×

Bashkëjetesë ndërfetare në Shqipëri

Bashkëjetesë ndërfetare në Shqipëri

· 39 · 11497

  • Postime: 9
  • Gjinia: Mashkull
Mirditor
#25 ne: 29-11-2006, 20:12:04
Asnje shqiptar nuk duhet te ndihet si tradhetar per shkak te besimit te tij, asnje i krishtere shqiptar ne qofte realisht i tille nuk duhet e nuk mund t'a shohe nje musliman shqiptar si tradhtar apo t'a therrase me ndonje epitet tjeter. Besimi eshte ceshtje krejt personale ai nuk tregon nje atribut te caktuar per kohen qe ne jetojme. Sot gjithsecili eshte i lire te kete besimin qe mendon duke perqafuar religjionin qe atij i duket me i afert me vokacionin e tij te brendshem, me formimin psikosocial te tij. Po per hir te kesaj asnje person me kombesi shqiptare nuk duhet te jete i prekur nga virusi i harreses, harresa eshte tipari qe na ka karakterizuar prej shekujsh, ndaj vuajme pasoja te ndryshme sot prej saj. Muslimani dhe i krishteri shqiptar kurre s'kane patur ndasi mes tyre (mund te jemi vendi i vetem ne bote ku njeri vella eshte i krishter e tjetri musliman) po kjo nuk mund te thuhet se ka qene i trajtuar njesoj si i krishteri si muslimani shqiptar nga pushtuesit 500 vjecar. Te mohosh persekutimin, martirizimin e popullsise se krishtere shqiptare te bere nga turqit eshte hipokrizi, eshte deri diku njetrajtesim me turqit dhe ndarje nga vellezerit e nje gjaku, do te thote se shenje ngjashmerie per disa eshte feja e jo gjaku. Ne kete vazhde disa e therrasin Turqine komb vella, nderkohe qe jane fort te ndjeshem, dhe hakerrehen ne forume e kudo nese permenden sakrificat e popullsise se krishtere shqiptare per te mbijetuar nen pushtuesit anadollak osman.

  • Postime: 94
emiliatje
#26 ne: 25-03-2007, 19:15:33
Shqipetaret kane qene katolike dhe ata  qe duan te kthehen ne fene e te pareve  le te behen katolike.Kur me thone qe turqit jane vellezerit tane me vjen per te vjelle . Ne turku na roberoi per 500vjet  dhe  ti themi  vella.Ne Londer kam bere nje here debat me nje kosovar qe me tha nje here se vajta hengra tek nje restorant tek vellai turk. Une nuk mu durua me gjithe shoqa ime  nga Shqiperia .Si more i thua turku vella .A e di ti se me cilin ka luftuar Skenderbeu  per te mbrojtur  token shqipetare . Aq shume argumenta  i thame ne sa ai u dorezua .

  • Postime: 296
  • Gjinia: Mashkull
Hasani
#27 ne: 26-03-2007, 16:25:40
pershendetje

Nese turku ka qene mysliman ateher ai ka qene vella i tij per nga feja dhe sesht per tu quditur .
Me vjen keq qe nuk paska pasur dije te mjaftushme ai ndaj argumenteve te virtualizuara ne historin tone 500 viteve te fundit.

me tmira
hasani

  • Postime: 94
emiliatje
#28 ne: 26-03-2007, 17:09:34
Unë zoti Hasan e di shumë mirë historinë dhe jam mesuese . Turqit ne na kanë pushtuar dhe na kanë robëruar dhe ti them  vëlla. Po të ishin serbet me fe muslimane  do të ishin vellezerit tuaj. Ne turqishti i thonë dushmani (armiku ,pushtuesi ) dhe janë njelloj si  greku dhe serbi qe na ka pushtuar dhe na luftuar.Ju ne Kosovë nuk i thoni  vëlla atij qe është katolik  shqiptar  dhe i thoni turkut.Shumë me çudit  kjo lloj e te menduare . Sa për atë djalin nga Gjilani qe e kam pasur shok dhe komshi ai e fliste  pak turqisht shumë mirë serbisht  dhe jo shumë mirë shqipe te pastër por duke folur me mua dhe me shoqen time nga Shqipëria ja mesuam shqipen për një vit qe e kishim komshi. Sa për fe ai pinte alkol ,nuk donte me dit për fe dhe i nderronte dashnoret  çdo jave se punonte ne kafe.Me shumë respekt për fenë tënde  .emiliatje

  • Postime: 296
  • Gjinia: Mashkull
Hasani
#29 ne: 01-04-2007, 15:53:17
pershendetje

Ajo qe te kundershtova apo replikova ishte me shume fjala juaj "nje kosovar" qe tek une nuk tingelloj bujshem, dhe ne tekstin e me poshtem na bere ate kosovar injorant fare qe nuk din gjuhen shqipe dhe historin.
Pastaj shqipetaret siq kan pas fene katolike ashtu kane pas edhe fene islame , te dyja keto jane akzeptuar me nje numer te madhe vetem ateher pasi jemi pushtuar.Sikur ju po leni anash pushtimin romak qe trojet Ilir na beri "Pike e Pese" , dhe menjeher erdhi malazezi qe na morri shume nga atu , e erdhi greku , e erdhi serbi , e maqedoni e keshtu me radhe , pra shkak i coptimit ishin romaket qe na prun me dhune fene Krishtere.Por normal pas asaj faze erdhi edhe nje pushtues tjeter qe kishte krejt nje kultur dhe fe tjeter qe ishte Turku.Dhe siq u bem Krishter , duhet cekur ketu se ne ishim  me shume ortodokes te marre fene nga shkijet se sa katolike (ne ate kohe) , ndryshoj historia dhe u bem mysliman .Ndersa ju na shpreheni ne shkrimin e pare tuajin (fjalin e pare) me nje sarkazem te tipit Kaderian , qe i thote popullit kthehuni ne identitetin e juaj e qe sipas teje na qenka ai krishter .Te lutem shume , pasi po thoni qe e dini historin , pse jeni aq cinike dhe na e zvogloni historin e gjate shqipetare qe fillon nga Pellazget e lashte kalon neper perjudhen Ilire dhe vije deri ne kohen tone shqipetare. A thua ne paskemi nje histori vetem pasi morrem fene kristiane a ? mos valle ashtu e te pakten juve qe na qenkeni mesuese ,e qe keni njohuri mbi historin. Ky kerkim ne kthim identieti e ne kete raste krishter eshte nje dhunim i ides se popullit shqipetare.Nese kerkohet nje kthim ne identietin tone ateher duhet ditur mire se duhet te kthehemi ne Paganizem .E nese juve jeni per tu kthyer ne ate kohe kthehuni por mos e maskoni ate kohe te Paganizmit me nje perjudhe jo fort te larget te historis sone ne te cilen ishte perhap krishterizmi nga pushtuesi romak.
Sa i perket fjales vella qe ai quni i kosoves , i paska thene turkut , te spjegova me heret , se ne Islam qdo musliman pa marre parasyshe perkatsin etnike, racore , gjendjen socialo-ekonomike, shendetsore e ku ta di une , eshte vella i tjeterit nga Feja.

me respekt per ju
Hasani.

  • Postime: 4
Morea
#30 ne: 25-01-2008, 15:47:46
Nuk mun dte flase per tolerancen fetare ne Shqiperi se nuk e di, edhe pse kam ndjenjen se ka tolerance.
Po flase per Kosove, para luftes ka qene shume e parendesishme nese je i krishter apo musliman. Mendoje se mos toleranca fetare ne mesin e popullit te thjeshte ka filluar te zbehet pak me daljen ne shesh ne disa organizatave qe veprorojne ne Kosove, si organizatat e krishtera po ashtu edhe ato islame, pikerisht arabe.
Tash nuk eshte ajo tolerance qe ka qene para luftes, e them kete me bindjen e plote, se paku keshtu me duket ne rrethin ku une jetoje.
Mendoj se kjo tolerance do te zbehet edhe me shume pas disa viteve.

Pritni dhe do ta shini edhe vete.

  • Postime: 2
tony12
#31 ne: 20-06-2008, 14:55:03
Nuk eshte ndonje merite e madhe egzistenca e bashkjeteses fetare ne Shqiperi,sepse faktikisht ne Shqiperi shume pak jane besimtare te mirfillte.Askush nuk ka menduar psene e te qenit kaq tolerante ne shqiptaret ne besim,dhe jo tolerante per ceshteje absolutisht bastarde.
Ne vrasim per idiotesira,per gjakmarrje,per nder,fundja dhe per ceshtje qe nuk i perkasin jetes sone,dhe veten e konsiderojme fetar.Nuk besoj,thelle ne ndergjegjies sone nuk na e ndjen shume per fene,dhe shumica as e kane idene se cfare perfaqesojne.
Po e shpreh si nje autokritike ndaj nesh kete shkrim,sepse nuk besoj se toleranca eshte cilesi e jona si shqiptare dhe e ka nje arsye pse.
Shqiptaret nuk kane fe faktikisht,me fal qe hy ne nje polemike,por keshtu me duket,dhe nuk po ofendoj askend,edhe une shqiptar jam,nuk ndihem i ofenduar.Kerkoj ndjese nese dikush eshte fyer,por eshte mendimi im.

  • Postime: 26
  • Gjinia: Mashkull
duka65
#32 ne: 31-08-2008, 09:53:16
Me cudit gjithnje e me shume fakti qe ne Shqiptaret, nje popull i vjeter evropian perpiqemi te jemi me mysylmane se Turqit.Nuk e di por nga permbajtja dhe nga shija qe te lene keto diskutime(jo te gjitha) menjehere mendon se vertet do te na kishin zili dhe vende si Emiratet e bashkuara apo ndonje vend tjeter.Nuk do cuditesha po te shikoja nje dite ne kete faqe komentet e Bin Ladenit.Sepse antare te al kaedes duket qe nuk mungojne.

  • Postime: 1580
sorelina
#33 ne: 02-09-2008, 13:46:04

[...] Të rritura sipas parimeve të Kuranit, vajzat e reja myslimane mësojnë të lexojnë e të shkruajnë nga gratë e moshuara dhe sipas zakoneve të mira që kanë shkollat publike të hapura në lagjet myslimane. [...] Ato nuk dalin kurrë nga shtëpia e babait, ku merren me punët e shtëpisë, mësojnë të qepin, të qëndisin, të endin copat prej mëndafshi, të cilat më pas do t’i qëndisin me duart e tyre, pavarësisht nga pasuria dhe rangu i familjes, për të bërë pajën që do të çojnë te bashkëshorti i tyre. Këto zakone i kanë edhe familjet krishtiane; vetëm se ato i rrisin vajzat e tyre mes injorancës më të thellë dhe u mohojnë çdo lloj edukimi moral e fetar. Meqë zakoni i ndalon të shkojnë në kishë, janë babai ose nëna që u mësojnë lutjet dhe ritet e besimit tonë. Përsa i përket mësimit dogmatik dhe moral, as nuk bëhet fjalë, përderisa edhe vetë prindërit nuk kanë as idenë më të vogël për to. Kjo është një e metë e madhe që ka prekur në shpirt të gjithë ata që janë marrë me Shqipërinë; injoranca e grave është shkëmbi ku ngecin e thyhen të gjitha përpjekjet për qytetërimin ose përmirësimin e të krishterëve shqiptarë.
Kujt mund t’i shërbejnë shkollat për djem? Ç’fryte mund të sjellin, kur fëmijët, me t’u kthyer në shtëpitë e tyre, nuk gjejnë asnjë jehonë të mësimeve që sapo u janë shpjeguar? Nëse femrat nuk arsimohen, do të ngrihen kështjella në rërë. Kjo e vërtetë po del në dritë; nga të gjitha ngjarjet, mund sjellësh më mirë ndër mend çastin kur murgeshat e urdhrit të Shën Vinsentit të Palit do të vinin në Shkodër për të hapur shkolla, siç kanë bërë në Izmir, Selanik e gjetkë. A na lejohet ta themi? Nëse kjo mirësi nuk ka ndodhur në Shqipëri, nëse ende murgeshat bamirëse nuk kanë ardhur, gjë që dëshirohet me zjarr nga krishtianët e vendeve të tjera që i kanë parë se si punojnë, kjo ndodh, nga njëra anë, sepse ato nuk janë aq të pasura, ose, për të qenë më i saktë, ato nuk janë aq të bashkuara sa të mbledhin fondet e nevojshme për një institucion të këtij lloji; dhe, nga ana tjetër, sepse peshkopët nuk po bëjnë asnjë përpjekje për ta nxitur një gjë të tillë, ndonëse pjesa më e madhe e tyre e dinë sa i domosdoshëm është ky institucion.
...Të nënshtruara ndaj burrave të tyre, të cilët ua marrin me kënaqësi mendimin për problemet e tyre dhe ato të vendit, myslimanet shqiptare, ashtu si edhe malësoret krishtiane, kanë dhënë shpesh prova për heroizmin e tyre. Kur ushtritë e sulltanit kërcënonin pavarësinë dhe privilegjet që gëzonte Shkodra, ato qenë të parat që lëshuan britmën e alarmit dhe i nxitën burrat e djemtë e tyre të niseshin për të mbrojtur vendin e vetë i ndoqën pas. Duke ditur si t’i përmbajnë lotët, si ta mposhtin dhimbjen përballë vdekjes së njerëzve më të dashur, këto gra kanë sjellë shpesh kufomat e gjymtuara të të vdekurve mes luftëtarëve, për t’i nxitur të mbijetuarit që të hakmerren. Përmenden nëna që i kanë përzënë nga shtëpia djemtë e tyre, sepse ishin larguar nga beteja prej dobësisë ose prej frikës dhe hapnin vetë zjarr kundër tyre. Në Shkodër të tregojnë gra që janë ndarë nga burrat dhe nuk duan as t’i shohin më, sepse ata kishin dezertuar.
Edhe pse shqiptarët janë indiferentë ndaj joshjeve të dashurisë, në asnjë vend tjetër gratë nuk gëzojnë një respekt të tillë dhe nuk kanë një ndikim kaq të fuqishëm. Koncepti i nderit të atdheut dhe të familjes i është ngulitur shqiptarit qysh në moshë fare të njomë dhe, në shtëpinë time, gjatë pajtimit të gjakmarrjeve, kam parë shpesh vajza të vogla tetë ose nëntë vjeçare që më luteshin t’i ndihmoja duke e bindur pashain që të mos e detyronte familjen e tyre të falte vdekjen e një kushëriri të largët e të pranonte pagesën për gjakun që do t’u ndynte duart. Edhe nëpër male gruaja është shumë e respektuar; ajo mund të udhëtojë kudo e vetme, pa u druajtur se mund t’i bëhet edhe fyerja më e vogël. Burri që ajo ka marrë në besë gëzon të njëjtat privilegje; nën mbrojtjen e saj, ai mund të përshkojë pa frikë fisin armik dhe, edhe nëse ndesh në rrugë djemtë e burrit që ka ardhur për të vrarë, kurrkush nuk do të guxonte ta prekte.
Shqiptarja është më shumë krenare për numrin e fëmijëve dhe vlerat e tyre, sesa për bukurinë, origjinën dhe pasurinë e saj. Vetëm duke i dhënë një familje të madhe bashkëshortit të saj, ajo e lidh pas vetes dhe fiton zemrën e tij. Gruaja, nënë e shumë djemve, gëzon respektin e të gjithë familjes dhe ka një autoritet të madh mbi burrin e saj, i cili i detyrohet me lumturinë e ditëve të pleqërisë, sepse, për sa kohë që babai është gjallë, fëmijët qëndrojnë në shtëpinë e tij dhe, edhe në qofshin të martuar, nuk duhet ta braktisin as babanë, as nënën, që t’u jenë pranë në pleqëri. Të ngritura që pa zbardhur, gratë e qyteteve merren me punët e shtëpisë; gratë e maleve tjerrin leshin që do të përdoret për veshjet e familjes dhe, pas një dite të gjatë të zënë me punët e arave, bien të flenë vetëm pasi janë shtrirë të gjithë të tjerët.

Arsimimi i shqiptarëve
[...] Me përjashtime të rralla, shqiptarët nuk e ndiejnë nevojën për të mësuar, nuk e kuptojnë jetën intelektuale dhe e përbuzin atë te tjetri. Përsa i përket grave, të përshtatura me mënyrën turke të jetesës, ato nuk dinë të shkruajnë e të lexojnë dhe merren vetëm me punët e shtëpisë. [...] Megjithatë natyra i ka pajisur shqiptarët me një inteligjencë të rrallë. Ku, pra, e ka burimin mosprirja e tyre për studim dhe përmirësim moral? Nëse shqyrtojmë tallazet me të cilat është përballur Shqipëria, shtrëngohemi t’ua atribuojmë atyre një pjesë të kësaj indiference. Në të vërtetë, e ndarë në tre besime, Shqipëria, më shumë se çdo provincë tjetër, u bë pre e një fanatizmi fetar, i cili, shumë më tepër sesa lidhjet e gjakut, i ushqeu kultet e ndryshme me përbuzjen, urrejtjen dhe xhelozinë ndaj njëri-tjetrit dhe shkatërroi kështu homogjenitetin e racës. Këtij shkaku i shtohet edhe feudalizmi që ia zgjati ndikimin; meqenëse çdo qytet, çdo vend, kishte, pra, interesa dhe nevoja të ndryshme, urrejtja shpërtheu në të katër anët, krimet u bënë të lejueshme, mizoritë u shpërblyen dhe shqiptarët përfunduan në një luftë vdekjeprurëse me njëri-tjetrin për t’i shërbyer ambicieve të një kaste që i shtypte, kastë e cila, edhe pse e dobësuar nën regjimin e sulltan Mahmutit, ruan edhe sot, veçanërisht në Shqipërinë e Epërme, ndikimin dhe privilegjet e veta që po e çojnë në disfatë vullnetin sovran. Mes kaq shumë elementëve kontradiktorë, çdo besim, për ta bërë gjithmonë e më të dallueshme ndarjen e vet nga të tjerët, u përpoq, nga ana e tij, që ta zëvendësonte idiomën kombëtare me gjuhën me të cilën lidhej drejtpërdrejtë feja e tij. Studimi i turqishtes, italishtes ose sllavishtes u fut atëherë në shkolla dhe, pavarësisht nga përpjekjet që bënë disa priftërinj vendas, me në krye zotin Bogdani, kryepeshkop i Prizrenit, nga i cili ka mbetur ende një vepër, shqipja u harrua. Së fundi, luftërat e fuqive krishtiane kundër Turqisë dhe veçanërisht ajo e Austrisë së Maria Terezës, patën pasoja të vajtueshme për civilizimin shqiptar. Në këtë periudhë, të mësuarit ende vlerësohej në popullatën katolike të Shqipërisë, në provincat e Prizrenit dhe të Shkupit, gjë që dëshmohet nga ato pak dokumente të shkruara në gjuhën shqipe që datojnë në këtë kohë, të vetmet që na kanë mbetur e që po bëhen çdo ditë e më të rralla. Asokohe, kjo popullsi, e joshur nga premtimet e gjeneralëve austriakë, u bashkua kundër Turqisë me ushtrinë armike, duke menduar se kjo luftonte për besimin dhe lirinë e besimeve. Me t’u vendosur paqja, krishtianët fatkeq u harruan; qeveria otomane ktheu armët e saj kundër këtyre shtetasve rebelë dhe persekutimi arriti një shkallë të tillë, saqë pjesa më e madhe e të krishterëve u detyruan të strehoheshin në male ku, për të mos hequr dorë nga besimi, morën emra turq. Këtu e kanë burimin kriptokrishtianët për të cilët do të flasim më poshtë. Kleri qe ai që vuajti asokohe më shumë se kushdo dhe turqit, me shpresën se do ta shfarosnin katolicizmin në këtë provincë, e shpallën të dënueshëm me vdekje ushtrimin e detyrës së priftit. Shkodra dhe Mirdita, që e kishin përqafuar kauzën turke, qenë të vetmet që u kursyen. Atëherë klerikët shqiptarë që merreshin me arsimimin e popullit u detyruan të linin vendin dhe kryepeshkopi Bogdani, i shtrënguar të mërgonte në Raguzë, i humbi të gjitha dorëshkrimet e tij.
Të tmerruar, klerikët u kufizuan tashmë në ushtrimin e funksioneve të tyre kishtare; ata nuk u munduan më as të parandalonin e as të luftonin të keqen, por iu nënshtruan barbarisë dhe u mjaftuan me predikimin e nënshtrimit e të durimit, duke bërë të gjitha përpjekjet për t’i mbajtur shqiptarët në besimin e të parëve të tyre. Pak nga pak bukuritë e gjuhës u harruan, të gjitha dokumentet e shkruara u zhdukën, e shkuara e lavdishme tashmë qe vetëm një kujtim, në vend që të ishte një nxitëse, dhe prej saj kanë mbetur vetëm disa gojëdhëna të pasakta e të cunguara. Sot, pra, duhet të tregohemi zemërgjerë me një popull që ka vuajtur kaq shumë; duhet t’i jemi mirënjohës atij dhe klerikëve të tij, që e ruajtën të paprekur besimin në mes të persekutimeve, ndërkohë që u ofronin pasuri, qetësi e ndere, nëse do ta braktisnin atë. Në të vërtetë ai u detyrua të përballej me sprova shumë të tmerrshme dhe nuk ka kaluar shumë që nga koha kur shqiptari krishtian, në vend që të mendonte për studimin dhe civilizimin, lumturohej kur arrinte t’u siguronte fëmijëve të vet një copë bukë të ngjyer në djersë e ndonjëherë në gjak.


Roli i Hekardit si konsull francez në Shkodër

[...] Cënimi i besimit nuk mbetet kurrë pa u ndëshkuar; myslimanët e mjediseve përreth e kanë mësuar këtë në kurriz të xhamive të tyre, të cilat rrafshohen sa herë që një mysliman qëllon ndonjë kryq ose shkatërron ndonjë ndërtesë katolike. Kohët e fundit, kur pashai kundërshtoi ndërtimin e një seminari dhe shkatërroi atë që ishte ngritur tashmë, mirditorët zbritën në fushë dhe shembën një xhami, në shenjë hakmarrjeje ndaj padrejtësisë që i ishte bërë katolicizmit. Duke kaluar, në atë kohë, nëpër malet e tyre për të shkuar në Shkodër, ku isha thirrur për këtë ngjarje, gjeta treqind mirditorë të mbledhur në hanin e Gjon Kolës, të gatshëm për të marshuar drejt Pukës, për të shkatërruar xhaminë. M’u desh shumë mund që t’i bëja të hiqnin dorë dhe arrita t’i bind vetëm pasi u thashë se, me këtë, do të vinin mjaft në rrezik bashkëbesimtarët e tyre që jetonin në qytetet fushore.
[...] Në vitin 1854, kur pashai i Prizrenit u dha urdhër turqve të Gjakovës që të mos u jepnin fanasve, mirditorëve të emigruar për të cilët sapo folëm, drithërat që u nevojiteshin, bajraktari i Spaçit i ndaloi të gjithë karvanët e gjakovarëve dhe grurin që qeveria u dërgonte trupave të Shkodrës; pastaj mblodhi forcat për të marshuar kundër Gjakovës. Meqë në atë kohë po udhëtoja për në Prizren, i binda komandantët të më jepnin fjalën se mirditorët nuk do t’i fillonin sulmet përpara se të kalonin tre ditë dhe do t’i respektonin tregtarët e grurin që kishin mbajtur peng, duke u premtuar se do t’ia bëja të ditur pashait gjendjen e vërtetë të fanasve. Me të mbërritur në Prizren, arrita të siguroj shfuqizimin e urdhëresës që kishin marrë gjakovarët nga turqit, për të mos u dhënë grurë fanasve dhe ia dola mbanë të lidh një marrëveshje ndërmjet këtyre myslimanëve e katolikëve.

Mare nga Gazeta Milosao.

  • Postime: 345
  • Gjinia: Mashkull
yllipolar
#34 ne: 18-12-2008, 23:45:25
Relacionet e shqiptarëve me  fenë  islame  dhe  rregullat  e  saj

Me çudit gjithnjë e me shumë fakti qe ne Shqiptarët, një popull i vjetër evropian përpiqemi te jemi me mysylmane se Turqit.Nuk e di por nga përmbajtja dhe nga shija qe te lënë këto diskutime(jo të gjitha) menjehere mendon se vërtetë do të na kishin zili dhe vende si Emiratet e bashkuara apo ndonjë vend tjetër.Nuk do cuditesha po të shikoja një ditë ne këtë faqe komentet e Bin Ladenit.Sepse antare te al kaedes duket qe nuk mungojnë.
  Gati  fillova  të  pajtohesha  me  ty  në  këtë  mendimin  tënd  që  po  e  thurë  me  ni  dozë   mllefi, nervozizmi (d.m.th  që:"...popull i vjetër evropian përpiqemi te jemi me mysylmane se Turqit..."); por  m'u  kujtua  një  ajet Kuranor  që  pohon  se  Zoti  nuk  i  ndanë  njerzit  sipas  vendeve  dhe racave... (TE  Zotit  jane  edhe  Lindja  edhe  Perendimi...Kështuq ë perfundova  në  një  logjikë  të  thjeshtë, feja  islame   s'qenka  e  Turqve  madje  as  e arabve. Nëse  ka  pohime të  tjera  se  ne  shqiptarët   kudo  që  jemi  nuk  jemi  aq  religjoz  sa  e  kërkojnë  rregullat  fetare, kjo  është  e vërtetë. Dhe  asesi  nuk  kemi  të  drejt  t'a  quajm  ekstremist  një  individ  që  repekton  normat  e  fesë  së  tij. Bile  edhe  do t'gabonim. Sepse  feja  predikon tolerancën ndërfetare. Feja  predikon  edhe  paqen ndermjet  njerzve  dhe  është  kundër  dhunës."Thuaj: Zoti im, Njohës i të fshehtave, sjell të vërtetën! Thuaj: Erdhi e vërteta, e kota u zhduk pa fillim dhe pa kthim!" (Kur'an, 34: 48-49).
"Kush bën mirë, ai e ka për vete, e kush bën keq, ai vepron kundër vetes, e Zoti yt nuk bën padrejtë ndaj robërve të Vet" (Kur'an, 41: 46).
 Përkundrazi Kurani  i  obligon  besimtarët  t'a  kërkojnë  të  vërtetën  t'a  hulumtojnë  atë, t'a  vërtetojnë  duke  u  mbështetur  në  parimet  e  tij. Ndërsa  edhe  plotson  individin  dhe  e  edukon  që  të  jet  i  dobishëm, të  mos  jet  i  keq  dhe  i  dëmshëm. Pra  kjo  është arsyeja e  dytë  që  ti  je  nxituar  në  gjykim.
 Nëse  Kur-ani  thrret  në  moral, në të  vërtetën  dhe  distancohet  nga  amoraliteti, gënjeshtra  etj, ku  jan  shqiptarovit  në  relacion  me  këto  vlera? Në  Kosovën e  pasluftes ka  një  trend  të  rritjes  së  konsumatorëve  të  drogës  dhe  prostitucionit. Dhe si  rezultat, Kosova  konsiderohet  si  vend  i  volitshëm  për  trafikim të qenieve  njerzore, për  zhvillim  të  prostitucionit  dhe  kultivimin e  drogës. Gjëra  që  Kur-ani  i  parandalon  rrepsisht  dhe  vë  theksin  mbi  to  si  gjëra  shumë  të  rrezikshme  për  shkatrrimin  e një  shoqërie. Pra  nuk  paske  të  drejt  të  na  quash  ekstremist  nëse   ankohemi  se  sjemi  aq  religjioz  sa  duhet  të  jemi.
 Se  di  pse, po më  kujtohet  Harun  Jahja  dhe  një  grumbull  librash  t'mrekullueshëm që  flasin  dhe  shpjegojnë mrekullitë  shkencore  të  Kur-anit.(Pa  humbur  kohë  që  t'i  përmend  të  gjitha: “Lexo në emër të Zotit tënd, i cili krijoi! Krijoi njeriun prej gjakut të ngjizur! Lexo për Zotin tënd Bujar, i cili ua mësoi penën, ia mësoi njeriut atë që nuk e dinte!” (El-Alek, 1-5)-Në  këtë  sure  të  gjuzit  AME,në  vazhdim të  këti  ajeti,në  ajetet pasuese flitet  për  etapat  e  zhvillimit  të  embrionit  të  njeriut  në  mitër. Dhe  përshkrimet  e  zhvillitit  të  embrionit  janë  dokumentuar  dhe  vërtetuar  shkencërisht  si   përshkrim  jashtzakonisht  i  sakt). Dhe  shkenca  n'këtë  rast  pajtohet  me  Kur-anin. PO  ti z.duka65, jeni  kundër  shkencës? Besoj  se  jo. Prandaj  ua  kumtoj  arsyen  e  3  se pse  jeni  nxituar  në  gjykimin  tënd...
  Prandaj  përfundimisht, mos  i  quani  ekstremist  njerzit  e  shkencës  dhe  njerzit  që  thrrasin  në  të  mirën   dhe  t'vërtetën  dhe  largohen  nga  e  keqja. Ai  njeri  që  mendon  se  terrorizmi  ka  rrënjët  në  islam, ai  është  një  i  pagdhendur  që  s'e  ka  lexuar  kurr  Kur-anin  por  flet  nga  llafet  që  i  dëgjon  në  pazar. Nuk  e  di  a  e  dini  apo  jo  por, luftëtarët  musliman  kur  kan  shkuar  në  luftë  e  kan  pasur  të  ndaluar  t'i  prekin  dhe  ti  dëmtojnë  madje  edhe  pemët, natyrisht  sipas  mundësive, e t'mos  flasim  për  gra, pleq  dhe  fëmij. Dhe  lufta, meqë  po  e  përmend terrorizmin, është  gjëja  më e   papëlqyer  në  islam. Preferohet  vetëm  kur  nuk  ka  zgjidhje  tjetër.
 Në  përmbyllje  po  ua  rekomandoj  një  gjë, mos  e  gjykoni  fenë  islame  duke  parë  muslimanët  e  ditëve  të  sodit, por  hulumtoje në  libra  dhe  tek  fillimi  i  tij  sepse  një  shqiptar  i  ditur  (Zoti  e  mshiroftë), ka  pas  thënë: "Feja  islame  është  e  mirë, por  muslimanët  janë  të  kqinjë..."-Ai  aludonte  tek  njerzit  e  kohës  sonë...Kaq  kisha.


  • Postime: 157
abdurrahman
#35 ne: 23-01-2009, 16:24:55
"Mos shiqoni kishe e xhamia , feja shqiptarit eshte Shqiptariaa" keshtu thoshte Vaso Pashe Shkodrani  
Ne kohen kur me shume se kurr populli shqiptare kishte nevoj per ndriqim te mendjes , per dituri dhe  arsimim  ...
Sikurse e gjithe evropa qe u perfshi ne revolucione  gjate periudhes se Renesances  e cila i mposhti nje here e pergjithemon dogmat fetare (kishtare ).. edhe populli shqiptare nuk i shpetoj dote dhe pikerisht   parulla e larte permendur ishte ajo qe mposhti perqarjet dhe unifikoj  shqiptaret kudo qe jane...   FEJA E SHQIPTARIT ESHTE SHQIPTARIA

pershendetje COLATERALL
shume e kam degjuar kete parrullen e famshme porse ne historine( e larget apo te afert)shqiptare nuk me rezulton qe shqiptaria te na qenkish fe,pastaj nese eshte hapur ndonje sekt i ri me emrin shqiptari do doja te dija se ke marrin per zot ithtaret e ketij shqiptarizmit?dhe ,kush jane rregullat per tu bere shqiptar(ithtar i shqiptarizmit) sipas jush?
pastaj keni thene qe ajo parrulla na paska bshkuar shqiptaret!?!
 hmmmmm:.......sikur sme rezulton nje gje e tille.
per ta vertetuar mjafton te shohesh historine,edhe kete te afermen nese do.dhe do te shohesh ata te famshem shqiptare te urrejne ne maksimum kosovaret(a thua valle sjane shqiptare).e njejta gje ndodh edhe tek nje pjese e kosovareve(edhe pse me pak).
kjo eshte e verteta me pelqen apo sme pelqen mua apo na pelqen apo sna pelqen neve.
Apo mos valle e kishe fjalen per ata shqiptare qe kane nderruar emrin (nga musliman e kane bere ortodoks)ne shqiperi e maqedoni.
nga ata qe punojne ne greqi shumica e kane nderruar emrin ne ortodoks edhe vijne neper forume dhe japin edhe mend se po te behemi ortodokse(te krishtere) na pranon europa ndersa muslimane jo dhe veten ne greqi e heqin per vorio epiriote dhe vijne e na bejne moral neve per atdhetarizem apo per nacionalizem.njerez pa dinjitet dhe zero personalitet apo karakter.te tillet bejne mire te heshtin.nejse mo.....histori shqiptaresh qe nga 1912 deri tani skane per te vene ndonjehere mend( i thone budallit te zgjuar dhe te zgjuarit budall)

sa per te sqaruar pak termat : atdhetarizem dhe nacionalizem
sa per te parin jam dakord, pasi te duash vendin ne te cilin ke lindur eshte me se normale,aty Allahu te ka krijuar dhe une dhe juve jemi shqiptare jo per zgjedhjen tone por sepse ne shqiperi kemi lindur.

i dyti nuk me pelqen aspak dhe nuk dua te kem te bej hiç fare.
te jesh nacionalist do te thote qe kombi yt eshte me i miri dhe duhet ta identifikosh veten me se pari me kombin deri ne ate mase sa ta mistifikosh.
me se pari e identifikoj veten me fene time pasi te qenit musliman(me fjale,besim,veper) te ben me te mire,ndersa te qenit shqiptar jo.

e di qe nje pjese te njerezve kjo nuk do ti pelqeje,dhe e di fare mire qe nje pjese tjeter do ti interpretoje sipas deshires se tij ato qe kam thene,porse e rendesishme eshte te  jem i sinqerte me veten time pastaj me te tjeret.

Allahu ju udhezofte ne rrugen e drejte e kush nuk e do udhezimin Allahu e shkatrrofte me gjithsej.

(ne lutjen qe kam bere nuk e kam specifikuar se kush eshte rruga e drejte[edhe pse Allahu na e sqaron kush eshte rruga e drejte]keshtu qe asnjeri te mos akuzoje se une e mallkoj nese ai nuk behet musliman.kete e kam bere per ta kuptuar gjithsecili se sa i sinqerte eshte ne ate qe ndjek dhe beson)

  • Postime: 157
abdurrahman
#36 ne: 23-01-2009, 16:47:02
Nuk eshte ndonje merite e madhe egzistenca e bashkjeteses fetare ne Shqiperi,sepse faktikisht ne Shqiperi shume pak jane besimtare te mirfillte.Askush nuk ka menduar psene e te qenit kaq tolerante ne shqiptaret ne besim,dhe jo tolerante per ceshteje absolutisht bastarde.
Ne vrasim per idiotesira,per gjakmarrje,per nder,fundja dhe per ceshtje qe nuk i perkasin jetes sone,dhe veten e konsiderojme fetar.Nuk besoj,thelle ne ndergjegjies sone nuk na e ndjen shume per fene,dhe shumica as e kane idene se cfare perfaqesojne.
Po e shpreh si nje autokritike ndaj nesh kete shkrim,sepse nuk besoj se toleranca eshte cilesi e jona si shqiptare dhe e ka nje arsye pse.
Shqiptaret nuk kane fe faktikisht,me fal qe hy ne nje polemike,por keshtu me duket,dhe nuk po ofendoj askend,edhe une shqiptar jam,nuk ndihem i ofenduar.Kerkoj ndjese nese dikush eshte fyer,por eshte mendimi im.

jam dakord me ty deri ne njefare mase.
jam dakord per faktin qe shumica e shqiptareve nuk jane aspak fetare dhe nuk e kane haberin fare se çfare jane fete dhe çfare urdheresa permbajne ne vetevete ato.nuk jam fare dakord kur thua qe shqiptaret jane tolerante,nuk eshte aspak e vertete mjafton te shohesh se si perçmon edhe deri ne njefare mase i perndjek opinioni publik shqiptar muslimanet(femrat qe mbajne shami dhe meshkujt qe mbajne mjeker) e njejta gje nuk ndodh me jomuslimanet qe mbajne shamine dhe mjekren per mode dhe kjo eshte pjelle e nje parimi(nese mund ta quajme keshtu) qe kane shqiptaret:
bej siç ben shumica
sipas vendit behet kuvendi
shko me tufen se te ha ujku(uku :D)
mos me thoni qe nuk i keni degjuar keto shprehje nga prinderit apo te afermit e tjere.
personalisht eshte mendimi qe me acaron me shume se çdo gje qe kur nuk kam qene ne besimin e paster Islam.
sinqerisht nuk arrij ta kuptoj se si nje qenie siç eshte njeriu(me arsye dhe logjike vetjake)te mendoje me mendjen e tjetrit(nje njeri si ai) dhe jo me te veten vetem e vetem sepse jane shumica qe e mendojne ashtu(nuk eshte kusht qe shumica eshte e sakte).pastaj keta te famshem mendimtare vijne ketu ne forum dhe te akuzojne ty qe nuk mendon(sipas tyre) me mendjen tende,hajde gallate hajde.

  • Postime: 72
myvela dervishaj
#37 ne: 24-01-2010, 01:48:55
Bashkejetesa e feve ne Shqiperi ka nje lidhje atdhetarie.Kur kam qene ne Shqiperi kam patur shoqeri me ortodoks, katolik por te gjithe kishim mirekuptim ,shkonim te njeri-tjetri,ndanim te mirat dhe te keqiat bashk.Fene, secili e mban sipas deshires, bindjeve te veta.Me kujtohet per festat fetare shkonik te komshia, shoqja, shoku dhe uronim njer-tjetrin.Rendesi ka qe njeriu te kete shpirtin ne fe. Feja  eshte burim i respektit per ZOTIN qe eshte NJE,dashuri per atdheun mirekuptim me te afermit, me komshite.
Edhe ketu ne Amerike po ashtu .Shkembejme   :perqafim vizita me atdhetaret pa dallim feje,bile shkojme dhe me komshite italiane apo amerikan.
Dhe me e rendesishmja eshte qe te mos ofendojme me fjale fyese perkatesise fetare,te vazhdojme ate mirkuptim fetar .

  • Postime: 566
  • Gjinia: Mashkull
ciarli
#38 ne: 12-01-2014, 11:51:48
fete qe vijne ne shqiperi jane djallezore, skllaveruese dhe te shnderrojne ne fryme te vdekur, ne skllav shume te ulet, pastaj nuk jane as edhe burime te pastra, kurse feja perendimore qe fryn ne shqiperi eshte aq e paket, aq e painteres dhe duket sikur i genjen besimtaret e saj kur i perplas anijet kulturore te tyre ne shkembinj te rrezikshem.