Alienët? Ekzistenca e tyre mund të vërtetohet dhe me anë të matematikës - Shkenca

Alienët? Ekzistenca e tyre mund të vërtetohet dhe me anë të matematikës

· 2 · 1957

ne: 07-07-2010, 15:54:58
Shkencëtarët janë në zbulim të mistereve më të padepërtueshëm. Dy studiues amerikanë, Frank Jennings Tipler dhe Frank Drake Donald, besojnë se ekzistenca e jashtëtokësoreve mund të shpjegohet dhe me anë të shkencës.

I pari e mbështetet këtë ide në dy libra me tituj “Fizika e pavdekësisë” dhe “Fizika e Krishterimit”. Për sa i përket studiuesit të dytë ai është shpikësi i ekuacionit që mban emrin e tij dhe nëpërmjet tij ka llogaritur numrin e qytetërimeve aliene në univers.

Kështu që të dy si Drake dhe Tipler janë kontaktuar për të shpjeguar teoritë e tyre.

Ekuacioni për alienët

“Jam i sigurt se jetë të jashtëtokësorëve në univers” – ka theksuar Frank Drake.

“Deri më tani, është e vërtetë, se ne ende nuk kemi identifikuar ndonjë shenjë të jetës së tyre në univers, por ka prova të mjaftueshme që të ketë një shans të madh në gjetjen e tyre. Megjithatë nuk kemi kërkuar mjaftueshëm për identifikimin e tyre”, - tha ai.

Për sa i përket karakterit dhe sjelljes së alienëve Drake thekson: “Nuk mund të themi me siguri nëse alienët janë qenie të mira apo të këqija. Megjithatë idetë e tyre rreth moralit mund të jenë shumë të ndryshme nga tonat dhe për këtë arsye mund të jetë moral në lidhje me besimet e tyre, por të pamoralshëm sipas parimeve tona.”

Fakti është se Drake qysh në vitin 1961, ka llogaritur numrin e qytetërimeve aliene në galaktikën tonë, në një mënyrë mjaft të afërt për të marrë mesazhet e tyre.

Fizika eksperimentale e mrekullive

Ndër faktorët e inkorporuar nga Drake në ekuacion e tij janë: numri i yjeve në galaktikë tonë ku mjedisi është në përputhje me zhvillimin e jetës inteligjente; pjesë e yjeve në të cilat sistemet janë të përbërë nga planetë; numri i planetëve në çdo sistem të përshtatshëm për jetesë; pjesë e planetëve ku jeta ekziston, pjesë e planetëve ku janë identifikuar prania e qytetërimeve inteligjente; qytetërime që kanë dërguar sinjale në hapësirë; jeta mesatare e këtyre qytetërimeve.

Sipas bioastronomit italian Kristian Cosmovici, i cili është duke shqyrtuar praninë e ujit në galaktikën tonë, planetët e banuara nga qytetërime jashtëtokësore janë rreth 5 mijë. Akoma më e thellë është zona e studiuar nga Tipler.

“Mrekullitë nuk shkelin ligjet themelore të fizikës, por të kuptuarit nga ana e njeriut nga të cilat përbëhen këto ligje dhe implikimet e tyre,”- këto ishin fjalët e Tipler për ilSussidiario.net.

SHBA, 7 Korrik NOA/ Rid Bulku

#1 ne: 15-05-2011, 15:19:45
Kewl you should come up with that. Exlcelent!
« Editimi i fundit: 17-05-2011, 00:32:15 nga M A X »