ky eshte Krijues.

    Teoria mbi lindjen e pavarur.

    Shkencetaret e shkencave. natyrore e kane veshtruar krijimin e krimbit nga fekalet e njeriut dhe te kafsheve, gje e cila ndihmoi ne perhapjen e idhujtarise se re. Keshtu krijohet bakteria e cila ha ushqimin dhe e shkaterron, prandaj kane thene:
    Keto Jane kafshe, te cilat linden nga vete natyra. "
    Kjo teori arriti deri tek zemrat e humbura larg nga udhezimi i vertete i All-llahut. Por e verteta nuk nguroi ta zbuloje jorregullsine e kesaj teorie me ndihmen e shkencetarit te njohur francez Paster, i cili e ka vertetuar qe krimbi eshte i krijuar, qe, bakteria me pare eshte nxitur - krijuar dhe nuk krijohet vetvetiu nga natyra. Ajo krijohet nga baza te imta te cilat nuk eshte e mundur te shihen me sy. Pasteri ka ofruar argumente per pohimet e tij, te cilat i detyruan shkencetaret qe t'i besojne fjaleve te tij. E ka krijuar ushqimin mbrojtur nga ajri,pastaj ka shkaterruar bakterien me vlim dhe bakteria nuk eshte krijuar as nuk e ka demtuar ushqimin.Kjo eshte teoria mbi te cilen themelohet ideja mbi ushqimin e konservuar) .

    Njeriu eshte me i perpunuar se sa natyra.

    Nese njeriu mendon mbi veten tij, do te zbuloje:
    . Qe eshte i arsyeshem, kurse natyra nuk ka arsye;
    " Qe ka dituri, kurse natyra nuk ka dituri; . .
    Qe ka vullnet, kurse natyra nuk ka vullnet;
    Qe ka shqisa, kurse natyra nuk ka shqisa; ,
    Qe ka te shikuar, kurse natyraa nuk ka te shikuar; .
    Qe posedon shqisa dhe ndjenja dhe kurse natyra nuk i ka keto.
    Qe punon me mencuri kurse natyra nuk ka mencuri; .
    Qe ka sjellje te mire natyra nuk ka sjellje.


    A thua atehere qe njeriu arsyeshem beson qe krijesat te perparuara nga Krijuesi i tij

    A eshte e kuptueshme tek njeriu te gjendet arsyeja, i kursetek natyra nuk
    gjendet tek njeriu te gjendet dituri kurse natyra nuk ka dituri?Edhe vullneti gjendet tek njeriu kurse tek natyra jo.Pra shqisat gjendet tek njeriu kursre natyra nuk I ka pra eshte e verber e shurdher nuk flet degjon shikon se cfare bejne krijesat e tjera.

    Si, kur dikush nuk posedon dicka, nuk mund as te ta jape?

    All-llahu i Lartesuar ka thene:
    "Thuaj: "Nese All-llahu ua merr te degjuarit, te shikuarit dhe ua mbyll zemrat, pervec All-llahut cili zot tjeter do t'jua sjelle ate?". Shih sesi ua sqarojme faktet e megjth kete ata nuk ua vene veshin!" (Suretu El En 'ame, 46.)

    All-llahu xh.sh. ka thene:

    "Thuaju: A adhuroni, pos All-llahut, ate qe nuk mund t'ju sjelle as dem as dobi? All-llahu eshte qe degjon (c'thoni) e di (c'veproni). " (Suretu El Maide, 76.)



    Natyra ne sherbim te njeriut.


    All-llahu xh.sh. natyren ia nenshtroi njeriut dhe e ka bere te permbajtur. Ai ia nenshtroi ajrin, detrat, diellin, henen, yjet, pluhurin, ererat. Njeriu sherbehet me metale, bime dhe kafshe, sipas ligjeve sipas te cilave noton gjithesia, qe te jete e dobishme.

    "A nuk e dini ju se All-llahu i nenshtroi per te miren tuaj c'ka ne qiej e c'ka ne toke dhe plotesoi ndaj jush te mirat e Tij te dukshme e te fshehta, e megjithate prej njerezve ka qe polemizojne c'eshtjen e All-llahut duke mos pasur as dituri, duke mos qene i udhezuar dhe duke mos pasur liber te ndritshem. " (Suretu Llukman, 20.)

    Por mosbesimtaret ne iluzionet dhe mashtrimet e tyre shohin qe Ai te gjitha i nenshtroi, c'do gje qe eshte ne qiej dhe ne toke, por edhe perkrah kesaj, nuk i falenderohen per te mirat Atij i Cili jep te mira. Perkundrazi, ata thone; "Natyren e nenshtruam. " Dhe kete njekohesisht kur e vene ne dukje(duke supozuar) qe ajo i ka krijuar.
    I cuditshem eshte ky zot i pavlere(natyra), i cili krijon ate' qe do ta nenshtroje dhe do ta permbaje, i cili do te udheheqe mbi te ashtu sic; deshiron.
    Ai zot, i cili nga vetja e tij nuk mund te menjanoje dhunen, nuk eshte zot por femije. Njeri nga idhujtaret e meparshem u kthye (u largua) nga gjykimi i tij, pasi qe ka pare se si urina e dhelpres rridhte nga koka e statujes se tij, andaj i kishte here disa vargje duke thene:
    "Valle, a mund te urinoje dhelpra
    mbi koken e zotit te vet,
    poshte ka rene ai mbi te cilin
    urinojne dhelprat. "


    All-llahu i Lartesuar ka thene:

    "0 ju njerez, ja nji! shembull veni veshin pra: Vertet ata qe po i adhuroni ne vend te All-llahut, ata nuk mund ta krijojne as mizen, edhe nese tubohen te gjithe per te, e po ashtu, nese miza u rremben atyre ndonje send, ata nuk do te mund ta shpetojne ate prej saj. I dobet eshte . edhe lutesi edhe i luturi (idhulli)." I (Suretu El Haxhxh, 73.)

    I All-llahu i Lartesua ka thene:

    "Nga faktet e madheshtise se Tij jane nata, dita, dielli e hena. Mos i beni sexhde as diellit, as henes! Beni sexhde vetem All-llahut.i cili i krijoi ato, nese adhuroni vetem Ate!"(Suretu Fussilet, 37.)

    Perfundimi.

    .1) Idhujtaria filloi me bindje te gabuar qe All-llahu ka fshehtesi ne disa krijesa te Tij, mandaj njerezit i madherojne dhe i bejne te shenjta.
    Ata madje konsiderojne se keto krijesa e kane shenjterine personale, prandaj i falenderojne se bashku me falenderimin ndaj All-llahut. Padituria e tyre shtohet deri ne ate mase sa qe i adhurojne edhe pa Allllahun.

    2) Idhujtaret e meparshem i kane adhuruar pjeset e natyres, kurse idhujtaret e rinj konsiderojne qe natyra eshte teresi e te gjithe idhujve te meparshem, dhe ajo eshte zot i cili i ka krijuar.

    3). Teoria mbi krijimin (lindjen) e pavarur, ka ndihmuar ne zgjerimin e idhujtarise ndaj natyres, gjithnje, derisa u shfaq shkencetari franccz Paster, i cili vertetoi parregullsine e kesaj teorie. .

    4) Tek njeriu egziston arsyeja, dituria, vullneti, shqisat, te shikuarit, te degjuarit, shqisat e ndijimit, veprimet me urtesi, ahlak - sjellja e bukur, kurse asnjeren nga keto natyra nuk i posedon.
    . Eshte e pamundur qe natyra te jape dicka, mbi te citen nuk ka pushtet, ashtu si krijesa qe nuk mund te jete me e perparuar se Krijuesi i vet.

    5) All-llahu xh.sh. natyren ia nenshtroi njeriut. Mosbesimtaret kane besuar qe ata e kane nenshtruar. Cudi, se si krijesa mund ta nenshtroje Krijuesin e vet!! Cudi se si Krijuesi nuk mund ta largoje dhunen nga vetja.

    Falenderimi i takon vetem All-llahut, Zotit ti! botrave. Paqja dhe meshira e Tij qofte per profetin tone te dashur Muhammed;', s.a.u.s.,familjen e tij, shoket e tij dhe mbi gjithe ummetin musliman deri ne Diten e Gjykimit.









    Temat e fundit